2013-08-19, 01:00
Medlem
Ferry31s avatar
Det bästa vore om vi kom igång nu så fort som möjligt. Vänta tills nästa vecka och börja säsongen samtidigt som omgång 2 går av stapeln känns sådär. Vi kan offra några omgångar under säsongen, men bättre om det sker senare i så fall.

Annars hoppas jag att det ser likadant ut som förra året och att man kan köpa spelare på marknaden under säsongen mellan matcherna samt även byta spelare med andra i ligan.

Dock har vi fortfarande inte beslutat hur många som flyttas upp till nästa säsong och hur många som flyttas ner. Jag föreslår de fyra bästa och de fyra sämsta. Sen kan det alltid finnas undantag. Någon som säkrat kontraktet i Flashback A kanske frivilligt drar sig ur, någon som flyttar upp från Flashback B kanske inte vill vara med till nästa säsong osv. Hur vi löser sådana situationer vet jag inte, men det bästa vore om det är bestämt innan så det inte skapas diskussioner om det senare.
2013-08-19, 11:10
Medlem
Shuyins avatar
Försöker registrera mig nu, men kommer inte längre än att sajten säger att jag har fel lösenord. Ändrade till och med till ett nytt lösenord och försökte logga in, men icke.

Ensam med detta problem?
2013-08-19, 12:10
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Försöker registrera mig nu, men kommer inte längre än att sajten säger att jag har fel lösenord. Ändrade till och med till ett nytt lösenord och försökte logga in, men icke.

Ensam med detta problem?

Knepigt. Du skriver väl in din email där det står username?
2013-08-19, 18:07
Medlem
Ernst.Hugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jackbob
Då kör vi på det, jag skickar ut PM med lösen till alla i A imorgon efter jobbet.

Ååååh, när slutar du jobba egentligen? Kan inte sitta stilla, nästan. Nu kör vi!
2013-08-19, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ernst.Hugo
Ååååh, när slutar du jobba egentligen? Kan inte sitta stilla, nästan. Nu kör vi!
Haha, precis skickat ut mina PM.

Får se hur det blir det här, upptäckte nämligen att deadlinen är 23:59 21/8, alltså inte t om torsdag som jag trodde först.

Nåja, om alla reggar sig kanske vi hinner dra igång A-ligan redan till helgen iaf. vi får se det här som ett litet test och organisera med bättre framförhållning till våren istället.
2013-08-19, 18:21
Medlem
Ett tips förresten till den stora majoriteten utan italienskakunskaper: använd Chrome och översätt hela sidan till engelska. Testade för att se hur det fungerar och den mesta informationen framgår faktiskt. Åtminstone när man är inne i ligadelen, vet inte hur bra det ser ut när man reggar sig.
2013-08-19, 18:32
Medlem
Ferry31s avatar
Håller på att fixa mitt lag nu och tänkte skapa en liga i samband med det.
2013-08-19, 18:34
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Håller på att fixa mitt lag nu och tänkte skapa en liga i samband med det.

Du blir alltså president för Serie B?
2013-08-19, 18:38
Medlem
4522s avatar
Jag signade upp mitt medlemskap i ligan men ser inget på min profil än. Avvaktar någon timme för att se om det uppdateras eller om det enbart strulat.
2013-08-19, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Jag signade upp mitt medlemskap i ligan men ser inget på min profil än. Avvaktar någon timme för att se om det uppdateras eller om det enbart strulat.

Samma med mig. Tror att det tar lite tid... Har en viss förståelse för det, eftersom jag inte heller är så snabbtänkt på måndagar.
2013-08-19, 18:41
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Du blir alltså president för Serie B?

Någon måste ju ta initiativet. Men vill du bli president, så tycker jag det låter som en bra idé annars.
2013-08-19, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Samma med mig. Tror att det tar lite tid... Har en viss förståelse för det, eftersom jag inte heller är så snabbtänkt på måndagar.
Logga ut och logga in!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in