2013-08-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S35E
Det ringde någon som kallade sig Janne till Aschberg sista timmen idag, men det tog bara några sekunder innan Aschberg hörde att det var Jari. Janne/Jari var salongsberusad och förnekade detta gång på gång innan han till slut la på.

"Janne" hade ingen finsk brytning men det fanns tydliga likheter med Jari i tonfallet. Låt oss se om Jari återkommer...

Jag hörde också det. Tyckte han påminnde om en som kallade sig "ÅKE" och ringde i Radio 1´s linda.
Åke, Jari & Janne kanske är en och samma person, beroende på vad som "intagits" tidigare på dagen.

Hörde senare på Sportvärlden, där var Mats Strandberg och Peppe Eng "Gäster".
Låt på Kindmark som om det är något nytt på G.

Igår Ringart och idag dessa 2.

Ser fram emot lite nytt...

Behövs nog om kanalen skall överleva.
Citera
2013-08-23, 19:20
Medlem
garbagepailkidss avatar
Bara jag som ogillar Cicci Wallin så in i........?!

- Vart kommer hennes behov ifrån att i var och varannan mening klämma in att hon bor på Södermalm. Samtalet kan handla om i princip vad som helst, alltifrån veganer till slöjor, men nog fan landar fröken Wallins svar/ resonemang någonstans på Södermalm.

- Det är ju bara helt underbart att Cicci pratar om sig själv som svensk, etniskt svensk. Du är polska efter din mamma fröken Wallin. Du är visserligen halvblod men du är fortfarande en polska!

- Hennes behov att en aning för ofta antyda på hur mycket hon tjänar.

- Hela jävla soppan till personlighet!

// GPK
Citera
2013-08-23, 20:27
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids

- Vart kommer hennes behov ifrån att i var och varannan mening klämma in att hon bor på Södermalm. Samtalet kan handla om i princip vad som helst, alltifrån veganer till slöjor, men nog fan landar fröken Wallins svar/ resonemang någonstans på Södermalm.

- Det är ju bara helt underbart att Cicci pratar om sig själv som svensk, etniskt svensk. Du är polska efter din mamma fröken Wallin. Du är visserligen halvblod men du är fortfarande en polska!

// GPK

Jag klarar absolut inte av att lyssna på Cissi Wallin, håller med dig!
Citera
2013-08-24, 01:06
Medlem
Rafi-IBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garbagepailkids

// GPK

Jag instämmer med dig till 100%.

Idag ringde en snubbe in och sa att han gillade hennes garv. Finns många konstiga Radio1-lyssnare.

Dessutom hängde hon sitt ex. som hon irriterade sig på för att han lämnade baksnus lite överallt i lägenheten. Undra hur länge nuvarande snubbe står ut med denna höginkomstbringande pratkvarn?!?!
Citera
2013-08-24, 02:16
Medlem
Vem är den där "jag kan säga så här"-Martin? Jag måste alltid ta fram skämskudden när han ringer till Eva. Särskilt pinsamt var det när han sjöng för Jan Johansen lät det som om någon i studion satt och fnissade i mikrofonen.
Citera
2013-08-24, 03:46
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Vem är den där "jag kan säga så här"-Martin? Jag måste alltid ta fram skämskudden när han ringer till Eva. Särskilt pinsamt var det när han sjöng för Jan Johansen lät det som om någon i studion satt och fnissade i mikrofonen.

Hahaha, samma dåre som ringer in till Eva och lipar i luren! Personligen byter jag kanal snabb som attan när jag hör att "snyftis" kommer upp i reklamslingan. Ledsen, men pallar fan inte med vuxna karlar som går över en viss gräns!

// GPK
Citera
2013-08-24, 03:49
Medlem
garbagepailkidss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafi-IBR
Jag instämmer med dig till 100%.

Idag ringde en snubbe in och sa att han gillade hennes garv. Finns många konstiga Radio1-lyssnare.

Dessutom hängde hon sitt ex. som hon irriterade sig på för att han lämnade baksnus lite överallt i lägenheten. Undra hur länge nuvarande snubbe står ut med denna höginkomstbringande pratkvarn?!?!

Bra fråga. Personligen skulle jag i princip välja vilket kjoltyg som helst framför fågelskrämman Wallin! Och då räknar jag inte ens med det stora minuset vad gäller lössnuset
Citera
2013-08-24, 04:52
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
Hörde senare på Sportvärlden, där var Mats Strandberg

Togs hans snöpliga sorti från Radiosporten upp? Där kompisen Bosse Hansson kallade aik spelarna för negrer?
Citera
2013-08-24, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Togs hans snöpliga sorti från Radiosporten upp? Där kompisen Bosse Hansson kallade aik spelarna för negrer?

Nej, inte vad jag kommer ihåg.
De två satt mest och talade om sport i allmänhet.
Citera
2013-08-25, 15:58
Bannlyst
En efterlysning efter Jarri gjordes i fredags(?) hos Aschberg. Någon som vet om han då ringde in?

Jag vet att Jarri hade ringt någon dag tidigare och sagt att han hetter något något, men man kan ju aldrig vara 100% liksom
Citera
2013-08-25, 16:27
Medlem
garbagepailkidss avatar
Har för mig att han för några veckor sedan ringde in och sa att han skulle till Finland på semester. Stämmer detta är det ju inte så konstigt att Jari varit "borta" ett tag.

Vänta augusti ut så kommer nog stammisen vara tillbaka med full glöd
Citera
2013-08-25, 16:29
Medlem
garbagepailkidss avatar
Vad vet vi om han "historie Lennart"? Tycker det är roligt när det alltid blir tyst när Aschberg tar han samtal och säger "Lennart är i salen och skruvar ner radion" haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in