2013-08-18, 00:48
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
ja men nu var ju inte flickorna 10 cm bort utan betydligt längre bort.
jag säger det för sista gången -visar du tuttarna offentligt så får du fan inte klaga om nån glor på dem sen. om de börjar tafsa så är vi ju inne på nått helt annat och antagligen olagligt.

JA PRECIS, HON VAR LÄNGRE BORT! ALLTSÅ: var hon inte där för att vissa upp sina pattar för någon utan för att bada och utan att exempelvis få en BH helt jävla blöt din dumme jävel (vad än anledningen är så spelar det ingen roll i sammanhanget). du blir så jävla woppad och du är bara en inskränkt, rädd person med dålig självkänsla så du måste se ner på andra för att få dig själv att må bättre. och som helt klart inte kunna vara normalt funtad att förstå att man inte stirra på någon annan människa som om man har ätit glosoppa.

som sagt, vanligt hyffs.
Citera
2013-08-18, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det här är sista gången vi svenskar förklarar svensk kultur för er i den här tråden. Därefter får ni börja ta reda på saker själva:

Det är inte socialt acceptabelt för svenskar att gå omkring i bara bikini inne på Åhléns, i tunnelbanan eller på en innerestaurang.

jag är svensk (säkert sen 10.000 år tillbaka!!!).
Citera
2013-08-18, 00:50
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Jag har aldrig stött på invandrare i något annat land än Sverige, som läxat upp (!) de inhemska befolkningen och berättat för den inhemska befolkningen om vilka inhemska seder, som finns.

Du har uppenbarligen noll koll på svenska seder. En undanskymd folktom vik betraktas inte som "det offentliga" i Sverige.

Återvänd gärna till Tjetjenien!

Håll käften om du inte vet bättre. De allra flesta kvinnor visar INTE brösten i det offentliga. De gör det om de är ensamma (alltså bara i kvinnligt sällskap) eller med sina respektive. Vissa gör det ibland på offentliga badstränder men de kan man räkna på en hand, därmed är de inte representativa.

Det är snarare normalt att kvinnor väljer att INTE bada topless om det finns främmande folk i närheten, vilket ts dock inte gjorde. Då är det bara löjligt att hon klagar i efterhand.

Som sagt. Jag har aldrig stött på invandrare i något annat land än Sverige, som läxat upp (!) de inhemska befolkningen och berättat för den inhemska befolkningen om vilka inhemska seder, som finns.

Du har uppenbarligen noll koll på svenska seder. En undanskymd folktom vik betraktas inte som "det offentliga" eller som en "offentlig badstrand" i Sverige.

Det är inte anmärkningsvärt, att TS badade topless i en undanskymd folktom vik när de fanns två *kvinnor* inom synhåll. Du har, som sagt, noll koll... TS hade inte badat topless om det funnits okända män inom synhåll. Och upplägget hade funkat utmärkt om det rört sig om två okända *svenska* kvinnor (och inte två invandrare) - svenska kvinnor hade inte råstirrat.

Återvänd gärna till Tjetjenien!
Citera
2013-08-18, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Det har man säkert gjort precis som på alla möjliga platser i världen men sedan det blev populärt som en slags uttalad hobby att ligga på stranden tillsammans med andra främmande människor och badklädernas intåg har det varit kutym, med undantag för speciella perioder, att dölja vissa kroppsdelar. Dessutom lever vi i helt olika tidevarv då vår kultur blivit omkullkastad via den "sexuella revolutionen" och nu har man en mer sexuell syn på olika saker vilket gör blottande av många kroppsdelar väldigt sexuellt laddat så den som delar PK:s grundsyn i den freudo-marxistiska efterkrigstiden är som sagt lika rationell som en ateistisk häxprocessförespråkare. Under en del omständigheter när det inte finns några andra människor i ens närhet kan man förstås bada näck liksom man kan onanera om man nu känner för det men blir man påkommen får man vara beredd på att folk stirrar och blir äcklade.

