2013-08-14, 13:18
Medlem
antonaugustssons avatar
Det kommer mycket på mitt Twitterflöde nu om att Arsenal förbereder bud på Dzeko, Lichtsteiner och Michu. Även Napoli förbereder bud på Gustavo.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/transfers-arsenal-make-new-plans-2162885
http://www.express.co.uk/sport/football/421803/Juventus-ready-to-let-Stephan-Lichtsteiner-join-Arsenal-to-fund-Christian-Eriksen-move
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2392311/Napoli-rival-Arsenal-signing-Luis-Gustavo.html
2013-08-14, 13:20
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Nu stämmer uppgifterna säkert men hur pass trovärdiga anses Bild vara? Är de The Guardian trovärdiga eller The Sun trovärdiga?
Är inte Bild ändå väldigt trovärdiga? Dom var väl t.ex. dom första som avslöjade b.la Mertesackers övergång till Arsenal.
2013-08-14, 13:28
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Nu stämmer uppgifterna säkert men hur pass trovärdiga anses Bild vara? Är de The Guardian trovärdiga eller The Sun trovärdiga?
Skulle vilja påstå att Bild är ganska trovärdiga.
2013-08-14, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Ok tack för svaren.
2013-08-14, 14:15
Medlem
Jag börjar på allvar tro att Wenger totalt skiter i att vinna titlar, han bryr sig bara om att gå plus på kontot. Samma visa varje sommar:

maj-juni: we have £100m to spend on transfers trolololol
juli: gör några halvdana försök på spelare som de aldrig kommer få, vilket wenger troligen vet om också
augusti: ingenting händer, förrän sista dagen när han fixar några random hit & miss värvningar

Jag tror fan att Arsenal la bud på Higuain, Suarez och Gustavo bara för att i september kunna säga "amen vi försökte ju åtminstonde!!11!" när det går åt helvete. Gubbfan har ju gått o blivit senil, skulle aldrig stå ut med honom som tränare om jag var Arsenalfan.
2013-08-14, 14:32
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kharabam
Jag börjar på allvar tro att Wenger totalt skiter i att vinna titlar, han bryr sig bara om att gå plus på kontot. Samma visa varje sommar:

juli: gör några halvdana försök på spelare som de aldrig kommer få, vilket wenger troligen vet om också
augusti: ingenting händer, förrän sista dagen när han fixar några random hit & miss värvningar

Jag tror fan att Arsenal la bud på Higuain, Suarez och Gustavo bara för att i september kunna säga "amen vi försökte ju åtminstonde!!11!" när det går åt helvete. Gubbfan har ju gått o blivit senil, skulle aldrig stå ut med honom som tränare om jag var Arsenalfan.
Hur kan du vara så arg om du inte är Arsenalfan?
2013-08-14, 14:44
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst

Njaeeee.... Dom är inte trovärdiga... Även en blind kan träffa en älg ibland men överlag så ljuger dom lika mycket som The Sun.. Porrbrud på sidan 3 borde berätta ganska mycket om den tidningen...
2013-08-14, 14:46
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Hur kan du vara så arg om du inte är Arsenalfan?

Jag är inte Arsenal-fan men jag kan ändå lida med supportrarna. Det är ju samma visa i Arsenal sen flera år tillbaka. Inte kul för en toppklubb att ha en tränare och styrelse som helt saknar ambitioner eller vilja att spendera pengar.
2013-08-14, 14:48
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Njaeeee.... Dom är inte trovärdiga... Även en blind kan träffa en älg ibland men överlag så ljuger dom lika mycket som The Sun.. Porrbrud på sidan 3 borde berätta ganska mycket om den tidningen...

Vad fan är det för fel på porrbrudar?

Bild och Bayernrykten brukar vara rätt bra faktiskt.

Skriver Süddeutsche något då är det däremot mest troligt.

Skriver TZ något om ett rykte.....jösses vilken dyngblaska om alla rykten.
2013-08-14, 14:56
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kharabam

Tagga ner nu. Klart som fan Wenger vill vinna titlar, det är ju det alla tränare jobbar för och Wenger är inget undantag. Jag är säker på att Arsenal hade fått Higuain om inte RM höjde priset när Napoli visade intresse, Napoli betalade f.ö ett sjukt överpris för Higuain. Helt rätt av Wenger att inte betala 320 miljoner för en spelare som är värd max 250 milj imo. Jag kan garantera dej att Wenger vet vad han gör och att värvningarna kommer. Och alla skriker om en världsklass anfallare, jag tror att Giroud kommer göra succé kommande säsong med 20-25 mål i ligan. Det jag vill att vi förstärker är en DM, där vi förhandlar med Gustavo. Skulle även vilja ha in en mittback. Ryktas lite löst om Dzeko nu. Nyförvärv kommer, det kan jag lova dej! Om dom kommer ikväll eller sista transfer dagen skiter jag i.
2013-08-14, 15:05
Bannlyst
According to Sky Sports News Luis Suarez said after the Uruguay match that he hasn't said he wants to stay at Liverpool.

Ingen kan väl på allvar tro att han vill eller ens kommer att kunna vara kvar efter denna soppa?
2013-08-14, 15:06
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Jag är inte Arsenal-fan men jag kan ändå lida med supportrarna. Det är ju samma visa i Arsenal sen flera år tillbaka. Inte kul för en toppklubb att ha en tränare och styrelse som helt saknar ambitioner eller vilja att spendera pengar.
Jo, det förstår jag. Men jag tyckte han var lite väl "arg" för att inte vara en supporter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in