2013-08-23, 14:50
Medlem
Kardnialvokals avatar
Får intrycket av att hon är rätt bensad nuförtiden. Eller drogad med något annat, men benson kan vi väl vara rätt säkra på.

Citat:
Men vad fan spelar drt flr roll?

Citat:
Jag kommer inte ta livet av mug

Kanske jag som hänger upp mig men det ger lite Amelia-vibbar.
Citera
2013-08-23, 14:50
Medlem
Att posera med Propavan och liksom hinta om att man är beroende.. Propavan är inte ens beroendeframkallande.
Jag har använt det själv en kort period, men jag fick ruskiga muskelryckningar i låren som sen hängde med ett par år efter faktiskt.

Å andra sidan får man väl vara glad att det är det "värsta" hon har, hoppas jag.
Citera
2013-08-23, 14:57
Medlem
För övrigt tror jag att hon hade en släng av panikångest igår och kände att "nu kommer det braka loss" och då vill man förekomma det = inlagd, bra sak. Sen att det inte blev så av att hon inte hade ork att ringa eller så, tja..

"Fördelen" med en del panikångestattacker är att saker kan klarna. Det kan vara väldigt förlösande att ha en attack där man gråter x antal timmar och bara agerar ut. Lite som att öppna en damm och låta vattnet forsa fritt.. Blir mindre tryck i själva dammen sen..
Citera
2013-08-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artreyara
Hur är det möjligt att kunna leva det liv dom visar upp i en LSS lägenhet?
Sant. Det jag inte heller förstår är hur det faktiskt kan vara tillåtet för Emma att bo där. Fast dom kanske har sagt ifrån nu, därav all deras sk ångest? Vad jag vet får man nämligen inte bo flera i en LSS-lägenhet, så är det inte i min kommun i alla fall. Undrar vart Emma är skriven?
Citera
2013-08-23, 17:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Sant. Det jag inte heller förstår är hur det faktiskt kan vara tillåtet för Emma att bo där. Fast dom kanske har sagt ifrån nu, därav all deras sk ångest? Vad jag vet får man nämligen inte bo flera i en LSS-lägenhet, så är det inte i min kommun i alla fall. Undrar vart Emma är skriven?

Emma verkar vara skriven hos sin mamma i Kävlinge.

http://www.ratsit.se/19900427-Emma_Marie_Svensson_Kavlinge/ufEIxSq1vbGjaLHQv2kj1WmSwvzJ-N8_L0Z6CVl1jac

De var ju där och hälsade på. När Berny, likt en pundare, noddade i soffan.

Notera också hur lite Emma drar in enligt Ratsit. Att vara runkbrud tycks inte löna sig.
Senast redigerad av GenesisP 2013-08-23 kl. 17:06.
Citera
2013-08-23, 19:38
Medlem
Littlepaw13s avatar
Alltså Bjärnys nakenbilder.
Varför har vi inte pratat, skrattat och engagerat oss i dom mer? Jag såg en av dom först nu så jag kanske missat allt det roliga men OMG den var ju hysteriskt roli... Sexig.

OM någon är lika seg som jag så är en av dom här och jag undrar om någon sitter på resten?
Citera
2013-08-23, 19:50
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Varför har vi inte pratat, skrattat och engagerat oss i dom mer?

Kanske för att bilderna osar så mycket tragik. Skrattet fastnar lite i halsen
Citera
2013-08-23, 20:03
Medlem
Littlepaw13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Kanske för att bilderna osar så mycket tragik. Skrattet fastnar lite i halsen

Jag kan förstå vad du menar men samtidigt... Hon vill ju ha uppmärksamheten annars skulle hon inte lagt ut dom. Hon är en kvinna på snart 30 som tar prepubertala "porrbilder" och tycker att hon osar sex tillsammans med sin glammiga FLICKvän.
Hon är inte dum, hon VET sambandet mellan handling och konsekvens och det kanske är hela get-upen som får mig att tycka det är hilarium men nu när berny fått så många chanser, av många här, av vården, av alla runt omkring henne så har medlidandet fursvunnit lite från mitt håll.

Det är wt-porr och det är nästan alltid lika roligt vem det än är som står för den. Speciellt när kontasten blir så stark mellan "berny överlevaren" och Björny "glamourmodellen".
Citera
2013-08-23, 20:50
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Varför har vi inte pratat, skrattat och engagerat oss i dom mer? Jag såg en av dom först nu så jag kanske missat allt det roliga men OMG den var ju hysteriskt roli... Sexig.

OM någon är lika seg som jag så är en av dom här och jag undrar om någon sitter på resten?

Den här är postad i skvallerbloggen, prova den!
Citera
2013-08-23, 21:22
Medlem
Citat:
https://anonfiles.com/file/9912398faef921893da5c6b7355b3db6

Den här bilden på Stripperella säger nog mer än vad jag någonsin kommer kunna göra.
She don't like the drugs but the drugs sure seem to love her!

Edit: ja... Hon la ju upp en bild på, och håll i er nu, PROPAVAN dagarna innan.
Omg! LOL! Är dom 14 eller vad fan blir det? Aahaha!

Oh HELVETE, ja! Okej, hon ser verkligen bombad out of her mind ut där.
Citera
2013-08-23, 21:33
Medlem
EttNypons avatar
Är det någon som vet om hon brukar ta bort eller strunta i att publicera vissa kommentarer?
Citera
2013-08-23, 21:59
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttNypon
Är det någon som vet om hon brukar ta bort eller strunta i att publicera vissa kommentarer?

Berny? Tror inte hon är speciellt konsekvent med det, men jag har fått intrycket att hon publicerar de flesta. Kan tänka mig att hon tar bort ibland om det passar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in