Citat:
Syns på hans "argumentation" att det rör sig om en en lågintelligent person. En sådan person som inte kan få något arbete och inte kan flytta hemifrån och som således är en typisk RF:are enligt polisen.
Citat:
Kommunistiska länder har inga fria fackföreningar.
Det roligaste med dig är att du snackar om försvagade fackföreningar och samtidigt stöder du en ideologi som aktivt har avrättat fackligt aktiva. Du snackar om solidaritet som om man känner någon samhörighet med en person för att man råkar komma från ett ställe inom vissa osynliga gränser. Ska man ha solidaritet ska den vara internationell och det är inte lönt att känna samhörighet med någon som inte en är i din klass. Det enda jag har gemensamt med bratsen i Limhamn här i Malmö är att vi båda kan tala svenska medans jag har mycket mer gemensamt med folk i mitt område eller för den delen folk i ett liknande område på andra sidan världen. Invandring gör det inte svårare att slita sig ur kapitalismens klor och om du menar något annat får du gärna komma med riktiga bevis för något sådant och inte en artikel från nationell, fria tider eller något liknande.
Massinvandring -> ökad arbetslöshet -> försvagade fackföreningar och sänkta löner.
Massinvandring -> kollapsad välfärd -> införande av ett amerikanskt system med minimal välfärd.
Massinvandring -> etnisk segregation och etnisk organisering -> splittrad och försvagad arbetarklass.
Du bor således i något invandrarghetto i Malmö. Är antagligen för dum för att förstå att ditt områdes välfärd betalas av svenskar och att en fortsatt massinvandringen oundviklgen kommer att leda till att denna välfärd måste avvecklas. En dag vaknar du upp en i svensk version av Detroit. Möjligen inser du då att du varit en livslång nyttig idiot.