2013-08-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag har blivit uppfostrad till att det är okej att bada näck. När jag var i Istanbul gick jag inte omkring halvnaken och stirrade på folk.

Att man har vissa specifika seder i sitt hemland betyder inte att man är allsmäktig och får bete sig hur man vill jorden runt.

vad har du haft för föräldrar, tillhörde de nån afrikansk stam eller där alla går näck?
ociviliserat säger jag!
Citera
2013-08-18, 00:11
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
så du strävar helt enkelt efter ett samhälle där kvinnan ska bli sedd snett på pga hon visar upp sin överkropp som i princip alla män kan göra överallt utan att det är direkt konstigt?
Självklart och så är det ju ändå idag också i väldigt många situationer, att en man går med bar överkropp är inte lika sexuellt laddat och det är bara kulturmarxistiskt feministtrams att hävda något annat. Däremot är det ganska vulgärt med män också i många lägen men det är mer att jämställa med kvinnor i bikini dock.
Citera
2013-08-18, 00:14
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
jamen gå du och visa pattarna på stan då. jag lovar att jag inte ska ringa polisen. men då kan väl du lova att inte bli sur för att jag glor lite.

det kanske är lika vanligt än, tyvärr. men jag tycker inte att inte kvinna inte ska ha möjligheten att göra det utan att bli nerknuffad, få skällsord efter sig.

och detta var som sagt vid en sjö. så slutar krydda på ämnet genom att byta scenario för att vinkla det i din vinning.
Citera
2013-08-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Kalla det hela för ett korskulturellt missförstånd. Det är ingenting att hetsa upp sig för.
Dock får man ju lösa missförståndet genom att omedelbart diskutera det med vederbörande.

Är det så att du medger att invandrarna i Sverige kommer från, och lobbar för, kulturer som skiter i att ta hänsyn till andra kulturer?
Citera
2013-08-18, 00:17
Medlem
Fan vad mycket blattar det var i den här tråden då. Går det inte att ordna ett forum för svenskar, eller är det helt omöjligt?
Citera
2013-08-18, 00:17
Medlem
Tronkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnet83
Självklart och så är det ju ändå idag också i väldigt många situationer, att en man går med bar överkropp är inte lika sexuellt laddat och det är bara kulturmarxistiskt feministtrams att hävda något annat. Däremot är det ganska vulgärt med män också i många lägen men det är mer att jämställa med kvinnor i bikini dock.

jo, men jag har vissa tjejvänner som exempelvis på sommaren inte vågar gå ut på kvällen och dansa med kjol eftersom där kan komma vissa människor och köra upp fingrarna där?
WTF liksom?!?! fan, låt alla tjejer få bära pepparspray och kniv. jag köpte direkt pepparspray till min flickvän som hon bär med sig. är det inte helt sjuk att i dagens samhälle så ska en kvinna ständigt få stå på tå och alltid vara på sin vakt? att alltid behöva kolla över axeln när man går hem? jag blir så jävla förbannad på sånt piss. fan, behandla andra som du själv vill bli behandlad. hur jävla svårt kan det vara? sen får man väll förfan anpassa sig där man är.

människan bör väl sträva framåt och inte bakåt.
Senast redigerad av Tronkan 2013-08-18 kl. 00:20.
Citera
2013-08-18, 00:18
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Menar du det afrikanska folket eller det svenska folket?

Folk i största allmänhet. Man brukar inte gå naken och visa fittan och pattarna i det offentliga, det är inte anständigt. Kommer du från en nudistfamilj eller?
Citera
2013-08-18, 00:18
Medlem
TovesTrolls avatar
Lägg ner. De glodde på dig när du badade, och? Är du inte bekväm med att visa dina bröst - bada inte utan att skydda dem.
Citera
2013-08-18, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Folk i största allmänhet. Man brukar inte gå naken och visa fittan och pattarna i det offentliga, det är inte anständigt. Kommer du från en nudistfamilj eller?

Kommer du från en svensk familj? Om inte, så har du ingen rätt att tala om vad som är normalt för svenskar.
Citera
2013-08-18, 00:20
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Kommer du från en svensk familj? Om inte, så har du ingen rätt att tala om vad som är normalt för svenskar.

Tjetjensk familj, men jag vet att svenskar i regel inte beter sig som du gör.

Det är inte normalt för svenskar att gå nakna i det offentliga.
Citera
2013-08-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Lägg ner. De glodde på dig när du badade, och? Är du inte bekväm med att visa dina bröst - bada inte utan att skydda dem.

Jag brukar vanligtvis inte ställa så här omogna frågor, men nu tror jag att det är berättigat:

Är du en överviktig tjej med små tuttar, som hatar alla tjejer som ser bättre ut än dig, och tycker att de inte ha någon rätt att klaga på någonting?
Citera
2013-08-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tronkan
det kanske är lika vanligt än, tyvärr. men jag tycker inte att inte kvinna inte ska ha möjligheten att göra det utan att bli nerknuffad, få skällsord efter sig.

och detta var som sagt vid en sjö. så slutar krydda på ämnet genom att byta scenario för att vinkla det i din vinning.

nej, men om en kvinna väljer att visa sina bröst då får väl också vem som helst titta på dem?
jag menar, när jag går ut på stan så får jag ju vara beredd på att andra lägger märke till mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in