2014-02-14, 19:26
Medlem
anteri17s avatar
Lite frånfall gör att nedanstående elva får chansen.

Perin

De Silvestri Benatia Astori Radu

Romulo Greco Hamsik Moralez

Matri Cassano

Bänk: Puggioni, Jesus, Vrsaljko, Barrientos, Pjanic, Thereu, Eder.

Tungt att få avvara Barzagli, Valero, Jorginho.
2014-02-16, 15:11
Medlem
Villons avatar
Manfall i försvaret vad det verkar. Krävs nog att Higuaín pangar in ett gäng bollar om jag ska ha någon chans.
2014-02-16, 16:43
Medlem
anteri17s avatar
Krisen är total i Antico Arsenale. Det topptippade laget går mot tredje raka utan seger.
2014-02-16, 16:48
Medlem
Ferry31s avatar
Måste ställa om frågan från matchtråden om Serie A. Hur stor del av matchen måste en spelare lira för att räknas med? Blir en spelare inbytt i slutet av matchen exempelvis och knappt gjort något brukar spelarna inte räknas och man får in en avbytare istället. Nu hade jag med Keita i startelvan. Han kom in i 72:a minuten, gjorde inget mål, drog inte på sig någon varning och fick 5,5 i betyg. För mig vore det ju annars praktiskt att få Paulinho inbytt
2014-02-16, 17:33
Medlem
Villons avatar
Hade ingen möjlighet att se eftermiddagsmatcherna, men klart är att det lutar åt en katastrofomgång.
2014-02-17, 00:33
Medlem
anteri17s avatar
Fan vad trött jag blir på "gubbarna" som antyder om spelaren kommer starta eller inte. Petade Pjanic den här omgången just för det... Man ska fan lira med bästa laget för att sedan hoppas att dem startar.
2014-02-17, 09:31
Medlem
elems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Fan vad trött jag blir på "gubbarna" som antyder om spelaren kommer starta eller inte. Petade Pjanic den här omgången just för det... Man ska fan lira med bästa laget för att sedan hoppas att dem startar.

Ja de förmodade elvorna stämmer inte alltid, speciellt med tanke på att omgången startade redan i fredags. Men varför Pjanic som avbytare nummer två?
2014-02-17, 10:50
Medlem
4522s avatar
La Bomba Piomba verkar ha ryckt upp sig en aning efter sin silenzio stampa men det kommer ändå bli benhårt mot KFC2. Förhoppningsvis blir det en uddamålsseger så att klättringen uppåt i tabellen kan börja, något senare än väntat.
2014-02-17, 13:11
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elem
Ja de förmodade elvorna stämmer inte alltid, speciellt med tanke på att omgången startade redan i fredags. Men varför Pjanic som avbytare nummer två?

Jag trodde som sagt inte Pjanic skulle starta. Då ville jag hellre ha en 90-minuters-Barrientos på bänken när även Catania spelade hemma mot Lazio. Pjanic hade kunnat bli en inhoppare och få 5,5 i betyg.

Antingen hoppas jag Romulo startar och gör två mål, eller att han inte startar så att Pjanic kommer in. Då kan jag få kryss.
2014-02-17, 21:45
Medlem
David.s avatar
Fetta vad möget. Eftersom min motståndare inte hade fullt manskap så kommer alltså Spoli (1 Gol decisivo vittoria) samt Destro (1 + 1 Gol decisivo vittoria) att bli inbytta. Jag valde att spela Berisha istället för Handanovic eftersom Catania sannolikt borde göra mindre mål än Fiorentina. Men där gick man ju också bet.

Toni har gjort tre mål för mig än så länge men inget av målen har i slutändan resulterat i något av värde. Better step up my game om det ska bli fight överhuvudtaget den här säsongen, broz.
2014-02-17, 22:54
Medlem
Ferry31s avatar
Ser ut att gå mot mitt första poängtapp för säsongen. Lite surt att jag hade klarat seger om jag hade spelat med Paulinho istället för Keita och peta den förstnämnda var ju ett beslut jag absolut inte var säker på när jag ställde upp mitt lag. Keita är ett osäkert kort eftersom risken är stor att han blir bänkad och sedan blir inbytt. Förstod också att Livorno kunde ha en hyfsad chans borta mot Cagliari så jag vet inte hur jag tänkte.

Fast små fel beslut kan man alltid göra. Främsta anledningen till mina dåliga poäng är ju för att jag har en riktig skitomgång och det oroar lite inför kommande matcher. Kommer det ytterligare en och jag gör fler dåliga beslut som jag gjort under samtliga tre matcher kommer jag åka på pisk om jag möter exempelvis AC Lavoratori Duri, AC Firenze eller lokomotivet. Blir det oavgjort har jag dock 7 poäng och det får man väl se som en godkänd inledning av säsongen.
2014-02-17, 22:59
Medlem
Ferry31s avatar
Som ni kanske vet är inloggningen på Fantacalcio tidsinställd. Jag tror man loggas ut efter två timmar.

Ska testas imorgon så får vi se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in