Citat:
Ursprungligen postat av
Littlepaw13
Edit: ja... Hon la ju upp en bild på, och håll i er nu, PROPAVAN dagarna innan.
Omg! LOL! Är dom 14 eller vad fan blir det? Aahaha!
*trillar av stolen* Eeeehm, där fick vi svar på WilliamHaines (stavningen är fel men ni fattar) fråga "Var Skandaltjejen så här nere innan hon träffade Berny eller är det en "ny" utveckling att hon käkar piller och ska in på akutpsyk?"
För propavan.. Jag kan inte ens kommentera det.
Bernys senaste inlägg tycker jag visar att hon både läser och tar åt sig av den här tråden. Och jag tycker hon ska ta åt sig, inte utav det rent taskiga utan av den "brutala sanningen" som kanske kan vara svår att se själv men som hon behöver att göra. Jag rent av log när jag läste dessa meningar "Jag kommer inte ta livet av mug och överge Theus som betyder mest för mig oavsett vad ni väljer att tro.
Och därför kan jag inte tillåta mig att sjunka ner i ångesten och sjukdomen utan får hitta nyckeln och fokusera dag för dag. "
Man bara ÄNTLIGEN
(får se hur länge det håller)
Det kan vara enkelt att komma till insikt, de största problemet är ju att leva efter den. Hon hade nog inte tänkt leva som hon gör nu när hon precis kom ut från behandlingshemmet men man faller så lätt i gamla spår och jag bara hoppas att hon fortsätter komma till insikt, varje dag. Att varje jävla dag göra ett val för att leva ett bättre liv. Att inte utsätta sin lever för mer skit, att inte utsätta hunden för situationer som kan vara påfrestande och att varje dag tacka livet för de chanser hon har fått.
Jag ser det hos henne ibland men det försvinner lika fort.
Hon har ju dessutom nämnt att "det är ju bara på internet, inte så det ser ut verkligheten" så det är svårt att i samma veva tro på henne. (speciellt med hennes historia i minnet) Fan vad naiv jag känner mig som ändå tror på henne, trots att jag läst igenom i princip hela den här tråden, har följt henne under många år, jag har sett bdb bilder och efter allt hon förskönat så finns det ändå ett litet, litet hopp kvar.
Det där med lgh undrar jag också. En vän slussades ut från behandlingshem till egen lgh där hon skulle kollas REGELBUNDET - yeah right - verkar vara likadant med dessa LSS-boenden..