2013-08-18, 15:51
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusDan
Om det stämmer, måste jag säga att jag är lite besviken på storleken på staden. Själva kartan är enorm till ytan, men staden täcker enbart en väldigt liten del, och om det är rätt propotioner på den här kartan är det väldigt få kvarter, typ en utav öarna på gta iv.

Fast nu är det ju ändå bekräftat att Los Santos kommer vara ungefär lika stor som Liberty City.
2013-08-18, 15:53
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Och vart har de fått hela den kartan ifrån?

Gjort själva med hjälp av screenshots och trailers.
2013-08-18, 15:56
Medlem
i.b.ms avatar
Jag har köpt och spelat alla grundspelen av GTA serien men kan ha missat någon expansion. Frågan är nu om jag för att förbereda mig mentalt skall köra lite på något av de gamla spelen och i så fall vilket. GTA IV är ju modernast men lite enformigt i och med att jag är inne i en stad hela tiden, San Andreas kanske är bättre i och med den mer omväxlande kartan.
2013-08-18, 15:57
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Om den där kartan stämmer blir jag väldigt ledsen.
Citat:
Ursprungligen postat av beerklunker
Håller med, den där kartan ser ju kass ut som fan
Den stämmer, med undantag av att man inte vet vad som finns bakom bergen i öst och även vad som som finns i några små områden i väst. Sedan kan ju alltid vägar se något annorlunda ut men i det stora hela är det den kartan som häller.
2013-08-18, 16:08
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
Imorrn är det ju måndag så man får hoppas att dem låser upp en ny ruta i guiden

Varför skulle måndag betyda mer content på hemsidan? Din logik är helt otroligt skön.
2013-08-18, 16:29
Medlem
Dwades avatar
Tittade på http://www.youtube.com/watch?v=6xhY9LSGbNk
och då steg hypen till taket. Det är helt sjukt vad jag längtar till spelet nu.
Är det någon som vet om man börjar som Michael eller är det bara spekulationer? Sen undrar jag också om ni tror samma radiokanaler komma vara kvar från san andreas. Alltså k-dst osv. Inte med samma låtar då naturligtvis men samma kanal.
2013-08-18, 16:32
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Varför skulle måndag betyda mer content på hemsidan? Din logik är helt otroligt skön.

Men bög... det är starten på en ny vecka sista månaden inför release, då brukar det komma ny info varje vecka för de flesta spelen för att successivt öka hypen
2013-08-18, 16:58
Medlem
Costanza101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayDENCH
Jag brukar aldrig förboka spel men hade tänkt att förboka GTA V så jag måste fråga om någon vet från vart ifrån det är bra pris och där man dessutom är mer eller mindre garanterad att få det på release (eller tidigare )!

någon som brukar förhandsboka spel?
Tror faktiskt inte någon på Flashback har gjort det än, följt tråden och det har inte tagits upp än i alla fall. Håll ut, kanske kommer in någon som har svar på dina frågor.
2013-08-18, 17:42
Medlem
WalterSullivans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=Tp0nTZvtXqM

Angående den videon så säger han ju i början att "this is the confirmed map so far" och den visar ju tydligt en ön väst om Los Santos. Då kan man väl nästan bekräfta att det finns några öar?
2013-08-18, 17:46
Medlem
Autoziones avatar
Enligt en spansk preview som jag hittade länken till på GTAForums kommer det att finnas runt 700 uppdrag att spela online! Undrar hur många som det kommer finnas att spela i single player, runt 100-150 kanske?

Sauce: http://www.3djuegos.com/juegos/avances/17148/3950/0/grand-theft-auto-online/
2013-08-18, 17:58
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Enligt en spansk preview som jag hittade länken till på GTAForums kommer det att finnas runt 700 uppdrag att spela online! Undrar hur många som det kommer finnas att spela i single player, runt 100-150 kanske?

Sauce: http://www.3djuegos.com/juegos/avances/17148/3950/0/grand-theft-auto-online/

Jag hoppas på en saftig och lång story.
2013-08-18, 18:03
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniliho
Kommer det eller har det kommit en demo till spelet. Och om det kommer en demo så är det någon som vet när den kommer?

Om du menar en spelbar demo så kan jag upplysa om att det förmodligen aldrig kommer hända, Då Rockstar aldrig har gjort det förrut. Men man vet ju såklart inte, Rockstar hade ju aldrig släppt en gameplay trailer innan och så kom det i år. Så vem vet? Men i nuläget är det högst otroligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in