Citat:
Ursprungligen postat av
Feru
Din upplevelse var väl knappast rolig, men inte lika illa som alla invandrar-gängvåldtäkter, misshandlar, mord, etc.
Nej, och det är också lite av min poäng. De godtrogna svenskarna verkar tro att om vi bara kan få invandrarna att sluta våldta så kommer vi alla att kunna må bra och leva som vi vill.
Men jag kan komma med flera exempel:
På nyår för några år sedan var jag och några kompisar vid slussen iklädda pyjamas, vinterjackor, mössor och snökängor. Efter tolvslaget när vi var på väg hem så blev vi indragna i ett stort gäng araber som höll fast oss och tryckte sina ständ mot oss. Det krävdes att en man gick fram och sade åt dem att lägga av för att de skulle släppa oss.
Och en annan gång när jag bara var 14 och satt på t-banan kom det tre invandrarmän och satte sig runt mig i kupén och pratade med mig på ett väldigt suggestivt sätt. Det satt en kvinna i 25-årsåldern i kupén bredvid, som naturligtvis inte gjorde något för att hjälpa mig.
Och ännu en annan gång när jag stod i kön på ICA så flyttade jag mig för att lämna plats åt en invandrarman som skulle förbi. Han sade "duktig flicka" och gjorde pussljud samtidigt som han stirrade på min rumpa. Självklart gjorde inte de andra 20 invandrarna i affären något för att hjälpa mig.
När jag var 12 (och knappt införstådd med vad sex var för något) så gick en invandrarman förbi mig i busskurén och kallade mig "sexbomb" medans han spanade in mig från topp till tå. Jag gick direkt hem till pappa och grät.
Jag kan komma med hur många exempel som helst. Det är inte bara de grova brotten som hindrar svenskar från att vara svenskar.