2013-08-25, 04:41
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Har inte kolalt Hollywoodfruarna nån gång, men plötsligt så blir man itnresserad. Montazami gilalr tydligen inte Camilla Läckberg, som bölar ut i pressen nu. Montazami stiger i min aktning. fasen vilka koögon Läcberg har.

Vad handlar det om? Har läst några kvällstidningsartiklar, men fattar inte.
Citera
2013-08-25, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarolSeaver
Vad handlar det om? Har läst några kvällstidningsartiklar, men fattar inte.

Saken handlar om kvinnor som tar upp spaltmeter i träskpressen på bekostnad av all seriös nyhetsförmedling. Det är i en sådan omfattning att vi inte kan undgå bli informerade om deras banala liv och nyhetsförmedlingen fokuserar mest på hur dessa kvinnor ser ut och vad de köper för att fortsätta sina lyckliga liv.

Vi blir informerade om tofsar och hembiträden, kläder och hur människor som lyckats lever för att bli lyckliga och lyckade.

Eftersom de vill ha publicitet till varje pris, ställer vi upp och ger deras internetnärvaro mening.
Citera
2013-08-25, 11:06
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Saken handlar om kvinnor som tar upp spaltmeter i träskpressen på bekostnad av all seriös nyhetsförmedling. Det är i en sådan omfattning att vi inte kan undgå bli informerade om deras banala liv och nyhetsförmedlingen fokuserar mest på hur dessa kvinnor ser ut och vad de köper för att fortsätta sina lyckliga liv.

Vi blir informerade om tofsar och hembiträden, kläder och hur människor som lyckats lever för att bli lyckliga och lyckade.

Eftersom de vill ha publicitet till varje pris, ställer vi upp och ger deras internetnärvaro mening.

Mjo, men du svarade inte riktigt på min frågeställning. Vad har MM gjort mot CL på vilken plats, och varför? Vi är väl i skvallerforumet?
Citera
2013-08-25, 11:09
Medlem
Citat:
Hmm, du svarade inte på min fråga. Vad har MM gjort mot CL, och varför?

Och hur ska vi veta det? Eller hur ska tidningarna veta det, när det bara är dravel från förorättade kvinnor som aldrig får nog publicitet på bekostnad av riktiga nyheter?

Om du googlar eller tittar på länkar så handlar det bara om rubriker, men inget innehåll.
Citera
2013-08-25, 11:35
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Och hur ska vi veta det? Eller hur ska tidningarna veta det, när det bara är dravel från förorättade kvinnor som aldrig får nog publicitet på bekostnad av riktiga nyheter?

Om du googlar eller tittar på länkar så handlar det bara om rubriker, men inget innehåll.

Vaddå "vi"? Är du talesperson för hela tråden helt plötsligt? Tyckte det vore intressant att veta vad det handlade om, därav frågan.
Citera
2013-08-25, 11:41
Medlem
tryffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Har inte kolalt Hollywoodfruarna nån gång, men plötsligt så blir man itnresserad. Montazami gilalr tydligen inte Camilla Läckberg, som bölar ut i pressen nu. Montazami stiger i min aktning. fasen vilka koögon Läcberg har.

http://www.expressen.se/noje/camilla-lackberg-jag-blev-oerhort-besviken/

Camilla Läckberg: Jag blev oerhört besviken
Camilla Läckberg sårad av Hollywoodfru| 10:52
Nu berättar Camilla Läckberg vem ur "Svenska Hollywoodfruar" som hon blivit illa bemött av.

Jag såg dessa löpsedlar igår....och jag tänkte på hur folk sparkar neråt. totalt ointressanta läckberg sparkar ner på några som står lägre på populärkultur-stegen.
Citera
2013-08-25, 14:30
Medlem
Citat:
Vaddå "vi"? Är du talesperson för hela tråden helt plötsligt? Tyckte det vore intressant att veta vad det handlade om, därav frågan.

Då har du inte förstått det jag skrev. Jag yttrar mig bara för egen räkning. Men det finns några individer jag vet är mina likasinnade. Jag roar mig, när tillfällen ges. De "andra" finns i tråden, gömda bakom en väl dold och intelligent ironi.

Men om någon annan, eller Du skulle kunna utforska vad sanningen/substansen är i dessa offentliga och trasiga känsloliv, blir jag den första att visa genuint intresse. Människor intresserar mig, särskilt det som driver dem i jakten på lyckan.

I detta fall är det kvinnor som gjort sig själva till offentliga personer, för vinnings skull. De delar med sig av sina liv och djupa känslor, och de tycker på fullt allvar att det angår oss alla när de känner sig kränkta eller köper en tofs.
Citera
2013-08-25, 15:03
Medlem
CarolSeavers avatar
Citat:
Då har du inte förstått det jag skrev.

Det har du alldeles och fullständigt rätt i. Detta är en tråd med temat "skvaller om Camilla Läckberg". Då tycks det inte helt orimligt att ställa frågan: Vad handlar catfighten mellan MM och CL om? Dina kvasifilosofiska utläggningar intresserar i alla fall inte mig, men visst kan det vara andra som bereds nöje av dina utläggningar.
Citera
2013-08-25, 18:34
Medlem
Rimberts avatar
Med de stora inkomster hon har borde denna sagoboksförfattare för vuxna kunna göra något åt sina groteska tänder, kan man tycka.
Hon borde för övrigt ha råd med en fullständig plastkirurgisk make-over.
Tycker inte hennes utseende är okey, med de stora stirrande koögonen och den misslyckade dentala uppsättningen.
Men det är bara min personliga uppfattning.
Det finns smakriktningar för allt...

Har ens aldrig försökt läsa någon av hennes böcker, livet är för kort för att förslösas på sådant strunt, som det uppenbarligen handlar om när det gäller fru Läckbergs böcker.
Det förvånar inte att hon är Nero Reinfeldts favortitförfattare.
Kaka söker maka.
Senast redigerad av Rimbert 2013-08-25 kl. 18:53.
Citera
2013-10-13, 19:25
Medlem
Kanske en dum fråga till viss del men vad tjänar Läckberg sona stålar på egentligen? Talas ju ofta om hur låg nivå hennes böcker håller, ändå blir det tv-serie och film? Håller alla som
köper Läckberg tyst om det av skam?
Citera
2013-10-15, 19:40
Medlem
acjs avatar
Ser att Läckberg ej längre följer Martin Melin "themartinmelin" på instagram och vice versa...notsomuchbuddiesanymore?
Citera
2013-10-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acj
Ser att Läckberg ej längre följer Martin Melin "themartinmelin" på instagram och vice versa...notsomuchbuddiesanymore?

Ojdå dom som brukar kommentera varandras bilder. Enligt Camilla så brukar Martin och hon även skratta åt andra tjejers raggförsök under Martins bilder. Slut med det nu då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in