Flashback bygger pepparkakshus!
2013-08-18, 23:21
Medlem
TovesTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag brukar vanligtvis inte ställa så här omogna frågor, men nu tror jag att det är berättigat:

Är du en överviktig tjej med små tuttar, som hatar alla tjejer som ser bättre ut än dig, och tycker att de inte ha någon rätt att klaga på någonting?
Nej det är jag inte.

Varför badar du halvnaken när du inte tål att folk glor?
Citera
2013-08-18, 23:54
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TovesTroll
Nej det är jag inte.

Varför badar du halvnaken när du inte tål att folk glor?

Poängen ts gör är väl att invaderarna kommer till vårt land och glor på oss ungefär som det vore fel på oss och inte på dem som är hudfärgshandikappade.

Jag själv stirrar alltid på utlänningarna, särskilt dem med avvikande beteende, av princip så att de skall känna att de är främmande och malplacerade.
Citera
2013-08-19, 07:37
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quid pro quo
Poängen ts gör är väl att invaderarna kommer till vårt land och glor på oss ungefär som det vore fel på oss och inte på dem som är hudfärgshandikappade.

Jag själv stirrar alltid på utlänningarna, särskilt dem med avvikande beteende, av princip så att de skall känna att de är främmande och malplacerade.

Att babbar kommer till ett annat land och börjar trakassera ursprungsbefolkningen säger en del om deras inställning till vår del av världen. Det är just därför de måste bort.
Citera
2013-08-19, 10:47
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Vad ska vi göra åt detta? Varför tycker etablissemanget och vänsterfolket att sånt här är "spännande för den svenska kulturen" och "kommer gynna svenskarna"? Jag kände mig definitivt inte "gynnad" av den här skitbehandlingen.
Är det någon annan som blir ledsen av det här?

Det bör utföras en sinnesundersökning på dig. Felet ligger helt och hållet hos dig.

Svaret på varför du fortfarande är oskuld och varför du inte känner dig annars besvärad av svenska män beror nog helt och hållet på ditt utseende.

Du får vara glad över att det var någon som tittade på dig. Det kanske t.o.m. var i all välmening eftersom det kanske fanns skäl att tro att du var på väg att begå självmord.
Citera
2013-08-19, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Att babbar kommer till ett annat land och börjar trakassera ursprungsbefolkningen säger en del om deras inställning till vår del av världen. Det är just därför de måste bort.

Fast Quid pro quo gör ju tvärt om. Han är en del av den där ursprungsbefolkningen som trakasserar nyanlända. Det är ju faktiskt lika illa eftersom han som svensk i det läget är en ambassadör för Sverige och om han bär sig illa åt mot nyanlända så finns ju risken att de tror att ALLA svenskar är sådana.

Vem vet, TS kanske bara blev offer för ett beteende som Quid pro quo har lärt dessa negertjejer genom att göra likadant mot dem?
Citera
2013-08-19, 21:28
Medlem
Imorgon kan väl alla gå ut och bada topless och visa sitt stöd för TS
Citera
2013-08-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag pratade just om "det offentliga", vilket TS mycket väl kände till. Uppenbarligen tycker hen att det är typiskt svenskt att gå naken och visa brösten bland främmande människor även på badstränderna.
Klart som fan att det är! Varför skulle det inte vara det?
Citera
2013-08-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Imorgon kan väl alla gå ut och bada topless och visa sitt stöd för TS
http://gotopless.org/gotopless-day
Citera
2013-08-20, 18:12
Medlem
Pastmasters avatar
Klart att man hade tittat, om Ts har stora bröst hade jag inte kunnat motstå att stirra. Det är bara att acceptera vår natur.
Vi är trots allt av samma ras och vi är däggdjur som härstammar från apsläktet.
Citera
2013-08-21, 22:41
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iVibe
Klart som fan att det är! Varför skulle det inte vara det?

Folk som påstår att det hör till svensk sed att visa brösten vet inte vad de pratar om. Det är i första hand rester från ett kulturfenomen som introducerades på 70 och 80-talet, och inte mer än så.

Man kan inte säga att det är vanligt när det endast är en bråkdel som gör det vid enskilda tillfällen. Går du till badstranden är det max ett par stycken som gör det, och normal sett ingen alls. Det är ingen norm och kommer aldrig bli. =)
Citera
2013-08-22, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Folk som påstår att det hör till svensk sed att visa brösten vet inte vad de pratar om. Det är i första jag hand rester från ett kulturfenomen som introducerades på 70 och 80-talet, och inte mer än så.

Man kan inte säga att det är vanligt när det endast är en bråkdel som gör det vid enskilda tillfällen. Går du till badstranden är det max ett par stycken som gör det, och normal sett ingen alls. Det är ingen norm och kommer aldrig bli. =)
Jag vet inte nu hur jag gjorde, men jag tolkade ditt tidigare inlägg som att det var okej i Sverige, inte som typiskt svenskt.
Citera
2013-08-22, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Vad konstigt att de tittade på dig när du badade topless. De flesta tjejer badar inte topless.

Lite svårt att tro att du är tjej faktiskt, känns mer som du är en arg sd kille som försöker skapa en "invandrare är dumma" tråd igen.

Svårt att se problemet. Jag badar inte naken heller som kille. Skulle inte ha gjort det även om jag varit själv utomhus.

Hoppas du överlever denna enormt grymma oförrätt du stackars "tjej". Skönt att inte ha värre problem än att inte få bada naken i alla fall
Japp uppenbart trams. Och skulle det hänt så: "Jag badade topless med publik och två personer tittade." No shit. Ja, det skulle aldrig hänt i form stora dar.

Jämför din fantasi här med feminist trollet som inte vill att männ tittar på henne på gymmet. Henne kallar ni hora och slyna för att hon har tighta kläder.

Eller: pic or didn't happen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in