2013-08-20, 17:50
  #11701
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Vad menar du?

Han menar kanske att man brukar köpa till ungdomspris. Det brukar jag göra till bortamatcher, iallafall om man förköper
2013-08-20, 17:57
  #11702
Medlem
Olympians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ndymion
Nej, Malmös ståplatsläktare rymmer 6000 pers.

Bortastå rymmer väl knappa 1000 pers eller nått.
6000 låter orimligt för den hemmaläktaren och vi brukar i alla fall ha 1907 platser på våra bortaderbyn.
2013-08-20, 18:00
  #11703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
6000 låter orimligt för den hemmaläktaren och vi brukar i alla fall ha 1907 platser på våra bortaderbyn.

En ståplatsläktare har alltid högre kapacitet än en lika stor sittplatsläktare, sen är väl Malmös ståplats större än det undre etaget på motsatta sidan.
2013-08-20, 18:07
  #11704
Medlem
nygards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
6000 låter orimligt för den hemmaläktaren och vi brukar i alla fall ha 1907 platser på våra bortaderbyn.

Det är inte orimligt. Det är inte heller photoshoppat. Det stämmer faktiskt, den tar in 6000.
2013-08-20, 18:23
  #11705
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julinho
Dags att spärra trollet Amex88 snart?

Första gången i Örebro på flera år. Tyvärr är polismyndigheten minst lika inkompetent som tidigare, man kan nästan tro att de gör sitt bästa för att skapa kaos.

Sen kan man fråga sig hur Örebro, som faktiskt har fler än spelarnas föräldrar som är intresserade (till skillnad från de flesta andra lag i serien), kan tillåta den fullkomligt vidriga företeelsen med klappor? Läge för kuban max att ryta ifrån.

..det är långt tillbaka till Allsvenskan..
Troll? Jag utgår bara ifrån videon som länkades. Jag kollar knappt på era matcher så jag kan inte säga något där. Men kändes som att ni blev rosenrasande när ÖSK sjöng högre än er. Sen förstår jag att det är jobbigt att hålla på hammarby, men jag är knappast ett troll för det, ey?
2013-08-20, 18:24
  #11706
Medlem
Kommer bli en galet bra resa på söndag!
2013-08-20, 18:40
  #11707
Medlem
3ndymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
6000 låter orimligt för den hemmaläktaren och vi brukar i alla fall ha 1907 platser på våra bortaderbyn.


Nä det är inte orimligt. Ja men då står ni delvis på stolar också, jag sa bortastå, inte sektion.

F.ö. över 17.000 sålda för två timmar sen tills på söndag.

Edit: 17.523 sålda nu.
__________________
Senast redigerad av 3ndymion 2013-08-20 kl. 18:42.
2013-08-20, 18:44
  #11708
Medlem
regndroppens avatar
Angående derbyt på Tele2 26/9 kommer Gnaget få den nedre delen av läktaren och den övre eller bara den nedre likt Norrköping fick?
2013-08-20, 18:48
  #11709
Medlem
Helter Skelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Angående derbyt på Tele2 26/9 kommer Gnaget få den nedre delen av läktaren och den övre eller bara den nedre likt Norrköping fick?
Nedre, likt Norrköping.

Citat:
Ursprungligen postat av Helter Skelter
http://dif.se/2013/08/20/biljettinfo-djurgarden-aik-26-september/

"Fredagen den 30 augusti klockan 09:00 släpps samtliga kvarvarande biljetter på Ticnet.se. Gästande lags supportrar hänvisas till den norra kortsidans ståplatsläktare. Supportrar till AIK som inte önskar stå i klacken uppmanas köpa sina biljetter på den norra övre kortsidans sittplatsläktare där det kommer att vara blandad publik. Resterande sektioner på arenan kommer att ha en kraftig blårandig prägel."

Så var det med det. 2500-2700 till gnaget.
2013-08-20, 18:51
  #11710
Medlem
fettjamenvissts avatar
Är det någon som har den videon när IFK stökade lite på löparbanorna trencin borta?
Några jag känner blev avstängda och förra gången jag såg videon tyckte jag inte det var något som helst fel..
2013-08-20, 18:55
  #11711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fettjamenvisst
Är det någon som har den videon när IFK stökade lite på löparbanorna trencin borta?
Några jag känner blev avstängda och förra gången jag såg videon tyckte jag inte det var något som helst fel..

Den finns inte på nätet längre (vad jag vet) eftersom ledningen använde det som bevis för att stäng av några supportrar. Så om du nu känner dom så kan du nog be dom själva..
2013-08-20, 19:10
  #11712
Medlem
Har inga siffror på antalet sålda biljetter på bortasektionen men om inte Blåvitt köper upp sina platser i tid (läs: fram till idag) kommer MFF minska antalet platser och sälja dessa till MFF:are istället. Så räkna inte med att köpa på plats. Det kommer bli fullt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in