2013-08-14, 18:17
  #21541
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Vet man vad som hänt den fd. Pekingkillen? Blev det någon rättegång?
Japp, FB skickade in en polisanmälan i efterhand och killen fick sitt rättmätiga straff i tingsrätten efter flera viktiga vittnesmål.
Citera
2013-08-14, 18:44
  #21542
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FM11
Det finns bajare som håller på Leksand i hocket, ja. Sen om de är allierade vet jag inte.

Bajare håller inte på Leksand i hockey. Leksingar håller på Bajen i fotboll.
Citera
2013-08-14, 18:47
  #21543
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seth-Rydell
Puppies är undergruppen.

Puppies... herregud

Vilka raketforskare kommer på de "häftiga" namnen som era "firmor" och "underfirmor" tar?
__________________
Senast redigerad av DadoPrso 2013-08-14 kl. 18:53.
Citera
2013-08-14, 18:50
  #21544
Medlem
enochpowells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Per Feckt
Vet man vad som hänt den fd. Pekingkillen? Blev det någon rättegång?
Varför skulle det bli det för? är inte sommarlovet slut snart??
trött på alla meningslösa poster på fb
Citera
2013-08-14, 18:53
  #21545
Medlem
DadoPrsos avatar
På Sverigescenen: Förra veckan tillägnade vi hjältar som "Tjerna". Denna vecka tillägnar vi de riktiga svinen. Typ sådana som MFF:s pedofil Miiko Albornoz.

Varför ägnar man sig inte åt sina egna svin? Har "Boxen" gett alltför omfattande hjärnskador eller vad handlar det om?

http://www.dn.se/sport/fotboll/aik-arna-atalas-for-valdtakt/
Citera
2013-08-14, 18:59
  #21546
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DadoPrso
På Sverigescenen: Förra veckan tillägnade vi hjältar som "Tjerna". Denna vecka tillägnar vi de riktiga svinen. Typ sådana som MFF:s pedofil Miiko Albornoz.

Varför ägnar man sig inte åt sina egna svin? Har "Boxen" gett alltför omfattande hjärnskador eller vad handlar det om?

http://www.dn.se/sport/fotboll/aik-arna-atalas-for-valdtakt/

Nu är jag inte aikare men dom grabbarna var i 15 år åldern och dom spelad väll i pojklaget?

Malmös pedofil spelar i a-laget utan några problem alls.
Citera
2013-08-14, 19:02
  #21547
Medlem
Hur gör man enklast för att komma i kontakt med huliganer och eventuellt gå med i en firma?

Besöka pubbar/krogar där laget man håller på man tänkas befinna sig, gå på matcher och försöka ta kontakt med folk?

Gissar på att det är många som gärna hade deltagit om de hade vetat hur man ska gå tillväga.
Citera
2013-08-14, 19:06
  #21548
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MEGERNONGO
Hur gör man enklast för att komma i kontakt med huliganer och eventuellt gå med i en firma?

Besöka pubbar/krogar där laget man håller på man tänkas befinna sig, gå på matcher och försöka ta kontakt med folk?

Gissar på att det är många som gärna hade deltagit om de hade vetat hur man ska gå tillväga.

1 gå till en match dressad like f*ck

2 folk kommer börja titta

3 någon kommer förmodligen fråga varför du klär dig som du gör.

4 ta deras nummer

5 slåss och bevisa att du kan, annars lär du få pisk..
Citera
2013-08-14, 19:06
  #21549
Medlem
DadoPrsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av westmars
Nu är jag inte aikare men dom grabbarna var i 15 år åldern och dom spelad väll i pojklaget?

Malmös pedofil spelar i a-laget utan några problem alls.

Jag förstår inte varför det skulle vara skillnad om man spelar i a-laget eller i ett p/u-lag, det väsentliga är väl att man tillhör klubben. Våldtäkt är väl våldtäkt oavsett ålder? Pinsamt är bara förnamnet
Citera
2013-08-14, 19:06
  #21550
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGERNONGO
Hur gör man enklast för att komma i kontakt med huliganer och eventuellt gå med i en firma?

Besöka pubbar/krogar där laget man håller på man tänkas befinna sig, gå på matcher och försöka ta kontakt med folk?

Gissar på att det är många som gärna hade deltagit om de hade vetat hur man ska gå tillväga.
Handlar väl mest om kontakter skulle jag tro. Sen får du väl vara med i ett box och visa vad du går för.
Citera
2013-08-14, 21:32
  #21551
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MEGERNONGO
Hur gör man enklast för att komma i kontakt med huliganer och eventuellt gå med i en firma?

Besöka pubbar/krogar där laget man håller på man tänkas befinna sig, gå på matcher och försöka ta kontakt med folk?

Gissar på att det är många som gärna hade deltagit om de hade vetat hur man ska gå tillväga.
1. Gå på matcher.
2. Var jävligt aktiv när det "händer" saker, dvs stå upp för dig och ditt lag och SPRING INTE.
3. Klä dig som de gör.

Sen handlar det, som någon sa, om kontakter. Känner man någon som är med är det klart lättare, men alla börjar någonstans.
Citera
2013-08-14, 21:33
  #21552
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Hehe, ja det är sant men varför negligerar du mig inte då? Det är ju det bästa sättet men du vill allt mopsa lite och leka besserwisser? Men visst, jag ska inte förpesta ditt så kallade liv så ut och tävla i slåsslekar och misshandla andra bara för att de håller på andra lag. Lycka till!
Du kunde inte bara stänga truten och lämna tråden med lite värdighet? Låt mig gissa, det kommer ännu ett infantilt svar kryddat med 58 smileys på detta inlägg också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in