Jag antar att vi helt enkelt var lite för tidiga och att sidan inte är helt klar. Mycket tyder ju på det, t ex att jag fick 6 (!) spelare som inte ens kommer att spela i Serie A, men framför allt att man inte kunde ändra formation och sånt.
Kanske är det meningen att man ska börja spela mycket närmare seriestarten?
4522: Om du startar om ligan på nytt, kan det inte då vara en idé att testa "asta unica" denna gång? Som jag förstått det så lägger man alltså
ett bud var per spelare, men i blindo. Ungefär som när man gör upp om delägda spelare i verkligheten. Jag tror att det hade haft potential att bli roligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Nej alla lag och ligor blev raderade. Jag startade en annan liga, och den är också borta. Så det var inte 4522 eller någon annan av oss som har gjort något.

Jag skickade faktiskt ett mail till supportern om varför det inte går att ändra formationer. Och sambandssökande som man är tänkte jag några sekunder att hela skiten var mitt fel, i kombination med skön italiensk servicementalitet:
"Jaså, svenskarna har problem med sin liga... *delete* ingen liga, inget problem"