2013-08-18, 00:38
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Jag har aldrig stött på invandrare i något annat land än Sverige, som läxat upp (!) de inhemska befolkningen och berättat för den inhemska befolkningen om vilka inhemska seder, som finns.

Du har uppenbarligen noll koll på svenska seder. En undanskymd folktom vik betraktas inte som "det offentliga" i Sverige.

Återvänd gärna till Tjetjenien!

Håll käften om du inte vet bättre. De allra flesta kvinnor visar INTE brösten i det offentliga. De gör det om de är ensamma (alltså bara i kvinnligt sällskap) eller med sina respektive. Vissa gör det ibland på offentliga badstränder men de kan man räkna på en hand, därmed är de inte representativa.

Det är snarare normalt att kvinnor väljer att INTE bada topless om det finns främmande folk i närheten, vilket ts dock inte gjorde. Då är det bara löjligt att hon klagar i efterhand.
Citera
Medlem
LaaseUWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Nej, det är det inte. Majoriteten svenskar badar inte alls nakna och majoriteten kvinnor visar INTE brösten i det offentliga, det är en knapp bråkdel som gör det. Hur jävla blåst är du?

Du är nudist, ut med det bara. Du för din röst för nudister och inte svenskar.

Hejsan -DaRude- .

Jag är en så kallad vit älg, svensk tillbaks till Dackes tid.

Jag har läst i slaskpressen att det ligger på oss svenskar att utbilda och förklara för nysvenskar hur man beter sig i Sverige, allt för allt underlätta er integration.

Hej och välkommen till sverige, här är det fullt normalt och accepterat för kvinnor, både unga och gamla att sola, bada samt strutta omkring utan överdel på badplatser och liknande rekreationsområden.

Du har alltså fel och TS rätt, lycka till med fortsatt integration.
Senast redigerad av LaaseUW 2013-08-18 kl. 00:56.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Meningslöst. Det är 75-80 % invandrare här och de får orgasm bara för att du nämner bröst i trådstarten.

ja, trist.

Jag borde ha utgett mig för att vara man istället, och skrivit att det var två afrikanska män som kollade.
Citera
2013-08-18, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
nu spelar du bara trög igen och tar mina ord bokstavligen eftersom du inte har något vettigare att skriva.

okej, nästa gång du är på en strand, så ska jag sätta mig 10 centimeter nära dig och stirra på dig hela tiden, samtidigt som jag viftar med mina händer runt dig. eftersom jag får göra vad jag vill på en offentlig plats, och jag rör inte dig. det bör du då tycka är helt ok? vilket det helt klart inte är. det är ungefär samma dumma jämförelse.

vanligt hyffs mannen.

ja men nu var ju inte flickorna 10 cm bort utan betydligt längre bort.
jag säger det för sista gången -visar du tuttarna offentligt så får du fan inte klaga om nån glor på dem sen. om de börjar tafsa så är vi ju inne på nått helt annat och antagligen olagligt.
Citera
2013-08-18, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Håll käften om du inte vet bättre. De allra flesta kvinnor visar INTE brösten i det offentliga.

Det är minst två olika användare som har förklarat skilnaden mellan "offentlig plats" och strand på ett så enkelspråkigt sätt att till och med ni invandrare ska förstå. Om du fortfarande inte begriper skillnaden, och endast hänger kvar i tråden för att vara otrevlig, så föreslår jag att du går och lägger dig.

Det är inte tillåtet för kvinnor att gå omkring i enbart bikini mitt i centrum heller, det betyder inte att det inte är tillåtet för kvinnor att gå omkring i bikini på en strand.
Citera
2013-08-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det är minst två olika användare som har förklarat skilnaden mellan "offentlig plats" och strand på ett så enkelspråkigt sätt att till och med ni invandrare ska förstå. Om du fortfarande inte begriper skillnaden, och endast hänger kvar i tråden för att vara otrevlig, så föreslår jag att du går och lägger dig.

Det är inte tillåtet för kvinnor att gå omkring i enbart bikini mitt i centrum heller, det betyder inte att det inte är tillåtet för kvinnor att gå omkring i bikini på en strand.

får inte kvinnor gå i bikini på stan nu heller?
Citera
2013-08-18, 00:45
Medlem
Jag skiter fullständigt i vad blattarna tycker. De intresserar mig inte helt enkelt. Jag gör precis som jag vill, eftersom min familj har bott här i kanske 5 000 år.

Hoppas satt de försvinner härifrån till sona rövhål till hemländer. Passar det inte så stick, försvinn härifrån.
Citera
2013-08-18, 00:47
Medlem
och för sista gången ts, det som är ditt sverige, dina seder och din uppfostran delas inte av alla andra svenskar. för att bada topless framför andra är som jag skrev ovan en vattendelare:
en del tycker att det markerar kvinnlig frigörelse och vill tex se det även i simhallar. andra tycker att det på något sätt hör sommaren till, många blir generade av att se tuttarna och några pojkar bli vrålkåta.
Citera
2013-08-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers

Det här är sista gången vi svenskar förklarar svensk kultur för er i den här tråden. Därefter får ni börja ta reda på saker själva:

Det är inte socialt acceptabelt för svenskar att gå omkring i bara bikini inne på Åhléns, i tunnelbanan eller på en innerestaurang.
Citera
2013-08-18, 00:48
Medlem
Citat:

Herregud, hur länge ska vi behöva försörja dig? Hur mycket kräver du för att flytta tillbaka till ditt hemland? Säg en summa.
Citera
Medlem
Citat:
och för sista gången ts, det som är ditt sverige, dina seder och din uppfostran delas inte av alla andra svenskar. för att bada topless framför andra är som jag skrev ovan en vattendelare:
en del tycker att det markerar kvinnlig frigörelse och vill tex se det även i simhallar. andra tycker att det på något sätt hör sommaren till, många blir generade av att se tuttarna och några pojkar bli vrålkåta.

Fast varken du eller de afrikanska tjejerna är svenskar.
Citera
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Svenskar har näckat i sjöar, vikar, åar och hav sedan tidernas begynnelse.
Det har man säkert gjort precis som på alla möjliga platser i världen men sedan det blev populärt som en slags uttalad hobby att ligga på stranden tillsammans med andra främmande människor och badklädernas intåg har det varit kutym, med undantag för speciella perioder, att dölja vissa kroppsdelar. Dessutom lever vi i helt olika tidevarv då vår kultur blivit omkullkastad via den "sexuella revolutionen" och nu har man en mer sexuell syn på olika saker vilket gör blottande av många kroppsdelar väldigt sexuellt laddat så den som delar PK:s grundsyn i den freudo-marxistiska efterkrigstiden är som sagt lika rationell som en ateistisk häxprocessförespråkare. Under en del omständigheter när det inte finns några andra människor i ens närhet kan man förstås bada näck liksom man kan onanera om man nu känner för det men blir man påkommen får man vara beredd på att folk stirrar och blir äcklade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in