Om du hade varit patient på Gustavsberg (Sveriges största vårdcentral) så hade du vetat att den har uppförstorade fotografier på nakna svenska sommarbadare som dekoration i väntrummen. Så det är definitivt mer än mode. Det är svenskt.
Citera
2013-08-18, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
JA PRECIS, HON VAR LÄNGRE BORT! ALLTSÅ: var hon inte där för att vissa upp sina pattar för någon utan för att bada och utan att exempelvis få en BH helt jävla blöt din dumme jävel (vad än anledningen är så spelar det ingen roll i sammanhanget). du blir så jävla woppad och du är bara en inskränkt, rädd person med dålig självkänsla så du måste se ner på andra för att få dig själv att må bättre. och som helt klart inte kunna vara normalt funtad att förstå att man inte stirra på någon annan människa som om man har ätit glosoppa.

som sagt, vanligt hyffs.

man behöver inte visa upp sina pattar för att andra ska titta på dem.
jag visar inte upp mig på stranden men får nog räkna med att andra kollar på mig (och kanske tänker -det var mig en blek smal fan). klarar jag inte av det så får jag stanna hemma.
Citera
2013-08-18, 00:52
Medlem
Citat:
jag är svensk (säkert sen 10.000 år tillbaka!!!).

1. Varför blev du då provocerad av att en annan sade att hans familj har bott här i 5000 år?

2. Hur kan du vara svensk sedan 10.000 år tillbaka när Sverige endast har funnits i cirka 1000 år?
Citera
2013-08-18, 00:54
Medlem
Tronkans avatar
välkommen till sverige! där folk tryckte upp falukorv i fittan på 70 talet och gjorde film av det som blev en värdklassiker, porren flödar och sexualiteten har aldrig (troligtvis) varit mer öppen. men, under 2000 talet händer något. och nu 2013 kan inte ens en tjej bada topless vid en sjö utan att bli ihjälstirrad?

VAFAN händer?!
Citera
2013-08-18, 00:55
Medlem
Inte bara svenskt. I vissa delar av Tyskland och Österrike är nakenbadande helt naturligt, en folkrörelse. Säkert i Finland med. Det finns inget sjukt eller avvikande med det, utan det ses som normalt. Precis som att det är NORMALT att vara naken i bastun, och inte ha kläder på sig där.
Citera
2013-08-18, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
1. Varför blev du då provocerad av att en annan sade att hans familj har bott här i 5000 år?

2. Hur kan du vara svensk sedan 10.000 år tillbaka när Sverige endast har funnits i cirka 1000 år?

för att jag drev med honom och hans dumheter.
hasse och tage var ju bra på det där med humor men det verkar ha gått dig helt förbi.
Citera
2013-08-18, 00:56
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
man behöver inte visa upp sina pattar för att andra ska titta på dem.
jag visar inte upp mig på stranden men får nog räkna med att andra kollar på mig (och kanske tänker -det var mig en blek smal fan). klarar jag inte av det så får jag stanna hemma.

precis, man kanske glimtar en sväng diskret (det gör alla såklart, oavsett vad dom än som säger) MEN man stirrar inte ut någon. för alla vet att det är oförskämt.

precis som jag sa i mitt första inlägg. du och ts missförstod varandra en del i era inlägg.
Citera
2013-08-18, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
välkommen till sverige! där folk tryckte upp falukorv i fittan på 70 talet och gjorde film av det som blev en värdklassiker, porren flödar och sexualiteten har aldrig (troligtvis) varit mer öppen. men, under 2000 talet händer något. och nu 2013 kan inte ens en tjej bada topless vid en sjö utan att bli ihjälstirrad?

VAFAN händer?!

ja, det var bättre förr när man kunde köra upp en helsvensk falukorv i fittan.
nu får man ta en sån där chorizo eller va de heter. små som fan.
Citera
2013-08-18, 00:57
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
ja, det var bättre förr när man kunde köra upp en helsvensk falukorv i fittan.
nu får man ta en sån där chorizo eller va de heter. små som fan.

hahahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in