2013-08-15, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BadWerdz
Jävlar vad nassetroll det blivit här helt plötsligt, blev Murvelo eller vad han heter trött på att trolla och ljuga ensam?

De som ljuger är de som stödjer RF, de har man ju erkänt själva idag.

Citat:
Inte konstigt att folk inte går ut med att man är organiserad nasse/röding när man gråter ut i media eller hos snuten. taktik kallas det.
2013-08-15, 23:55
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevFront.
De som ljuger är de som stödjer RF, de har man ju erkänt själva idag.

Varför är du så besatt av RF? Var de taskiga mot dig? Ska jag ta ett snack med dom?
2013-08-16, 00:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Varför är du så besatt av RF? Var de taskiga mot dig? Ska jag ta ett snack med dom?

Jag har inte ens sett till dem någonsin. För oss nationella är de lite som tomtar, man ser dem aldrig men vissa säger att de finns.

Men tala gärna med dem om deras kvinnosyn och syn på knark och skriv om svaren här. Inte för att du har någon trovärdighet, men för underhållningen.

Fast nu ljög ju jag en smula, jag känner faktiskt en snubbe som var med i tidiga RF, men jag lärde känna honom långt efter han lämnat knarket och kriminaliteten.
2013-08-16, 00:03
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Jag har inte ens sett till dem någonsin. För oss nationella är de lite som tomtar, man ser dem aldrig men vissa säger att de finns.

Men tala gärna med dem om deras kvinnosyn och syn på knark och skriv om svaren här. Inte för att du har någon trovärdighet, men för underhållningen.

Fast nu ljög ju jag en smula, jag känner faktiskt en snubbe som var med i tidiga RF, men jag lärde känna honom långt efter han lämnat knarket och kriminaliteten.

Haha jasså? Tråden kanske bör flyttas till paranormala fenomen forumet? Antar att en massa spöken flyger runt och fuckar för alla nassar runt om i Mälardalen.

Fy fan vad coolt!
2013-08-16, 00:06
Bannlyst
Citat:
Haha jasså? Tråden kanske bör flyttas till paranormala fenomen forumet? Antar att en massa spöken flyger runt och fuckar för alla nassar runt om i Mälardalen.

Fy fan vad coolt!

Tillskillnad från dig har jag ju trovärdighet när jag skriver om folk jag känner.

Sedan att RF vågat sig på att mörda en familjefar är ju sant, de tar sig mod ibland. Misshandla kvinnor och slå sönder tomma lägenheter. Det är tufft tycker jag, det gör jättemycket politiskt faktiskt.
2013-08-16, 00:07
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Tillskillnad från dig har jag ju trovärdighet när jag skriver om folk jag känner.

Hur så? Har du några källor att komma med?
2013-08-16, 00:36
Medlem
Murvelos avatar
Är RFs legendariske ledare och grundare Joel Bjurströmer Almgren, bland annat dömd barnmisshandlare, fortfarande aktiv i RF eller hoppande han faktiskt av? Ses han idag som någon slags Che Guevara av den yngre generation RF:are? Alltså, de som enligt polisen inte sällen fortfarande bor hemma hos mamma? Man kanske har någon idolaffisch av Joel på vägen?

Någon som vet hur det står till?

http://www.friatider.se/afa-veteran-domd-for-barnmisshandel
http://info14.com/2010-12-06-rf-ledaren_jag_har_hoppat_av_skiten.html
2013-08-16, 00:44
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murvelo
Är RFs legendariske ledare och grundare Joel Bjurströmer Almgren, bland annat dömd barnmisshandlare, fortfarande aktiv i RF eller hoppande han faktiskt av? Ses han idag som någon slags Che Guevara av den yngre generation RF:are? Alltså, de som enligt polisen inte sällen fortfarande bor hemma hos mamma? Man kanske har någon idolaffisch av Joel på vägen?

Jag har affisch på han, en gammal (M) valkampanj, skit snygg är den.
2013-08-16, 02:40
Bannlyst
Citat:
Hur så? Har du några källor att komma med?

Japp, fler än vad du har. Där skiljer vi oss.
2013-08-16, 02:41
Bannlyst
Citat:

Nej, men Joel är tydligen aktiv i Amnesty, han och Rebecka.
2013-08-16, 16:48
Medlem
Murvelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xMADBALLx
Yes jävligt aktiv. Knulla din morsa igår har jag hört. Lyfter även fet lön från zog

Hörde matias våg var på din pappa rebeca med
Med tanke på din låga intelligens antar att du är en de arbetslösa RF:are som polisen anger bor kvar hemma hos mamma.

Finns ingen anledning att betala ut någon lön till de nyttiga idioterna i RF när de ändå och utan betalning kämpar för att införa kapitalisternas planer. Där massinvandringen är den viktigaste murbräckan för att försvaga fackföreningarna, minska solidariteten, och införa en amerikansk samhällsmodell.
2013-08-16, 17:19
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Med tanke på din låga intelligens antar att du är en de arbetslösa RF:are som polisen anger bor kvar hemma hos mamma.

Finns ingen anledning att betala ut någon lön till de nyttiga idioterna i RF när de ändå och utan betalning kämpar för att införa kapitalisternas planer. Där massinvandringen är den viktigaste murbräckan för att försvaga fackföreningarna, minska solidariteten, och införa en amerikansk samhällsmodell.

Vem fan är du att snacka om hans intelligens? Knip käft om saker du inte vet. Han är Stephen Hawking för dig fattar du?

Det roligaste med dig är att du snackar om försvagade fackföreningar och samtidigt stöder du en ideologi som aktivt har avrättat fackligt aktiva. Du snackar om solidaritet som om man känner någon samhörighet med en person för att man råkar komma från ett ställe inom vissa osynliga gränser. Ska man ha solidaritet ska den vara internationell och det är inte lönt att känna samhörighet med någon som inte en är i din klass. Det enda jag har gemensamt med bratsen i Limhamn här i Malmö är att vi båda kan tala svenska medans jag har mycket mer gemensamt med folk i mitt område eller för den delen folk i ett liknande område på andra sidan världen. Invandring gör det inte svårare att slita sig ur kapitalismens klor och om du menar något annat får du gärna komma med riktiga bevis för något sådant och inte en artikel från nationell, fria tider eller något liknande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in