2013-03-15, 18:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Procyonides
Men jag har hört att ett kriterium på att man är snäll om man är rik är att inte ha äktenskapsförord. Har också hört att Leif GW saknar det, även han. Roligt att han och Camilla har just snällheten gemensamt.

Okej men om hon nu är så snäll varför har hon ett äktenskapsförord med Melin? Och som en medlem här redan påpekat så hade hon inget äktenskapsförord med sin första man för att när dom gifte sig hade hon inga pengar.
Citera
2013-03-15, 18:21
Medlem
Kanske gammal, men såg inget om det på de senaste sidorna:

http://livslogg.se/bild/310474713765908481/antingen-al-bundy-style-eller-sa-var-det-dannys-bara-overkropp-som-fick-en-effekt-melfest
Senast redigerad av ty80 2013-03-15 kl. 18:39.
Citera
2013-03-15, 20:42
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Okej men om hon nu är så snäll varför har hon ett äktenskapsförord med Melin? Och som en medlem här redan påpekat så hade hon inget äktenskapsförord med sin första man för att när dom gifte sig hade hon inga pengar.

Det var Martins idé (går det att läsa i alla fall).

Och det är väl inte så konstigt, eller hur?
Som Martin säger - hennes pengar är hennes.

Att ha äktenskapsförord har inget med "hur snäll man är" att göra.
Citera
2013-03-15, 22:03
Medlem
xcvs avatar
Har inte följt med på allt skvaller om paret Läckberg/ Melin. Men har dom barn tillsammans eller gemensamma barn eller hur man nu ska uttrycka sig om alla dessa konstiga s.k äktenskap. Vad jag vill minnas så var Martin M delaktig i ett tv program om relationsproblem, där han pratade på som om han var någon sorts expert i äktenskapsfrågor. Enligt skvaller som har nått mina öron så satt paret Läckberg/Melin för något år sedan fullt upptagna med varandra, trots att ett av deras barn ständigt ställde sig först i kön, efter att ha åkt någon attraktion, och tyckte att hen ville åka igen framför dom andra barnen. Trots påpekanden från dom andra på platsen närvarande föräldrarna så låtsades paret Läckberg/Melin inte höra vad dom sa. För övrigt tror jag inte att Martin skulle ha brytt sig ett fan om henne om hon hade varit en helt anonym ensamstående morsa. Vad ska nu Martin ta sig till med för att synas i rampljuset. Prata skit om sina poliskolleger, eller hitta på att han varit mera med om action än dom flesta av dom andra poliserna. Nej, Martin vill inte släppa sitt kändisskap som följde med att han vann den s.k Robinsontävlingen.
Citera
2013-03-15, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Det var Martins idé (går det att läsa i alla fall).

Och det är väl inte så konstigt, eller hur?
Som Martin säger - hennes pengar är hennes.

Att ha äktenskapsförord har inget med "hur snäll man är" att göra
.

Nej, kanske inte. Hon kanske är snäll - men snål?

Ett äktenskapsförord hindrar inte henne att dela med sig. Det är bara en garanti att hon inte behöver göra det - om hon inte känner för det.
Citera
2013-03-15, 22:16
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno

Ett äktenskapsförord hindrar inte henne att dela med sig. Det är bara en garanti att hon inte behöver göra det - om hon inte känner för det.

Nej just det. Och det är väldigt vanligt att man skriver äktenskapsförord när den ene har en förmögenhet och den andre kanske bara kallingarna/trosorna med i bagaget. Dels för att det kan handla om "gamla pengar" från den enes föräldrar och dels för att den nyrika partnern kanske inte är säker på hur långt äktenskapet rullar på. Läckberg har gjort helt rätt med äktenskapsförord, säkert anmodad av sina rådgivare och sin familj.

Melin hade väl bara batongen med sig in i boet, men han blir ju inte direkt lottlös när och om dom separerar.
Citera
2013-03-15, 22:53
Medlem
xcvs avatar
Frågan kvarstår ... hur många barn har dom avlat tillsammans... eller åtminstone på papperet .. tillsammans. Hade inte Martin barn innan han parade sig med Läckberg ? Om nu Läckberg kräver underhållsbidrag för deras gemensamma avkomma, för jag förutsätter, att hon tar hand om det hela. /Inte delad vårdnad - för hur skulle då Martin ha tid, att dels jobba skift - visa sig på nytt i kändisvimlet - och att ta hand om sina barn i tidigare förhållanden - utan att ta skada./ Vad får då snuten Martin betala i underhåll till barnets/barnens bästa... ?
Citera
2013-03-15, 23:05
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:

På vilket jävla sätt är det snålt att inte ge bort pengar sina pengar till en ex-make?
Martin Melin har ju inget med hennes tjänade pengar att göra?

Det har han ju även sagt själv - och jag tror faktiskt honom. Även om det hade suttit gött med flera miljoner på banken så inser han att hennes pengar är hennes.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2013-03-15 kl. 23:07.
Citera
2013-03-15, 23:59
Medlem
xcvs avatar
Förmodligen sa Martin "horan" Melin i övermod att det skulle vara s.k äktenskapsförord , för att han trodde, att det aldrig skulle utlösas, och att han skulle utnyttja Läckbergs framgångar inom kiosklitteraturen, för sina egna syften, och att detta skulle pågå så länge, tills han fått ett eget namn. När nu äktenskapet, eller förhållandet är slut, var dom överhuvudtaget gifta, kan man fråga sig... vad är Martins nästa steg för att få uppmärksamhet ? "Jag skrev Camillas böcker efter diktamen från hennes man osv" Jag fuskade mig till att segra i något tv-program, som var uppgjort på förhand ". Osv
Citera
2013-03-16, 00:12
Medlem
P55s avatar
Undrar egentligen vad dom andra snutarna tycker om Melins horeri.
Anser dom att han är en looser, hora, eller allmänt störd?
Jag tror på en kombination av alla dom här kriterierna.
Inte fan skulle jag vilja jobba ihop med honom om jag nu vore polis....
Citera
2013-03-16, 00:17
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcv
Förmodligen sa Martin "horan" Melin i övermod att det skulle vara s.k äktenskapsförord , för att han trodde, att det aldrig skulle utlösas, och att han skulle utnyttja Läckbergs framgångar inom kiosklitteraturen, för sina egna syften, och att detta skulle pågå så länge, tills han fått ett eget namn. När nu äktenskapet, eller förhållandet är slut, var dom överhuvudtaget gifta, kan man fråga sig... vad är Martins nästa steg för att få uppmärksamhet ? "Jag skrev Camillas böcker efter diktamen från hennes man osv" Jag fuskade mig till att segra i något tv-program, som var uppgjort på förhand ". Osv

Haha, alla människor ser inte på livet som du gör.
Bara för man skiljer sig från någon som är förmögen betyder ju inte det att man vill ha åt dennes pengar.

Uppenbarligen hade du varit jävligt jobbigt att skilja sig ifrån.
Citera
2013-03-16, 08:57
Medlem
Citat:

Snäll? Det är en ko också, det har Läckberg gemensamt med den blicken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in