2013-08-21, 22:35
Medlem
beerbucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeQuack
Ja, det är rätt adress, men det står en större enplansvilla i trä där nu. Huset på bilden brann ner när de skulle renovera det efter köpet av fastigheten.
Det brann lägligt! Skummisar dom där D*shkoun
Citera
2013-08-21, 22:37
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triixiie
Jag gissar på nån form av personlighetsstörning, mytomani och enorm förmåga att manipulera männen i sin omgivning. Jag antar att hennes man backar upp hennes lögner för att slippa skammen.

Antagligen. Skulle också skämmas ihjäl om min partner betedde sig sådär. De två påminner om någon Folie ā deux-grej.
Citera
2013-08-21, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerbuck
Det brann lägligt! Skummisar dom där D*shkoun

Mm... Det som gör den historien mer misstänkt är ju det att de väntade tio minuter med att ringa larmnumret efter att branden startade. Brandorsaken blev aldrig riktigt fastställd, men tekniska misstänker att det började i en soffa i vardagsrummet.
Citera
2013-08-21, 22:48
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
tyckte inte man blev klokare av programmet. tror ej att hon skulle vilja ligga med busschauffören.

VA?? nu hajar jag inte , varför skulle mannen isf erkänna att han legat med henne ? hans fru och barnen blev ju lidande b.l.a
Citera
2013-08-21, 23:02
Medlem
Pashmaloos avatar
Nån som känner för att ringa och "stalka" håriga arabiska fittan?

http://www.lokaldelen.se/personer/-/q_Lena+Dashkoun/1/;jsessionid=558B00240E209D928FA1715B6CB1C024-n1?sort=az&char=D
Citera
2013-08-21, 23:14
Medlem
irrblosss avatar
Undrar hur många som skulle falla i samma fälla. Tänk dig att du är busschaufför, och det sitter en kvinna som ser bra ut, förvisso psykiskt sjuk, som vill ha sex med dig i bussen. En handling som tagen ur en p-rulle.
Citera
2013-08-21, 23:31
Medlem
Själv tyckte jag nog lite synd om busschaffisens fru. Jag tror hon är en bra kvinna som hamnat bland idioter.
Citera
2013-08-22, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotusgul
Själv tyckte jag nog lite synd om busschaffisens fru. Jag tror hon är en bra kvinna som hamnat bland idioter.

Ja, med tanke på att han gick till sängs med "Lina" från första början.. Förvisso hade nog Lina kunnat hålla på utan den akten, men ändock.
Sen sa väl frun på slutet att allt det här kom pga hennes dumma make. Var det fler än jag som tänkte på att han inte var med då? Kanske är över vid det här laget.
Citera
2013-08-22, 00:43
Medlem
triixiies avatar
Kraftiga "farlig förbindelse"-vibbar.
Citera
2013-08-22, 00:51
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.H.T
De där "spanarna/livvakterna"... fjantar runt hela programmet, och när det väl händer något så reagerar dom inte.

Släppa fram den där störda kvinnan så nära kameramannen att hon kan slå till kameran, det hade ju kunnat vara en kniv inblandad eller vad som helst?
Knappast troligt då hon just kommer ut ifrån en rättegång

Bra första avsnitt, led verkligen med busschaufförens fru. Det måste tagit mycket styrka att förlåta honom för nåt sånt här - vet inte om jag skulle klarat det själv.
Citera
2013-08-22, 01:03
Avslutad
Jag reagerade mest på att hon verkligen tryckte på (och hennes man också) att han hade haft ett förhållande med Valbona. Och att de till och med hävdade att hon blivit gravid och gjort abort. Det känns ju som en konstig anklagelse om det inte ligger någon sanning bakom, eller om enbart Lena/Lina hade använt den för att rättfärdiga trakasserierna av familjen inför polis/domstol, men hennes man backade ju upp allt hon sade.

Kanske berättade inte Valbona hela sanningen? T ex kanske hon hämnades när hennes man var otrogen, fast jag fick inte alls de vibbarna från henne. Hon framstod som ärlig.

Hur som, ett mycket märkligt par den där Lena och mannen.
Citera
2013-08-22, 01:08
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag reagerade mest på att hon verkligen tryckte på (och hennes man också) att han hade haft ett förhållande med Valbona. Och att de till och med hävdade att hon blivit gravid och gjort abort. Det känns ju som en konstig anklagelse om det inte ligger någon sanning bakom, eller om enbart Lena/Lina hade använt den för att rättfärdiga trakasserierna av familjen inför polis/domstol, men hennes man backade ju upp allt hon sade.

Kanske berättade inte Valbona hela sanningen? T ex kanske hon hämnades när hennes man var otrogen, fast jag fick inte alls de vibbarna från henne. Hon framstod som ärlig.

Hur som, ett mycket märkligt par den där Lena och mannen.
Jag tror irrbloss har rätt:
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Han verkar ju försvara henne. Jag tror de har skumma affärer ihop i första hand och att äktenskapen bara är en täckmantel .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in