Citat:
Ursprungligen postat av
Olympian
6000 låter orimligt för den hemmaläktaren och vi brukar i alla fall ha 1907 platser på våra bortaderbyn.
Nä det är inte orimligt. Ja men då står ni delvis på stolar också, jag sa bortastå, inte sektion.
F.ö. över 17.000 sålda för två timmar sen tills på söndag.
Edit: 17.523 sålda nu.