Citat:
Ursprungligen postat av
Dworek
Dom tog väl sig in på löparbanan? Isåfall är det väl helt enligt reglerna.
Ja, förvisso men att det resulterar i avstängning känns lite väl då de faktiskt inte gick till något annat än verbala attacker.
Men vem vet, jag kanske bara är avtrubbad efter alla småkravaller efter Bajens usla prestationer.