2013-08-19, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Logga ut och logga in!

Lysande! Tack.
2013-08-19, 18:50
Medlem
4522s avatar
Citat:
Logga ut och logga in!

Måndag var det ja... tackar!

Nu ser man alla konkurrenter, lite impad av Kasteddus slutspurt ändå.
2013-08-19, 18:52
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Någon måste ju ta initiativet. Men vill du bli president, så tycker jag det låter som en bra idé annars.

Nej kör du förfan. Riktigt sugen på mercaton nu.
2013-08-19, 18:58
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Nej kör du förfan. Riktigt sugen på mercaton nu.

Snart klar nu. Bara dubbelkollar allt.

Måste fråga igen om det är någon som vet ifall marknaden kommer vara öppen mellan omgångarna? Det blir ju faktiskt intressant nu när vi bara är 10 st i varje liga.
2013-08-19, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Måndag var det ja... tackar!

Nu ser man alla konkurrenter, lite impad av Kasteddus slutspurt ändå.
Håller med, Brilles lag gick som bara den i slutet. Jag försökte haka på men det var lönlöst. Det som gjorde att jag överhuvudtaget kunde komma så högt upp som jag gjorde förra säsongen var Balotelli. Han bar mitt lag sista halvan av säsongen, utan honom hade det sannolikt inte ens blivit topp 15.

Kan dock avslöja nu att det var extremt nära en "merge" mellan mitt lag och ett par andra i januari. Det hela föll dock på att hela min budget brändes på Balotelli, och således kunde jag typ inte byta spelare då man fortfarande var tvungen att betala mellanskillnaden för spelare.
2013-08-19, 19:00
Medlem
snillet_1s avatar
Vad fan är det frågan om? Loggar in och accepterar reglerna. Accetto. Och sedan påstår den att det är något fel med mitt smeknamn (Luciano Zeman).

Citat:
Errore durante la fase di verifica univocita' nickname. Se il problema persiste contattare l'assistenza tecnica
2013-08-19, 19:03
Medlem
Citat:
Vad fan är det frågan om? Loggar in och accepterar reglerna. Accetto. Och sedan påstår den att det är något fel med mitt smeknamn (Luciano Zeman).
Jo, men det var det som folk några sidor bak frågade om också. Gants hade exempelvis provat alla möjliga kombinationer med "Chelsea" i, utan att lyckas. Om jag tolkade det hela rätt är det smeknamnet bara för när du kommenterar i forumet, du har ju angett ett namn när du reggade kontot från första början. Kör på någon random sifferkombination, var det enda jag fick att fungera.
2013-08-19, 19:04
Medlem
Ferry31s avatar
Ligan är klar nu. Försökte följa exakt som Jackbob har gjort, så förhoppningsvis är inställningarna identiska med Flashback A.

Ligan heter är Flashback B (10 lag), men ni kan enbart joina om ni har lösenordet. Ska det tas genom PM?
2013-08-19, 19:05
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Ligan är klar nu. Försökte följa exakt som Jackbob har gjort, så förhoppningsvis är inställningarna identiska med Flashback A.

Ligan heter är Flashback B (10 lag), men ni kan enbart joina om ni har lösenordet. Ska det tas genom PM?
Yes PM! jalla jalla mr president!
2013-08-19, 19:07
Medlem
4522s avatar
Citat:
Håller med, Brilles lag gick som bara den i slutet. Jag försökte haka på men det var lönlöst. Det som gjorde att jag överhuvudtaget kunde komma så högt upp som jag gjorde förra säsongen var Balotelli. Han bar mitt lag sista halvan av säsongen, utan honom hade det sannolikt inte ens blivit topp 15.

Kan dock avslöja nu att det var extremt nära en "merge" mellan mitt lag och ett par andra i januari. Det hela föll dock på att hela min budget brändes på Balotelli, och således kunde jag typ inte byta spelare då man fortfarande var tvungen att betala mellanskillnaden för spelare.

Trådar som dras, portföljer som byter ägare och sportchefer med både en och två rävar bakom örat. Det här är Fantacalcio och ingen nedrans fantasyleague.

Förövrigt korrekt angående nicket, jag körde något konstigt påhitt bara för att jobba mig vidare i registreringen.
2013-08-19, 19:08
Medlem
Citat:

Små bokstäver (och kanske bara ett sammanhängande namn?)
2013-08-19, 19:08
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Jo, men det var det som folk några sidor bak frågade om också. Gants hade exempelvis provat alla möjliga kombinationer med "Chelsea" i, utan att lyckas. Om jag tolkade det hela rätt är det smeknamnet bara för när du kommenterar i forumet, du har ju angett ett namn när du reggade kontot från första början. Kör på någon random sifferkombination, var det enda jag fick att fungera.

"fittnisse" gjorde det för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in