2013-08-18, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Vad gör en storstad och en stor ö sämre än två? tre? mindre öar?
Om det stämmer att staden är lika stor som alla i GTA 4 är det väl inga problem?
Jag bara det hade varit nice om det fanns typ en riktig hill-billy ö, där folk jaga negrer, man kunde skymta en KKK-medlem i var och vartannat gathörn och Trevors brorsa eller kusin bor i en trailer i området. Om du går dit med Franklin så börjar folk jaga dig osv.
2013-08-18, 18:12
Medlem
beerklunkers avatar
En sak som verkar riktigt coolt är ju att man inte bara ska kunna jaga, utan även "jagas" av vilda djur.
Ute och utforskar vildmarken och så kommer det en jävla björn rusande mot dig
2013-08-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
En sak som verkar riktigt coolt är ju att man inte bara ska kunna jaga, utan även "jagas" av vilda djur.
Ute och utforskar vildmarken och så kommer det en jävla björn rusande mot dig

http://www.youtube.com/watch?v=N-xHcvug3WI

Spola fram till 2:52.

"Animals to spot, hunt and be hunted by".
2013-08-18, 18:34
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag bara det hade varit nice om det fanns typ en riktig hill-billy ö, där folk jaga negrer, man kunde skymta en KKK-medlem i var och vartannat gathörn och Trevors brorsa eller kusin bor i en trailer i området. Om du går dit med Franklin så börjar folk jaga dig osv.

Fast hela jävla Sandy Shores området är ju så mer eller mindre fast det är ingen ö, fullt med WT meth knarkare, mc gäng och skitiga rednecks
2013-08-18, 18:43
Medlem
Kan man leta upp någon av gubbarna med annan gubbe? Typ jag går med Michael och letar efter Trevor? Inte så helt insatt i trådarna :/
2013-08-18, 19:25
Medlem
Ratis avatar
Med en så pass stor karta hoppas jag att det finns möjlighet att modifiera sina bilar med cruise control .
2013-08-18, 19:42
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Skoj det hade varit att spränga en björn till köttslamsor med en bazooka. Eller elda upp en älg med eldkastare.

Alldeles säkert kommer folk göra just dessa saker om det är möjligt. Förmodligen kommer det publiceras massor med haha-videos där lustigkurrar visar upp sina eskapader.
2013-08-18, 19:49
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Alldeles säkert kommer folk göra just dessa saker om det är möjligt. Förmodligen kommer det publiceras massor med haha-videos där lustigkurrar visar upp sina eskapader.

Det är ett möjligt framtida scenario, till och med sannolikt. Själv är jag nyfiken på det här med undervattensutforskning, om man kanske till och med kan harpunera eventuella hajar som angriper en under skattjakterna. Något måste man väl kunna ha för att försvara sig mot dessa förvuxna firrar? Eller så kanske man helt enkelt bara får simma för glatta livet.
2013-08-18, 19:51
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Kan man leta upp någon av gubbarna med annan gubbe? Typ jag går med Michael och letar efter Trevor? Inte så helt insatt i trådarna :/
Ja, eftersom karaktärerna lever sitt eget liv under tiden du inte styr dem så kan du absolut göra det.

Ska bli skoj att leka lite spion och kartlägga vad de sysslar med under tiden de lever sitt egna lilla liv.
2013-08-18, 20:13
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Om du menar en spelbar demo så kan jag upplysa om att det förmodligen aldrig kommer hända, Då Rockstar aldrig har gjort det förrut. Men man vet ju såklart inte, Rockstar hade ju aldrig släppt en gameplay trailer innan och så kom det i år. Så vem vet? Men i nuläget är det högst otroligt.

Ingen gameplay trailer till GTA förr kanske men till Red Dead Redemption och Max Payne så dessa gameplay trailers var väntade.
2013-08-18, 20:16
Medlem
beerklunkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ja, eftersom karaktärerna lever sitt eget liv under tiden du inte styr dem så kan du absolut göra det.

Ska bli skoj att leka lite spion och kartlägga vad de sysslar med under tiden de lever sitt egna lilla liv.
Att se vad Trevor håller på med kommer nog bli mest intressant
2013-08-18, 20:29
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Ingen gameplay trailer till GTA förr kanske men till Red Dead Redemption och Max Payne så dessa gameplay trailers var väntade.

Det har du faktiskt rätt i. Hade jag helt glömt bort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in