Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
förstår inte varför det skulle vara fusk, om jag spottar en fiende, jag ser tanken, vi står på var sin sida om ett hus, jag ser vart tanken siktar, om du är i mitt lag, varför skulle inte du då veta det jag vet eftersom jag har spottat den och vi har radio kommunikation?
Som jag skrev ovan så är väl problemet egentligen när
ingen kan se vart åt han siktar men att ni ändå alla får den informationen bara för att han är spottad på någon annan liten del av tanken. Det känns ju inte helt korrekt?
Citat:
Ursprungligen postat av
plastdunkk
snabb sökning på "banned addons wot"
According to Wiki......banned mods are:
- Laser Sight Mods that project a continuous red-line from your muzzle to a target.
- Defoliant Mods which eliminate the leaves and foliage on trees and bushes making what is behind them visible.
- 3D HitBox Skins which make tanks transparent and show internal modules.
NOTE: This does not include painted surface hitzone skins which are NOT banned.
- Tracer Round Mods that permit viewing and tracking of a tracer-round back to its originating gun despite the fact the tank itself may yet be invisible.
- Free Camera Mods that untether the camera from your vehicle allowing you to fly the map and surveil the enemy.
NOTE: This does not include tethered camera zoom-out to bird's eye view, or to zoom in sniper views, which are NOT banned.
Finns allt det där!!? Jösses....
Vad säger ni? Har WG någon chans att fånga/komma på de som kör med dessa mods eller fuskas det hej vilt där ute?