2013-08-22, 15:09
Medlem
fuck-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattcancer
Min tolkning är att Linas man är djupt troende, förmodligen extremist. Han litar blint på det som Lina säger till honom eftersom hon svär på Koranen att det hon säger är sant. Därför försvarade han henne in i döden under konfrontationen. Hon är ju manipulativ, och med en djupt religiös och en aning naiv man så kan hon räkna med uppbackning från hans sida, även i en tvist om huruvida hon varit på månen eller inte.

Om "Linas" man vore djupt troende hade hon inte glidit runt i kort kjol och höga klackar... ----->

Citat:
Ursprungligen postat av crazyeyes
Höjdpunkten i programmet var att Lina skrivit "din näsa är större än din pappas kuk" till parets son.

Garvade sönder ett revben.

Hahahaha
Citera
2013-08-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
dom e (irakiska) kurder.
För att rätta er så är Shala albansk namn och de är kosovoalbaner.

Ingen annan som tycker att det är skumt att Lena åker runt mitt i nätterna utanför huset när hon har tre små barn som ligger och sover hemma i deras hus? Och maken tycker inte han att det är konstigt att Lena bara sticker ut mitt i nätterna?

Fast som sagt, de verkar ju inte riktigt ha alla hemma. Varken Lena eller hennes make.

Sedan att maken satte på henne för att hon skulle sluta trakassera hans familj är ju bara skitsnack. Han var väl som många andra albaner och satte på "vad" som helst.
Citera
2013-08-22, 16:28
Medlem
french.toasts avatar
Haha fick en smärre chock i morse när jag fick reda på att jag jobbar på samma ställe som "Lina"s man.
Citera
2013-08-22, 16:45
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Haha fick en smärre chock i morse när jag fick reda på att jag jobbar på samma ställe som "Lina"s man.

Så där kan du inte bara häva ur dig begriper du väl? Vart jobbar han? Tvivlar på att han jobbar överhuvudtaget, i reportaget framkom att han står skriven på 22 stycken bilar, skulle tro att han sysslar med ljusskygg verksamhet.
Citera
2013-08-22, 16:52
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Så där kan du inte bara häva ur dig begriper du väl? Vart jobbar han? Tvivlar på att han jobbar överhuvudtaget, i reportaget framkom att han står skriven på 22 stycken bilar, skulle tro att han sysslar med ljusskygg verksamhet.

Han är heltidsanställd på ett företag med 400+ anställda. Jag vill gärna inte säga mer p.g.a risken att outa mig själv :P
Citera
2013-08-22, 16:54
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavenly
Tycker hela avsnittet var jättekonstig. Det känns inte som att någon av de inblandade talar sanning. Hela det faktum att de helt ignorerar att Valbona verkar ha sex med Lina/Lenas man är jättekonstigt.

Kan Valbona ha träffat Linas man först, varpå Lina blir rasande och vill hämnas? Hon utnyttjar då Valbonas man, som verkar vara både godtrogen och lättlurad. Sen har det på något vänster spårat ut?

Tror inte att Valbona är så oskyldig som hon vill påskina.

Förövrigt, älskar Linas sätt att prata, allting hon säger låter så jävla skönt.

Ja nåt är märkligt med det hela iaf. Jag satt och spånade kring ett scenarie som faktiskt inte alls är så jävla långsökt och det är att de alla var inblandade i en familjär sexhärva som spårade ur, det är inte helt omöjligt att de ägnade sig åt partnerbyte och att "Lina" sen ballade ur med sin psykopati, därifrån blir sen allt en härva och samtidigt som det gäller att lägga locket på för den faktiska sexskandalen så blir "Linas" stalkande outhärdligt. På något sätt tror jag att de känner varandra sedan innan det påstådda stalkandet, en stalker triggas igång av starkare band än bara att se nån random på stan.
Citera
2013-08-22, 16:58
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Han är heltidsanställd på ett företag med 400+ anställda. Jag vill gärna inte säga mer p.g.a risken att outa mig själv :P

Aha, ett företag med 400+ pers i Borlängetrakten? kan inte vara så mycket att välja på, nån?
Citera
2013-08-22, 17:00
Medlem
french.toasts avatar
Citat:
Aha, ett företag med 400+ pers i Borlängetrakten? kan inte vara så mycket att välja på, nån?

Varför är det så viktigt för dig att veta var han jobbar?

Okej, han jobbar på ICA lagret.
Citera
2013-08-22, 17:22
Avslutad
Citat:
Ja nåt är märkligt med det hela iaf. Jag satt och spånade kring ett scenarie som faktiskt inte alls är så jävla långsökt och det är att de alla var inblandade i en familjär sexhärva som spårade ur, det är inte helt omöjligt att de ägnade sig åt partnerbyte och att "Lina" sen ballade ur med sin psykopati, därifrån blir sen allt en härva och samtidigt som det gäller att lägga locket på för den faktiska sexskandalen så blir "Linas" stalkande outhärdligt. På något sätt tror jag att de känner varandra sedan innan det påstådda stalkandet, en stalker triggas igång av starkare band än bara att se nån random på stan.

Valbona hade även hjälpt Lena-familjen i någon slags flyktingfråga. Kanske där de träffades och sedan började umgås privat båda familjerna? Och sedan ballade det ur. Det låter långsökt att Lena skulle blivit besatt av Jiha genom att åka med hans buss, jag såg om programmet innan och jag tror det ligger mycket mer bakom som antingen TV3 eller familjen inte valde att ta upp.
Citera
2013-08-22, 18:49
Medlem
Zorroo5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Valbona hade även hjälpt Lena-familjen i någon slags flyktingfråga. Kanske där de träffades och sedan började umgås privat båda familjerna? Och sedan ballade det ur. Det låter långsökt att Lena skulle blivit besatt av Jiha genom att åka med hans buss, jag såg om programmet innan och jag tror det ligger mycket mer bakom som antingen TV3 eller familjen inte valde att ta upp.

Programmet var helt klart bättre förra säsongen, mindre babbel och mer aktion.
Måste bara påpeka att leif gw persson skulle passa perfekt som programledare
Citera
2013-08-22, 19:29
Medlem
Hon är snygg som fan !

Ingen som kan fixa knullfilmen som visar när busschauffören mot sin vilja låg med henne
Citera
2013-08-22, 22:39
Medlem
Hon ser väl ut som vilken random arab som helst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in