Citat:
Föreställ er;
Ni har kommit hem från jobbet, spelet är på bordet.. ska man invänta helgen eller ska man börja direkt?
Spelet har laddat klart, första introduktionen är över, ni har gått igenom Rockstars lilla tutorial som alltid finns med.. fyrkant hoppar man med, triangel hoppar ni i bilar med osv.. sen ser du ditt första mission på GPS:kartan en bra bit ifrån dig.. du kan välja att göra uppdraget direkt ELLER.. så gör du något annat? Vad i så fall?
Jag ska iaf först och främst ta något slött fordon och sakta köra hela vägen till Grove street och försöka att ta in så mycket av det grafiska spelet erbjuder.. cruisa runt där, skaffa ett vapen, döda någon på vägen för att få in känslan och sakta skapa ett enormt kaos i världen, köra tills jag dör eller blir tagen av snuten..
SEN är det dags för första uppdraget
Ni har kommit hem från jobbet, spelet är på bordet.. ska man invänta helgen eller ska man börja direkt?
Spelet har laddat klart, första introduktionen är över, ni har gått igenom Rockstars lilla tutorial som alltid finns med.. fyrkant hoppar man med, triangel hoppar ni i bilar med osv.. sen ser du ditt första mission på GPS:kartan en bra bit ifrån dig.. du kan välja att göra uppdraget direkt ELLER.. så gör du något annat? Vad i så fall?
Jag ska iaf först och främst ta något slött fordon och sakta köra hela vägen till Grove street och försöka att ta in så mycket av det grafiska spelet erbjuder.. cruisa runt där, skaffa ett vapen, döda någon på vägen för att få in känslan och sakta skapa ett enormt kaos i världen, köra tills jag dör eller blir tagen av snuten..
SEN är det dags för första uppdraget

Jag kommer börja att spela direkt och jag har redan bestämmt exakt vad jag ska göra först. Efter att spelet har laddat klart och man gått igenom den lilla introtutorial grejen så ska jag sätta mig på första bästa cykel och cykla till närmaste "Medical Marijuana Center" för att köpa några gram. Efter det rullar jag en fet som jag röker på cykeln medan jag cyklar in till Grove Street. Precis när jag är under "groove street bron" så säger jag högt för mig själv " Grove Street, home, atleast it was until i fucked everything up"
Bonus: Mitt ps3 ligger i vardagsrummet och det hade varit kul och se föräldrarnas reaktioner när allt detta händer. Dom är inte alls insatta i TV-spel och kommer tro att jag har blivit galen. Ryser bara jag tänker på den 17 sept!