Citat:
Ursprungligen postat av
Puckott
Hur kan du vara så arg om du inte är Arsenalfan?
Hahaha jag vet faktiskt inte, det är något med gubben som irriterar mig till tusen. Tycker dessutom inte att man ska få leva på gamla meriter från förra decenniumet så länge. Han hade fått kicken i vilken annan toppklubb som helst för länge sen, han borde sadla om till ekonomichef för som tränare tycker jag han tappat stinget helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
antonaugustsson
Tagga ner nu. Klart som fan Wenger vill vinna titlar, det är ju det alla tränare jobbar för och Wenger är inget undantag. Jag är säker på att Arsenal hade fått Higuain om inte RM höjde priset när Napoli visade intresse, Napoli betalade f.ö ett sjukt överpris för Higuain. Helt rätt av Wenger att inte betala 320 miljoner för en spelare som är värd max 250 milj imo. Jag kan garantera dej att Wenger vet vad han gör och att värvningarna kommer. Och alla skriker om en världsklass anfallare, jag tror att Giroud kommer göra succé kommande säsong med 20-25 mål i ligan. Det jag vill att vi förstärker är en DM, där vi förhandlar med Gustavo. Skulle även vilja ha in en mittback. Ryktas lite löst om Dzeko nu. Nyförvärv kommer, det kan jag lova dej! Om dom kommer ikväll eller sista transfer dagen skiter jag i.
Ni kommer varken få Dzeko eller Gustavo, det kan jag lova dig. Tyvärr. Giroud är bra på att delta i spelet, men tycker inte han är tillräckligt vass för att spela som #9 i en toppklubb. Ett par mål mot lag från katmandu får mig inte att ändra åsikt, men den som lever får se antar jag.