2012-11-21, 22:02
Medlem
SithBoboSiths avatar
Nästa vecka blir det nog bättre, det är väl ett ganska känt fall, för mig låter det iaf bekant, rätt läskiga personer.
Citera
2012-11-21, 22:02
Medlem
alrajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugarrush
http://www.geni.com/people/Stina/6000000001546197963

Hur hittade du ?
Citera
2012-11-21, 22:03
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Tycker programmet är överreklamerat i realiteten gör det ingen skillnad med konfrontationen mot stalkern, så här långt har ingen av dem lagt av permanent utan på sin höjd ett kortare tag efter de konfronterats.
Nej och antagligen kommer nog ingen lägga av heller utan det är så djupt rotat inom dem att de inte slutar för ett program som ändå kommer visas vare sig de slutar eller inte, det är ju inte så att om de slutar visas det inte upp i tv, så skadan är ändå skedd.
Skräms man inte av domar och eventuella tidningsnotiser som anmälningar och rättegångar brukar leda till så skräms man nog inte nu heller.
Citera
2012-11-21, 22:03
Medlem
CaHa91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Hur hittade du ?

Googla hennes namn och klicka till bilder.
Citera
2012-11-21, 22:04
Medlem
730221s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrajt
Hur hittade du ?
google, gissar jag

https://www.google.com/search?q=stina+kallin&hl=sv&client=firefox-a&hs=M7x&tbo=d&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=10GtUNW5I ILd4QTxpoGYAg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1366&bih=664

Citera
2012-11-21, 22:04
Medlem
Nlesjems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
Nu svänger det så att det är Niclas & Åsa som är lite rubbade...

Inte första gången folk blir felaktigt beskyllda,svårt att veta sanningen.
Citera
2012-11-21, 22:06
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Måste säga att detta avsnittet var rätt så tråkigt.
Det var ju inte alls i samma nivå som skogstokiga Lasse i förra avsnittet.
En annan sak: Man hade bytt förnamn på Stina - Skogstokiga Lasse fick ha namnet kvar... Undrar hur Aro & co. tänkte då. Dessutom var ju Lasse i Närke bara så härlig med sina verbala utbrott på telefonsvararen. Mer sånt! Stina/Anna visade endast upp ett pixlat arschle i mms.
Jag är lite besviken nu.
Citera
2012-11-21, 22:08
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaedvikaren
En annan sak: Man hade bytt förnamn på Stina - Skogstokiga Lasse fick ha namnet kvar... Undrar hur Aro & co. tänkte då. Dessutom var ju Lasse i Närke bara så härlig med sina verbala utbrott på telefonsvararen. Mer sånt! Stina/Anna visade endast upp ett pixlat arschle i mms.
Jag är lite besviken nu.
Men i slutscenen så framkom det att Anna-Stina sagt upp hyran av hagen och att dom inte sett till henne trots att dom bor i samma by, det kan ju vara förmildrande omständigheter.
Citera
2012-11-21, 22:08
Medlem
ilskpiggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Nästa vecka blir det nog bättre, det är väl ett ganska känt fall, för mig låter det iaf bekant, rätt läskiga personer.

För mig är det okänt, kan man få nåt att forska vidare på innan nästa veckas avsnitt?

För övrigt var dagens Stalkers rätt trist
Citera
2012-11-21, 22:09
Medlem
alrajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 730221
google, gissar jag

https://www.google.com/search?q=stina+kallin&hl=sv&client=firefox-a&hs=M7x&tbo=d&rls=org.mozilla:sv-SEfficial&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=10GtUNW5I ILd4QTxpoGYAg&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1366&bih=664

men kallade dom inte henne för anna i programmet eller har jag missat nått ? förstår inte hur ni kan hitta om ända infon är anna?
Citera
2012-11-21, 22:10
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilskpiggen
För mig är det okänt, kan man få nåt att forska vidare på innan nästa veckas avsnitt?

För övrigt var dagens Stalkers rätt trist
http://www.expressen.se/noje/andreas-wistrand-sparkas-fran-highlights/

Citat:
Andreas Wistrands falska "fru" avbokade hans och bandet Highlights spelningar.
Citera
2012-11-21, 22:11
Medlem
Klaedvikarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Men i slutscenen så framkom det att Anna-Stina sagt upp hyran av hagen och att dom inte sett till henne trots att dom bor i samma by, det kan ju vara förmildrande omständigheter.
Förmildrande omständigheter för ett namnskifte kanske?
Hm, inget går upp mot riktigt tjuriga, griniga, elaka och ylande närkingar eller hellre: värmlänningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in