2013-08-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Tjetjensk familj, men jag vet att svenskar i regel inte beter sig som du gör.

Det är inte normalt för svenskar att gå naken i det offentliga.

Snarare din familj som har varit noga med att hålla dig borta från riktiga svenskar.

Och jo, det är normalt för svenskar att vaa nakna när de badar.
Citera
2013-08-18, 00:22
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Detta är en krock vi lär få se mycket mer av i framtiden, och 7-klövern/PK-maffian har definitivt inget svar på frågan.

(a) Kvinnors rättigheter / bada naken / svensk tradition. Dessutom, vurmandet för den sjuka homokulturen.

(b) Muslimer / allt mer strikta könskoder, vi ser det även från "vår" guldmedaljörs uttalande om Greens naglar. PK-failure.

Hur ska man klara av denna kombination av massimport av medeltida åsikter, i världens mest frigjorda land. Konflikt, någon?
Citera
2013-08-18, 00:23
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
jo, men jag har vissa tjejvänner som exempelvis på sommaren inte vågar gå ut på kvällen och dansa med kjol eftersom där kan komma vissa människor och köra upp fingrarna där?
WTF liksom?!?! fan, låt alla tjejer få bära pepparspray och kniv. jag köpte direkt pepparspray till min flickvän som hon bär med sig. är det inte helt sjuk att i dagens samhälle så ska en kvinna ständigt få stå på tå och alltid vara på sin vakt? att alltid behöva kolla över axeln när man går hem? jag blir så jävla förbannad på sånt piss. fan, behandla andra som du själv vill bli behandlad. hur jävla svårt kan det vara? sen får man väll förfan anpassa sig där man är.

människan bör väl sträva framåt och inte bakåt.
Lösningen på problemet är att man bär mer anständig klädsel och utvisar svartfolket, då löser sig detta problem på en natt och man tar sig framåt. Fortsatt import av dessa människor tillsammans med allmän översexualisering av samhället är enskilt väldigt dåligt och en rent katastrofal kombination.
Citera
2013-08-18, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Detta är en krock vi lär få se mycket mer av i framtiden, och 7-klövern/PK-maffian har definitivt inget svar på frågan.

(a) Kvinnors rättigheter / bada naken / svensk tradition. Dessutom, vurmandet för den sjuka homokulturen.

(b) Muslimer / allt mer strikta könskoder, vi ser det även från "vår" guldmedaljörs uttalande om Greens naglar. PK-failure.

Hur ska man klara av denna kombination av massimport av medeltida åsikter, i världens mest frigjorda land. Konflikt, någon?

Istället för att repetera ditt tidigare inlägg så kan du väl svara på någon utav oss oss gav dig svar.
Citera
2013-08-18, 00:24
Moderator
Meijis avatar
Citat:

Det är inte normalt för svenskar att gå naken i det offentliga.

Du har uppenbarligen noll koll på svenska seder. En undanskymd folktom vik betraktas inte som "det offentliga" i Sverige.

Återvänd gärna till Tjetjenien!
Citera
2013-08-18, 00:25
Bannlyst
Citat:

Det är inte normalt för svenskar att gå nakna i det offentliga.

Instämmer. Jag drar till och med för gardinerna när jag struttar runt naken i mitt hem. I will force noone to look at my disgusting body
Citera
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
nej, men om en kvinna väljer att visa sina bröst då får väl också vem som helst titta på dem?
jag menar, när jag går ut på stan så får jag ju vara beredd på att andra lägger märke till mig.

detta var vid en fucking sjö,FORTFARANDE, och där var 2 andra. och du vet inte ens avståendet mellan personerna som var på platsen och henne. antagligen var det mer än 1 meter. så sluta spela så jävla tröga hela tiden.

sen drog hon även upp typ 5 bra andra scenarion där hon har blivit grymt illa behandlad BARA för hon är tjej i en vanlig vardaglig situation där sådana saker absolut inte bör ske. skottpengar på sånt folk helt enkelt.

all heder åt TS.
Citera
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Snarare din familj som har varit noga med att hålla dig borta från riktiga svenskar.

Nej, det är det inte. Majoriteten svenskar badar inte alls nakna och majoriteten kvinnor visar INTE brösten i det offentliga, det är en knapp bråkdel som gör det. Hur jävla blåst är du?

Du är nudist, ut med det bara. Du för din röst för nudister och inte svenskar.
Citera
2013-08-18, 00:29
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Lösningen på problemet är att man bär mer anständig klädsel och utvisar svartfolket, då löser sig detta problem på en natt och man tar sig framåt. Fortsatt import av dessa människor tillsammans med allmän översexualisering av samhället är enskilt väldigt dåligt och en rent katastrofal kombination.

hahaha, ja kanske det.

eller bara att man stanna upp, tänker, kanske sätta sig in i deras situation och tänka igen: hade jag velat bli behandlad på detta sättet? har jag rätt att bestämma över någon annans kropp? gör jag rätt genom att behandla min medmänniska så?
Citera
Medlem
SmokeCigarettess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBugster
Av alla dessa våldtäkter, mord och fall av misshandel så valde du att skapa en tråd om att du känner dig obekväm när du badar topless i invandrares närhet?

hahahahhaha
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
detta var vid en fucking sjö,FORTFARANDE, och där var 2 andra. och du vet inte ens avståendet mellan personerna som var på platsen och henne. antagligen var det mer än 1 meter. så sluta spela så jävla tröga hela tiden.

sen drog hon även upp typ 5 bra andra scenarion där hon har blivit grymt illa behandlad BARA för hon är tjej i en vanlig vardaglig situation där sådana saker absolut inte bör ske. skottpengar på sånt folk helt enkelt.

all heder åt TS.

jag får titta på allt som visas på en offentligt plats. klarar du inte av det så visa inte upp det eller besök inte en offentligt plats.
och att du förespråkar att människor ska skjutas för utan rättegång tyder på att du resonerar väldigt osvenskt. det är väl vad jag vet i diktaturer och laglösa länder man håller på med sådana saker.
Citera
2013-08-18, 00:31
Medlem
DansandeVindurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage

Njaa,Det beror väl mer på vad man bor,Om man bor i ett lugnt samhälle vid någon mysig sjö så.Bodde vid en liten fin by i Norrland förut och vid sjön där badade folk nakna då och då. Men trots det var dom lugna och inte kladdade på varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in