2013-10-29, 21:28
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
De där bilderna är ju mest sannolikt för att driva med oss. Berny har lärt henne bra, hon vet ju allt om hur bilder och dramatiska ord på Internet får igång massan. Vare sig man är för eller emot henne.
Det hindrar dock inte det hela från att vara tragiskt och patetiskt.

Alltså, undrar hur männen (antar att det är hennes största publik) som läser hennes blogg reagerar på inlägg om mediciner och psyk mellan alla "sexiga" rump-bilder och onanivideos...
Citera
2013-10-29, 21:34
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nifelheim
http://web.stagram.com/p/576994053589345062_144238367
Emmas bild där det står att medicinen (theralen) är utlämnad ifrån Beroendecentrum Malmö.

1. Varför går hon på beroendecentrum?
2. Bor hon inte i sthlm nu?

Det var väldigt vad fort hon förfall efter hennes korta förhållande med Berny.
Har Berny verkligen den effekten på folk?

Alla som Berny har varit tillsammans med har väl påverkat henne negativt och tvärtom.

Dock tycker jag att av alla tjejer så har Emma förfallit mest, vilket är synd för hon är säkert en fin människa bakom allt " jag har en kniv och piller-förpackningar i käften för att ni ska se huuuur dåååligt jag mååår wäää wäää tyck syyyyynd om miiiiiiig.
Citera
2013-10-29, 21:51
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
De där bilderna är ju mest sannolikt för att driva med oss. Berny har lärt henne bra, hon vet ju allt om hur bilder och dramatiska ord på Internet får igång massan. Vare sig man är för eller emot henne.
Det hindrar dock inte det hela från att vara tragiskt och patetiskt.

Jag tror genuint inte, och har aldrig gjort, att varken Berny eller någon av hennes gelikar gör något på internet för att "jävlas". Tvärtom slickar hon röv som om det inte fanns någon morgondag i bloggen. Hon skriver precis vad hon tror folk vill läsa så att hon kan få beröm av sina små fans om hur stark/modig/självständig hon är. Hon läser här sen skriver hon sina inlägg. Skriver någon att den fruktar för Theus omvårdnad så skriver hon att de varit ute i flera timmar och promenerat. Klagar någon på Bernys icke-självständighet så skriver hon hur ingen äger henne osv osv.

Sen tror jag inte heller Emma och Berny har någon kontakt och jag betvivlar att Emma har förmågan att själv tänka i banorna att "jävlas" med oss läsare. Tror knappt hon är normalbegåvad utan snäppet under. Troligtvis inte heller slutfört gymnasiet. Personligen är jag mycket road av hennes nya subkultur. Snart lägger hon upp bilder där hon rispat sig i armen.
Citera
2013-10-29, 22:28
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Personligen är jag mycket road av hennes nya subkultur. Snart lägger hon upp bilder där hon rispat sig i armen.

Skulle tro att det är det hon döljer under bandaget på vänster arm.
Det är inte bara en gång hon haft det.
Citera
2013-10-29, 23:35
Medlem
http://web.stagram.com/p/573937233341752025_144238367
*I still miss her... ❤ - @emmascandal- #webstagram

Utgår från att det är B detta handlar om.
Citera
2013-10-29, 23:44
Medlem
http://web.stagram.com/p/570299432154997362_144238367
Sex, when youre really fucking stoned is like the best thing! - @emmascandal- #webstagram

Vågar sätta hela min veckopeng på att B och E pundade/pillertrillade ihop.
Citera
2013-10-30, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Men jag tycker det är konstigt att Berny köpte på sig nya möbler i våras om jag inte minns fel, och sen i somras så har hon tjatat sönder bloggen om att hon måste ha nya möbler.
Räcker det inte någonstans är min tanke, kan man inte ha samma möbler i mer en 2 månader?

EDIT: Har ni sätt emmas " kniv i käften " bild på instagram, den är lite sorglig faktiskt med titeln "Im dangerous "

Har tänkt precis samma sak..Emma verkar så otroligt uppenbart trasig, hon mår verkligen inte bra. Att vika ut sig sådär med en kniv i munnen (a la Lindsay lohan, som inte heller mår bra) och en invirad hand i bandage bredvid...Ja..

