Citat:
Ursprungligen postat av
attackkatt
Jag undrar också det. Personalen tycker väl att hon är skitjobbig och vill bli av med henne. Dock känns det väl som att det måste vara bättre nu än när hon bodde med Emma?
Ja det lär det ju vara. När Emma bodde där var det ju ett jävla festande hela tiden och det ringdes till polisen och grejer eftersom folk kom dit och stökade. Sen har det ju knarkats och krökats duktigt i lägenheten så antagligen har det sprungit mycket skumt folk där också vilket nog inte är så populärt. Har dock hört att det ska vara extremt svårt att bli kickad från en LSS-lägenhet så jag vettefan om de tvingar henne till behandlingshemmet.
Jag tror bara hon är less på att sitta själv i sin lägenhet och har fått för sig att hon ska chilla ett tag på beh.hemmet (lustigt hur hon vill tillbaka just dit med tanke på att det var där hon "levde under hot" och fick gå med "larm dygnet runt") likt ett vilohem medan hon planerar sin flytt till Sthlm där hon tror att hon ska leva ett heeeelt annorlunda och roligt liv fyllt med kompisar och glitter, hundpromenader, tända ljus och projekt hem 2.0.
Synd bara att hon inte har förstånd nog att fatta att henne liv kommer se precis likadant ut oavsett var hon bor. Hon hade världens största chans att skapa sig ett nytt liv i Malmö UTAN droger och folk som suttit på kåken/fd jonkare. Vad gör hon? Hon börjar dejta en prostituerad tjej, knarkar friskt med denne och hänger med KRIS-medlemmar som bränner motorcykeldäck utanför hennes lägenhet som om de vore 14. Hon hann knappt flytta in i sin nya lägenhet innan hon gick tillbaka till exakt det hon skulle undvika och nu tror hon på allvar att en flytt till Sthlm kommer göra någon skillnad. SUCK.