Citat:
Ursprungligen postat av
Farenhigh
Förr kunde jag köra race på tre dygn utan problem med hallucinationer och liknande, men efter ett race på kring 100 timmar vid ett tillfälle slutade dessa möjligheter och numera blir jag slut redan efter 25-30 timmar och har därför som regel att aldrig vara vaken mycket längre än två dygn. Oftast mindre än så. Faktum är att jag lagt av med race till större delen.
Det har inte att göra med något liknande? Att du kört något intensivt race som gjort dig känslig menar jag. I vilket fall är det inte nyttigt alltså, därav att jag personligen är försiktig med det numera. I och för sig är det lite olika substanser jag kört race på vid olika tillfällen, så det kan vara vad som helst i mitt fall.
Det är inte mig det handlar om, utan en vän till mig!
Hon har bara tagit tjack kanske 4-5 gånger tidigare. Och hon har aldrig kört något ordentligt "race", som mest har hon suttit uppe kanske 30-40 timmar. Hon har alltså aldrig suttit uppe flera dygn på rad eller något sådant. Tycker det är riktigt skumt att hon helt plötsligt börjar få grova hallisar efter att ha varit vaken i bara 24 timmar (varav hon bara varit tjackad under 8 timmar) när hon aldrig fått minsta lilla hallis förut med större doser och längre tid vaken. En annan grej jag tycker är konstig är att hon gick från att inte ha några hallisar alls till att mer eller mindre trippa under loppet av cirka 30 minuter.
Får väl hoppas på att det försvinner helt när hon fått sova lite till, även om jag tycker att det redan borde ha löst sig när hon redan fått en hel natts sömn.