Grejen är att dessa bilder kommer finnas i resten av hennes liv på internet. Hon kommer aldrig från det Once on the internet, always on the internet. Köper dock inte att detta skulle vara Bernans fel, Sådär blir man inte av en månads tid ihp med någon som mår kasst lr är manipulativ, hon måste ha varit såhär från början. Kanske därför exet är just..ett ex? Han kanske inte orkade?
Citera
2013-10-30, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Man tackar!
Emma är en tragisk människa uppenbarligen.
Ja, jag sa ju till er om henne men ni lyssnade inte. Förstår att Berny drog sig bort.. Och vad värre är, är detta bara hur hon är på nätet, detta lila vi får se här, är toppen på isberget så ni kan ju tänka er.
Citera
2013-10-30, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jag tror genuint inte, och har aldrig gjort, att varken Berny eller någon av hennes gelikar gör något på internet för att "jävlas". Tvärtom slickar hon röv som om det inte fanns någon morgondag i bloggen. Hon skriver precis vad hon tror folk vill läsa så att hon kan få beröm av sina små fans om hur stark/modig/självständig hon är. Hon läser här sen skriver hon sina inlägg. Skriver någon att den fruktar för Theus omvårdnad så skriver hon att de varit ute i flera timmar och promenerat. Klagar någon på Bernys icke-självständighet så skriver hon hur ingen äger henne osv osv.

Sen tror jag inte heller Emma och Berny har någon kontakt och jag betvivlar att Emma har förmågan att själv tänka i banorna att "jävlas" med oss läsare. Tror knappt hon är normalbegåvad utan snäppet under. Troligtvis inte heller slutfört gymnasiet. Personligen är jag mycket road av hennes nya subkultur. Snart lägger hon upp bilder där hon rispat sig i armen.

Precis så är det. Och eftersom det har talats nyligen här i tråden om eventuella nya möbelbidrag så är Berny snabb med att påpeka på sin blogg:

"Att längta efter ett visst föremål och lägga om budget för att till sist kunna få den i sitt hem för att trivas bättre i MITT HEM"

För hon söker minsann inga bidrag, hon SPARAR och LÄGGER OM BUDGET!
Minsann!
Citera
2013-10-30, 09:01
Medlem
På Bernys Facebook:

"Berny Pålsson
Igår kl. 16:58 ·
Nu är det så att jag börjat prenumera på Dagens nyheter. Jag har alltid tänkt att när jag har ett ordentligt hem så ska jag få sitta varje morgon och dricka kaffe och läsa kultursidorna. Men jaha, tidningsutdelarna hittar mig inte? Så nu får jag läsa tidningen elektroniskt. Så mycket för min dröm."

Fan vad hon verkligen ska gnugga in ÖVERALLT att hon har "ett nytt liv" och "ett ordentligt hem". Om bara Berny kunde fatta att det krävs en hjärntransplantation snarare än en prenumeration på DN för att hon ska kunna leva ett normalt liv...
Citera
2013-10-30, 09:28
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
På Bernys Facebook:

"Berny Pålsson
Igår kl. 16:58 ·
Nu är det så att jag börjat prenumera på Dagens nyheter. Jag har alltid tänkt att när jag har ett ordentligt hem så ska jag få sitta varje morgon och dricka kaffe och läsa kultursidorna. Men jaha, tidningsutdelarna hittar mig inte? Så nu får jag läsa tidningen elektroniskt. Så mycket för min dröm."

Fan vad hon verkligen ska gnugga in ÖVERALLT att hon har "ett nytt liv" och "ett ordentligt hem". Om bara Berny kunde fatta att det krävs en hjärntransplantation snarare än en prenumeration på DN för att hon ska kunna leva ett normalt liv...

Jag hoppas hon menar det där som ett halvironiskt skämt, och att hon inte på fullaste allvar är besviken för att hennes DN-dröm just nu är förpassad till elektronisk läsning. Det är fan inte svårt att må dåligt om man letar olycka i varenda skarv.
Citera
2013-10-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Jag hoppas hon menar det där som ett halvironiskt skämt, och att hon inte på fullaste allvar är besviken för att hennes DN-dröm just nu är förpassad till elektronisk läsning. Det är fan inte svårt att må dåligt om man letar olycka i varenda skarv.

Ha, ha! Det slog mig just att Bernys alla "viktiga ansökningar" som hon skulle fylla i.... En av dem "viktiga" ansökningarna var säkert prenumerationen på DN! Allt i Bernys liv är ju viktigt och speciellt....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in