2013-08-22, 21:36
Medlem
Leatherheads avatar
De som köpt den digitala kopian verkar kunna tanka själva datat redan. Blir förmodligen upplåst den 17:e.
http://i40.tinypic.com/2dwi8vb.jpg
2013-08-22, 21:44
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leatherhead
De som köpt den digitala kopian verkar kunna tanka själva datat redan. Blir förmodligen upplåst den 17:e.
http://i40.tinypic.com/2dwi8vb.jpg

Jävligt smart isåfall, så slipper deras servrar krascha pga överbelastning och få negativa skriverier i media!
2013-08-22, 21:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Har jag förstått det rätt så har alla tre jobbat tillsammans i den brottsliga banan sen innan men tappat kontakten efter att Michael åkte i fängelse(?) och hamnade i sitt "witness protection program", Michael tröttnar på sitt svenssonliv och tar kontakt med sina fd kompanjoner igen för att få lite spänning i sitt liv.

Något i den stilen tror jag att det är, dock så känns det som att man kommer att få se flashbacks eller till och med spela från när de träffades första gången

Om du kollar på trailer nr 2, ca: 40 sek in, när Micheal sitter på en bänk vid vattnet, blir han frågad var ett hus eller nåt ligger. Den andra snubben som står bakom killen som frågar ser ut som Franklin, och dom verkar inte känna varandra?
Kan det vara så att Micheal, Trevor och Franklin lär känna varandra under spelets gång?
2013-08-22, 22:06
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman

Men var inte det i online-läget?

Kanske bara är där det kostar pengar att tanka flygplanen?

Nej i singelplayer, resebroschyren är för singel först o främst
2013-08-22, 22:07
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak
Om du kollar på trailer nr 2, ca: 40 sek in, när Micheal sitter på en bänk vid vattnet, blir han frågad var ett hus eller nåt ligger. Den andra snubben som står bakom killen som frågar ser ut som Franklin, och dom verkar inte känna varandra?
Kan det vara så att Micheal, Trevor och Franklin lär känna varandra under spelets gång?

Mike o Trevor är gamla kumpaner från 80-90 talet men Franklin lär Mike känna på måfå när han frågar efter vägen åt en bil han ska ta åt sin bilchef. Man kan se scenen i 2a trailern
2013-08-22, 22:10
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steris123
http://www.gta5tv.com/gas-stations/ ... det här var något jag inte ville se :/

Det här är ju grymt! Mycket mer realistiskt Det lär inte bli som i IV när man har hur mycket pengar som helst efter halva storyn, nu måste man ju tanka

Sedan blir det väl mer utgifter än det förstås. Pimpa bilar och grejer.
2013-08-22, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Mike o Trevor är gamla kumpaner från 80-90 talet men Franklin lär Mike känna på måfå när han frågar efter vägen åt en bil han ska ta åt sin bilchef. Man kan se scenen i 2a trailern

Aha, har undrat sen jag såg trailern varför dom inte verkade känna varandra sen innan. Tack för svar.
2013-08-22, 22:32
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jävligt smart isåfall, så slipper deras servrar krascha pga överbelastning och få negativa skriverier i media!
Mycket smart faktiskt men väldigt frustrerande att ha hela spelet på disken utan att kunna göra något.
2013-08-22, 22:41
Medlem
sigurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Mycket smart faktiskt men väldigt frustrerande att ha hela spelet på disken utan att kunna göra något.

Hellre det än att man sitter frustrerad som ett AS när spelet är släppt och alla andra sitter och spelar samtidigt som man själv försöker ladda ner det och det står bara nått felmeddelande i stil med "to many users now, try again later"

haha
2013-08-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Skulle man inte på något sätt komma runt det och starta spelet innan den 17:de? Eller jag antar att det saknas en viktig fil på något sätt och utan den går det inte att starta innan den 17:de. Eller vad tror ni ?
2013-08-22, 23:22
Medlem
messiasibids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Skulle man inte på något sätt komma runt det och starta spelet innan den 17:de? Eller jag antar att det saknas en viktig fil på något sätt och utan den går det inte att starta innan den 17:de. Eller vad tror ni ?

Spontant känns det som att ett stort företag som Rockstar är löjligt noggranna med att det inte ska vara möjligt. Katastrof om det skedde. Marknadsföringskampanjen,försäljningen äventyras.
Så tror att det saknas någon viktig fil för att stoppa även den mest ambitiöse hackern.
Keep on dreaming.
2013-08-22, 23:23
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enknutensak

Jag har fått för mig att Michael redan känner Trevor, men att Franklin är någon de lär känna i spelet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in