2013-08-20, 19:12
  #11713
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Den finns inte på nätet längre (vad jag vet) eftersom ledningen använde det som bevis för att stäng av några supportrar. Så om du nu känner dom så kan du nog be dom själva..
Har den nerladdad.
2013-08-20, 19:25
  #11714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Har den nerladdad.

Får man fråga varför en Heifare har en film på blåvitt folk?
2013-08-20, 19:26
  #11715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TazT
Har inga siffror på antalet sålda biljetter på bortasektionen men om inte Blåvitt köper upp sina platser i tid (läs: fram till idag) kommer MFF minska antalet platser och sälja dessa till MFF:are istället. Så räkna inte med att köpa på plats. Det kommer bli fullt.

hur många biljetter får vi?
2013-08-20, 19:26
  #11716
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Den finns inte på nätet längre (vad jag vet) eftersom ledningen använde det som bevis för att stäng av några supportrar. Så om du nu känner dom så kan du nog be dom själva..

Avstängda av klubben alltså? Hur länge?
2013-08-20, 19:33
  #11717
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Får man fråga varför en Heifare har en film på blåvitt folk?
Så att man kan skratta åt Göteborgs gorillor?
2013-08-20, 19:35
  #11718
Medlem
Beerzuuls avatar
http://www.youtube.com/watch?v=5sqKY8Sa6iM
Video på YFs bränning i lördags.
2013-08-20, 19:37
  #11719
Medlem
Chew1907s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Så att man kan skratta åt Göteborgs gorillor?
Detta.

Var ett rätt komiskt klipp om jag får säga det själv.
2013-08-20, 19:39
  #11720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Så att man kan skratta åt Göteborgs gorillor?

Citat:
Ursprungligen postat av Chew1907
Detta.

Var ett rätt komiskt klipp om jag får säga det själv.


Okej!
2013-08-20, 20:00
  #11721
Medlem
Klippet på Blåvitts supportrar var ingenting speciellt i mina ögon så tycker avstängning känns väldigt tufft. De gjorde ju ingenting annat än att skrika glåpord mot spelarna, vilket är förståeligt efter att ha åkt såpass långt för att sedan underprestera såpass.

Det är ju nästintill liknande scener på Nya Söderstadion varje match.
2013-08-20, 20:03
  #11722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Klippet på Blåvitts supportrar var ingenting speciellt i mina ögon så tycker avstängning känns väldigt tufft. De gjorde ju ingenting annat än att skrika glåpord mot spelarna, vilket är förståeligt efter att ha åkt såpass långt för att sedan underprestera såpass.

Det är ju nästintill liknande scener på Nya Söderstadion varje match.

Dom tog väl sig in på löparbanan? Isåfall är det väl helt enligt reglerna.
2013-08-20, 20:07
  #11723
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Klippet på Blåvitts supportrar var ingenting speciellt i mina ögon så tycker avstängning känns väldigt tufft. De gjorde ju ingenting annat än att skrika glåpord mot spelarna, vilket är förståeligt efter att ha åkt såpass långt för att sedan underprestera såpass.

Det är ju nästintill liknande scener på Nya Söderstadion varje match.


Kom in i matchen. Våran ledning är värre än Nordkorea. Det finns en anledning till att UG och SG nästan aldrig bränner.
2013-08-20, 20:12
  #11724
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Dom tog väl sig in på löparbanan? Isåfall är det väl helt enligt reglerna.
Ja, förvisso men att det resulterar i avstängning känns lite väl då de faktiskt inte gick till något annat än verbala attacker.
Men vem vet, jag kanske bara är avtrubbad efter alla småkravaller efter Bajens usla prestationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in