2013-08-20, 20:18
  #11725
Medlem
fettjamenvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Dom tog väl sig in på löparbanan? Isåfall är det väl helt enligt reglerna.

På min bekantas brev från IFK Göteborg stod det att han fick 6 månaders avstängning, den korta tiden för förmildrande omständigheterna.

Ingen aning vad dessa omständigheterna var
2013-08-20, 20:21
  #11726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beerzuul
http://www.youtube.com/watch?v=5sqKY8Sa6iM
Video på YFs bränning i lördags.
Faktiskt en riktigt bra film! Gillar att GoPro verkar leta sig in supportrar, blir ju riktigt feta filmer när man filmar med dom. Man fångar känslan så mycket bättre än om man står 20 meter ifrån och filmar läktaren.

I övrigt så tror jag det kommer bli riktigt roligt på torsdag i peking. Bortaresor brukar ju i regel vara sjukt roliga men peking brukar enligt mig alltid vara något lite extra. Klassisk bortaresa! Och inte så jävla överdrivet långt att åka! Man lär väl inte vara pigg på jobbet på fredagen men inte heller ett vandrande jävla lik som man kan vara ibland!
2013-08-20, 20:24
  #11727
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ja, förvisso men att det resulterar i avstängning känns lite väl då de faktiskt inte gick till något annat än verbala attacker.
Men vem vet, jag kanske bara är avtrubbad efter alla småkravaller efter Bajens usla prestationer.

Är man så korkad att man tar sig in på löparbanan så ska man åtminstonde få något kännbart straff trots att det bara handlar om verbala attacker. Skrika fula ord åt spelare och ledare gör man lika bra från läktarplats.
2013-08-20, 20:52
  #11728
Medlem
Olympians avatar
Jag gjorde ett motiv lite på skoj, lite på allvar.

http://oi43.tinypic.com/z979g.jpg

Kommer förmodligen inte att dyka upp på läktaren dock (är däremot inte jag som gjort min profilbild om någon undrar).
2013-08-20, 20:53
  #11729
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beerzuul
http://www.youtube.com/watch?v=5sqKY8Sa6iM
Video på YFs bränning i lördags.

Riktigt schysst film! Fräckt gjord och "skön" musik.

Dock en fråga - varför är personens byxor/tröja censurerad vid 1:08?

Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Jag gjorde ett motiv lite på skoj, lite på allvar.

http://oi43.tinypic.com/z979g.jpg

Kommer förmodligen inte att dyka upp på läktaren dock.

Nä, det är ju ganska förståeligt...
2013-08-20, 20:59
  #11730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Jag gjorde ett motiv lite på skoj, lite på allvar.

http://oi43.tinypic.com/z979g.jpg

Kommer förmodligen inte att dyka upp på läktaren dock (är däremot inte jag som gjort min profilbild om någon undrar).

Vad ska dinosaurien symbolisera?
2013-08-20, 21:04
  #11731
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Vad ska dinosaurien symbolisera?
Gamla supporterkulturen.

Många tror ju att Bajen var först med supporterkultur men faktum är att HIFs supporterkultur redan var aktiv under dinosauriernas tid!
2013-08-20, 21:12
  #11732
Medlem
Beerzuuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Riktigt schysst film! Fräckt gjord och "skön" musik.

Dock en fråga - varför är personens byxor/tröja censurerad vid 1:08?
Nu har jag inget med varken filmen eller YF att göra men jag tycker att det ser ut som en rökbomb? Är väl ett försök att dölja hur de kom in kanske?
2013-08-20, 21:21
  #11733
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Gamla supporterkulturen.

Många tror ju att Bajen var först med supporterkultur men faktum är att HIFs supporterkultur redan var aktiv under dinosauriernas tid!

Sicket skitsnack! Bajen hade sjungande supportrar långt innan kritaperioden
2013-08-20, 21:29
  #11734
Medlem
3ndymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Riktigt schysst film! Fräckt gjord och "skön" musik.

Dock en fråga - varför är personens byxor/tröja censurerad vid 1:08?


Det är hans tröja, och hans tröja har ett speciellt motiv som går att identifiera ganska lätt.
Jag själv kan nog peka ut personen för det var en värdelös censurering.

Dock är det ganska flyktiga bevis, finns ju inga konkretare bevis än så men ändå.
2013-08-20, 21:31
  #11735
Medlem
csts avatar
Vem är emot? På svenska borde det väl bli "mot den moderna fotbollen" och inte emot?
2013-08-20, 21:34
  #11736
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter Skelter
http://dif.se/2013/08/20/biljettinfo-djurgarden-aik-26-september/

"Fredagen den 30 augusti klockan 09:00 släpps samtliga kvarvarande biljetter på Ticnet.se. Gästande lags supportrar hänvisas till den norra kortsidans ståplatsläktare. Supportrar till AIK som inte önskar stå i klacken uppmanas köpa sina biljetter på den norra övre kortsidans sittplatsläktare där det kommer att vara blandad publik. Resterande sektioner på arenan kommer att ha en kraftig blårandig prägel."

Så var det med det. 2500-2700 till gnaget.
Känns som det kommer bli en del gnagare utspridda på
Arenan. Jag står fast vid det jag skrivit tidigare, det är ett hån mot supporterkulturen att inte ge AIK hela kortsidan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in