Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Till Dr Tinnitus
Så vilka revisionisters arbeten har du tagit del av och vad är det specifikt för stora fel och brister i dessa anser du? [...]
Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Om du har läst dessa trådar i detta forum, så inser du vi är gamla rävar här. VV, Dr Tinnitus, DoorKey med flera.. Tro vi har läst en del så kallad revisionisternas arbete, forskning. Det lär liksom gå inte undvikas eftersom alla "fönekare" hänvisar till deras källa..
[...]
Jag ska erkänna att jag för min del är föga (för att inte säga
mycket föga) intresserad av att plöja mig igenom så kallade "revisionisters" verk!
OBS: Jag har däremot alltid försökt kolla upp specifika detaljer och påståenden (med länkning till någon "revisionists" verk) som ni har delgett detta forum och
alltid (jag upprepar:
alltid) kommit till en enkel slutsats; nämligen att det som de påstår inte stämmer eller helt enkelt inte går att finna något som helst hållbart (alltså vetenskapligt godtagbart) stöd för... Detta gör mig allt mindre och mindre benägen att börja ta del av dessa "verk" i dess helhet. Kan ni
någon gång referera till
något som är hållbart och
som inte går att förklara på annat sätt än att Förintelsen skulle vara en bluff så är jag inte sämre än att jag kan börja gräva i hur mycket annat som kan sägas vara av värde för den "revisionistiska" saken, så att säga.
Intill dess så är jag
knappast benägen att abbonera på IHR's (eller någon annans) samlade utgivning i form av vare sig pdf-filer, websidor eller fysiska böcker.
(Detta har jag förklarat ett antal gånger tidigare i den här forumdelen (revisionism) och det är något som de "alter kämpfer" (gamla kämparna) här säkert känner till.)
Edit:
@ Herkulesbig: Kul att du tycks ha hajat även en andra betydelse (eller anspelning) av mitt användarnamn!