Citat:
Ursprungligen postat av
Easy-Lee
Bra, jag förstår. Då kan du lätta från tråden nu när du uppnått ditt syfte, inte sant?
Hehe, ja det är sant men varför negligerar du mig inte då? Det är ju det bästa sättet men du vill allt mopsa lite och leka besserwisser?

Men visst, jag ska inte förpesta ditt så kallade liv så ut och tävla i slåsslekar och misshandla andra bara för att de håller på andra lag. Lycka till!