2013-08-17, 22:32
Medlem
Igår var jag ute på långpromenad runt en vik, då jag kom till en liten skymd strand. Eftersom det bara var jag och två afrikanska tjejer en bit bort där så kände jag för att ta mig ett dopp. På äkta svenskt vis drog jag av mig allt förutom trosorna (hade tagit av mig de också om jag varit ensam där) och klampade ner i vattnet för att simma. När jag vände mig om så satt den ena afrikanska tjejen och råstirrade på mig. De satt innan åt ett annat håll, och tjejens kompis satt fortfarande vänd åt det hållet, så uppenbarligen hade tjejen vänt på sig enbart för att kunna kolla på mig.

Det som skulle ha varit en befriande simtur i den svenska sensommaren blev till ren irritation. Jag försökte att inte låtsas om henne och simmade med tuttarna uppåt för att ändå försöka njuta av stunden. Till slut tog ilskan över, och jag gick upp ur vattnet för att klättra upp på klippan där de satt och skälla ut dem. Tyvärr verkar det som att de bestämde sig för att gå när de såg mig komma upp från stranden klädd som en svensk sommarbadare, och när jag kom fram till foten av klippan var de inte kvar.

Hittills har jag levt i tron att det bara är förbjudet att vara svensk. Glöm det! 2013 är det inte förbjudet - det är fysiskt omöjligt. Så länge det bara var förbjudet att vara svensk så kunde man fortfarande vara det, så länge man bröt mot regerna. Nu är den möjligheten också borta.

Jag var så upprörd och ledsen att jag gick raka vägen hem (med BH under tröjan - det är oklokt att visa att man är kvinna, eller att överhuvudtaget ha en kvinnokropp, i områden där det finns invandrare). Varför dessa två afrikaner hade förflyttat sig så långt ifrån invandrarområdena ända bort till det höginkomstområde dit jag promenerat vet jag inte. De var uppenbarligen inte där för att njuta av den svenska atmosfären.

Vad ska vi göra åt detta? Varför tycker etablissemanget och vänsterfolket att sånt här är "spännande för den svenska kulturen" och "kommer gynna svenskarna"? Jag kände mig definitivt inte "gynnad" av den här skitbehandlingen.

Är det någon annan som blir ledsen av det här?
Senast redigerad av hasseochtage 2013-08-17 kl. 22:37.
Citera
2013-08-17, 22:42
Medlem
AbdullahSvenssons avatar
Ja vi har varit ledsna i flera år. Du skulle gått upp direkt och skällt ut dem.
Helst skulle du ha tagit av dig allt bara för att retas.
Citera
2013-08-17, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är det någon annan som blir ledsen av det här?
Att säga att jag är "ledsen" över mångkulturen är nog världens underdrift. Jag är rasande, förbannad och förtvivlad. Allt denna vansinne har radikaliserat mig från att ha varit en moderat invandringskritiker, till en radikal etnonationalist.

Din upplevelse var väl knappast rolig, men inte lika illa som alla invandrar-gängvåldtäkter, misshandlar, mord, etc. Sedan naturligtvis att detta multikulti-projekt är väldigt dyrt vilket lett till att skolor, sjukvård och pensioner har fått lida. Sedan har vi ju vår regering, riksdag, massmedia och övriga etablissemanget, som försöker förstöra allt som är svenskt, allt som är sunt och naturligt. Dagens massinvandring och övrig politik kommer leda till att svenskarna blir minoritet i sitt eget land, väldigt snart.
Senast redigerad av Feru 2013-08-17 kl. 22:46.
Citera
2013-08-17, 22:47
Medlem
Hur vet du att hon inte tittade på dig för att hon tyckte du var tuff och modig, att hon såg upp till dig och att hon kände sig lycklig inombords över att få bo i ett öppet land?
Citera
2013-08-17, 22:53
Medlem
JBugsters avatar
Jag hade också tittat konstigt på dig om du kommit ner på stranden och badat topless. Inte för att det är något fel, men för att det känns mer som 1980 än 2013.
Citera
Medlem
bombaccis avatar
Vad konstigt att de tittade på dig när du badade topless. De flesta tjejer badar inte topless.

Lite svårt att tro att du är tjej faktiskt, känns mer som du är en arg sd kille som försöker skapa en "invandrare är dumma" tråd igen.

Svårt att se problemet. Jag badar inte naken heller som kille. Skulle inte ha gjort det även om jag varit själv utomhus.

