Citat:
Jag har aldrig egentligen trott på Varbergsmannen som GM i Linköping. Så är därför inte heller helt uppdaterad på varbergsmannen/tråden.
Men under kvällen fick jag ett pm från en skribent som inte deltagit i denna tråd men i andra.
Han tyckte iden om flashbackgruppen lät intressant så därför ville han bidra lite.
Skribenten känns påläst och seriös.
Enligt honom skall Varbergsmannen haft släkt i både Norrköping och Linköping.
Han påstår dessutom att polisen skall ha TRÄFF på DNA.
Sambandet skall finnas i släkterna E"""""r - L"""""""n
Kan vi uppdatera oss om varbergsmannen lite snabbt. Någon som har bild och namn? Tråden är stor och svår att hitta i.
Enligt UG skall även DNA skickats utomlands för en ytterligare analys. Det skall vara en av anledningarna till att polisen avvaktar.
Någon som är bra på att grotta i släkter och dess koppling till varann?
Kan vi styrka UGs uppgifter om att Varbergsmannen hade släkt i Nkp och Lkp så är ju detta riktigt intressant.
Vad tror vi om detta?
Men under kvällen fick jag ett pm från en skribent som inte deltagit i denna tråd men i andra.
Han tyckte iden om flashbackgruppen lät intressant så därför ville han bidra lite.
Skribenten känns påläst och seriös.
Enligt honom skall Varbergsmannen haft släkt i både Norrköping och Linköping.
Han påstår dessutom att polisen skall ha TRÄFF på DNA.
Sambandet skall finnas i släkterna E"""""r - L"""""""n
Kan vi uppdatera oss om varbergsmannen lite snabbt. Någon som har bild och namn? Tråden är stor och svår att hitta i.
Enligt UG skall även DNA skickats utomlands för en ytterligare analys. Det skall vara en av anledningarna till att polisen avvaktar.
Någon som är bra på att grotta i släkter och dess koppling till varann?
Kan vi styrka UGs uppgifter om att Varbergsmannen hade släkt i Nkp och Lkp så är ju detta riktigt intressant.
Vad tror vi om detta?
Oerhört intressant info, hoppas det stämmer. På något sätt har det lite hängt i luften när det dröjt, nej-svar brukar komma inom några dagar. Nu ska man inte dra några för stora växlar av det, men är det en seriös användare låter det bra. Nu har jag inte en aning om vem som skickat PM:et, men du säger att h*n skrivit i andra trådar, det finns ett par personer aktiva i krim jag har mycket högt förtroende för, skulle vara någon av dessa skulle jag nästan ta gift på att de inte skulle ljuga.
Är gärna med i gruppen förresten, även om vi får hoppas att den nu inte behövs.