2013-08-13, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoaldDahl
Var det därför hon hade högsta betyg i alla ämnen, inkl svenska.

Ähh...vad har hennes betyg under grundskolan eller gymnasiet...dvs som tonåring med hennes författartalang att göra?
Citera
2013-08-21, 15:59
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Har inte kolalt Hollywoodfruarna nån gång, men plötsligt så blir man itnresserad. Montazami gilalr tydligen inte Camilla Läckberg, som bölar ut i pressen nu. Montazami stiger i min aktning. fasen vilka koögon Läcberg har.

http://www.expressen.se/noje/camilla-lackberg-jag-blev-oerhort-besviken/

Camilla Läckberg: Jag blev oerhört besviken
Camilla Läckberg sårad av Hollywoodfru| 10:52
Nu berättar Camilla Läckberg vem ur "Svenska Hollywoodfruar" som hon blivit illa bemött av.
Citera
2013-08-21, 16:41
Medlem
Rimberts avatar
Har inget egentligt skvaller, men frågan är vem som läser Läckberg. Tydligen har hon en stor läsarskara bland vuxna, trots att hennes böcker mest liknar en blandning av Fem-böckerna och Min Häst, kryddade med fula ord.
Att en sådan minst sagt medioker "författare" kan uppleva framgång för sin skräplitteratur är kanske betecknande för vårt nedåtgående Sodom och Gomorra-samhälle, där medelmåttor och rena dårar tillåts sätta måttstockar för framgång.
Senast redigerad av Rimbert 2013-08-21 kl. 16:48.
Citera
2013-08-21, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har inget egentligt skvaller, men frågan är vem som läser Läckberg. Tydligen har hon en stor läsarskara bland vuxna, trots att hennes böcker mest liknar en blandning av Fem-böckerna och Min Häst, kryddade med fula ord.
Att en sådan minst sagt medioker "författare" kan uppleva framgång för sin skräplitteratur är kanske betecknande för vårt nedåtgående Sodom och Gomorra-samhälle, där medelmåttor och rena dårar tillåts sätta måttstockar för framgång.

Trevligt att höra dessa kloka ord...

Beakta och bektrakta....
Citera
2013-08-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Har inte kolalt Hollywoodfruarna nån gång, men plötsligt så blir man itnresserad. Montazami gilalr tydligen inte Camilla Läckberg, som bölar ut i pressen nu. Montazami stiger i min aktning. fasen vilka koögon Läcberg har.

http://www.expressen.se/noje/camilla-lackberg-jag-blev-oerhort-besviken/

Camilla Läckberg: Jag blev oerhört besviken
Camilla Läckberg sårad av Hollywoodfru| 10:52
Nu berättar Camilla Läckberg vem ur "Svenska Hollywoodfruar" som hon blivit illa bemött av.
bra att sanningen äntligen kommer fram om denna maria monta,,bla bla
Citera
2013-08-21, 20:37
Medlem
Helt korrekt Rimbert. Vilket skräp !
Citera
2013-08-21, 22:36
Medlem
P55s avatar
Kommunicerar den här Läckberg dagligen eller ännu oftare via Instagram och Twitter?
Och sitter personal på Sveriges största damtidning och skriver av hennes inlägg? Fy fan
vad folk det måste gå åt att följa henne istället för att göra lite ordentliga reportage, men det har väl Expressen glömt bort hur man gör.
Citera
2013-08-21, 22:59
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Män raggar sällan på kvinnor för att de har pengar, det är väl Läckbergs problem.
Du har uppenbarligen ingen aning om hur attraktiva arvtagerskor var på äktenskapsmarknaden förr i världen.
Citera
2013-08-22, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert

Jag har inte läst hennes böcker, och har aldrig känt mig frestad. Jag erkänner att jag har förutfattade meningar om det litterära, men det har jag rätt att ha. Då läsning är ett eget val.

Men jag har inte undgått att se denna dam på TV och läst skriverierna om henne, och det råder ingen tvivel om att hon är duktig på allt det hon vill göra. Hon tjänar bra med pengar på sina böcker och verkar lyckas med det mesta hon gör, som dansen. Det verkar som hon blivit för duktig och rik för detta land, när man börjar klanka ner på hennes utseende. Då finns det inget annat man kan komma på.
Citera
2013-08-22, 13:31
Medlem
KarlDenMindres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Du har uppenbarligen ingen aning om hur attraktiva arvtagerskor var på äktenskapsmarknaden förr i världen.

Det finns ju fortfarande gott om "Sol-och-vårare" även idag. Se bara på Carolas arbetsskygge ex. Runar.
Citera
2013-08-22, 13:42
Medlem
Mikojans avatar
En pekoralist ruttnar på ett dukusåpavåp därför att dokusåpavåpet varit dum mot pekoralisten. Mer spännande än så beskrivs inte konflikten i slaskmedierna.

Vad har våpet sagt om pekoralisten? Varför kan vi inte få veta, så vi kan göra en bedömning vem som är dummast mot vem?
Citera
2013-08-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Det finns ju fortfarande gott om "Sol-och-vårare" även idag. Se bara på Carolas arbetsskygge ex. Runar.

Det funkade med sol och vår innan vi fick reda på att karln är luspank, och ständig utsatt för kronofogden.

Så ur genderperspektiv är det alltid glädjande när man ser biblisk jämlikhet för båda könen. Gammal, fet och luspank är ingen höjdare, även för män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in