Hoppas du överlever denna enormt grymma oförrätt du stackars "tjej". Skönt att inte ha värre problem än att inte få bada naken i alla fall
Citera
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Att säga att jag är "ledsen" över mångkulturen är nog världens underdrift. Jag är rasande, förbannad och förtvivlad. Allt denna vansinne har radikaliserat mig från att ha varit en moderat invandringskritiker, till en radikal etnonationalist.

Din upplevelse var väl knappast rolig, men inte lika illa som alla invandrar-gängvåldtäkter, misshandlar, mord, etc. Sedan naturligtvis att detta multikulti-projekt är väldigt dyrt vilket lett till att skolor, sjukvård och pensioner har fått lida. Sedan har vi ju vår regering, riksdag, massmedia och övriga etablissemanget, som försöker förstöra allt som är svenskt, allt som är sunt och naturligt. Dagens massinvandring och övrig politik kommer leda till att svenskarna blir minoritet i sitt eget land, väldigt snart.

Av alla dessa våldtäkter, mord och fall av misshandel så valde du att skapa en tråd om att du känner dig obekväm när du badar topless i invandrares närhet?
Citera
2013-08-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Din upplevelse var väl knappast rolig, men inte lika illa som alla invandrar-gängvåldtäkter, misshandlar, mord, etc.

Nej, och det är också lite av min poäng. De godtrogna svenskarna verkar tro att om vi bara kan få invandrarna att sluta våldta så kommer vi alla att kunna må bra och leva som vi vill.

Men jag kan komma med flera exempel:

På nyår för några år sedan var jag och några kompisar vid slussen iklädda pyjamas, vinterjackor, mössor och snökängor. Efter tolvslaget när vi var på väg hem så blev vi indragna i ett stort gäng araber som höll fast oss och tryckte sina ständ mot oss. Det krävdes att en man gick fram och sade åt dem att lägga av för att de skulle släppa oss.

Och en annan gång när jag bara var 14 och satt på t-banan kom det tre invandrarmän och satte sig runt mig i kupén och pratade med mig på ett väldigt suggestivt sätt. Det satt en kvinna i 25-årsåldern i kupén bredvid, som naturligtvis inte gjorde något för att hjälpa mig.

Och ännu en annan gång när jag stod i kön på ICA så flyttade jag mig för att lämna plats åt en invandrarman som skulle förbi. Han sade "duktig flicka" och gjorde pussljud samtidigt som han stirrade på min rumpa. Självklart gjorde inte de andra 20 invandrarna i affären något för att hjälpa mig.

När jag var 12 (och knappt införstådd med vad sex var för något) så gick en invandrarman förbi mig i busskurén och kallade mig "sexbomb" medans han spanade in mig från topp till tå. Jag gick direkt hem till pappa och grät.

Jag kan komma med hur många exempel som helst. Det är inte bara de grova brotten som hindrar svenskar från att vara svenskar.
Citera
2013-08-17, 22:55
Medlem
8080s avatar
Hon kanske var lesbisk?
Citera
2013-08-17, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Hur vet du att hon inte tittade på dig för att hon tyckte du var tuff och modig, att hon såg upp till dig och att hon kände sig lycklig inombords över att få bo i ett öppet land?

Det spelar ingen roll. Låt folk vara ifred.

Och till alla som säger att det inte är vanligt för svenskar att bada nakna/topless: När jag växte upp så bada alla i min familj nakna, mina föräldrars kompisar badade nakna. Det är för oss intakta svenskar normalt att bara befria oss när stämningen faller på.

Ifall ni hellre vill diskutera våldtäkter eller grova brott så föreslår jag att ni går till trådar som behandlar det ämnet istället. Jag förstår mig inte på flashbackare som blir irriterade över att vissa trådar handlar om något annat än vad de vill att trådarna ska handla om. Det är ingen som tvingar er att läsa.
Citera
2013-08-17, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8080
Hon kanske var lesbisk?

Och det gör det okej, menar du?
Citera
2013-08-17, 23:02
Medlem
8080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Och det gör det okej, menar du?

Om jag (som kille) skulle sitta ensam på en strand dit det kommer en snygg kvinna som slänger av sig kläderna och badar topless så tolkar jag nästan det som att hon vill visa upp sig för mig och ja, jag skulle kolla. Jag skulle nästan tro att det vore en sexuell invit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in