2013-08-14, 15:11
Medlem
Puckotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
According to Sky Sports News Luis Suarez said after the Uruguay match that he hasn't said he wants to stay at Liverpool.

Ingen kan väl på allvar tro att han vill eller ens kommer att kunna vara kvar efter denna soppa?
Folk på min twitterfeed säger att det är Arsenal-fans som hittat på det citatet. Haha, låter sjukt. Har du någon länk till källan? Hittar inget på Sky Sports News twitter.

Tycker det är konstigt att Suarez har uttalat sig över huvud taget (om han nu gjort det...) då han hade blivit tillsagd av klubben att inte kommentera sin situation.
2013-08-14, 15:14
Medlem
Audere-Est-Faceres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
According to Sky Sports News Luis Suarez said after the Uruguay match that he hasn't said he wants to stay at Liverpool.

Ingen kan väl på allvar tro att han vill eller ens kommer att kunna vara kvar efter denna soppa?

Var hittade du det? Det står ingenstans på Sky Sports i alla fall.
2013-08-14, 15:16
Medlem
Förresten hur gick det med colombianen som fick vara med och spela mot Man City?
2013-08-14, 15:21
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Förresten hur gick det med colombianen som fick vara med och spela mot Man City?

Han hade problem att få arbetstillstånd så han fick åka hem till Colombia igen, och ska spela för Atlético Nacional igen tror jag.
2013-08-14, 15:22
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Njaeeee.... Dom är inte trovärdiga... Även en blind kan träffa en älg ibland men överlag så ljuger dom lika mycket som The Sun.. Porrbrud på sidan 3 borde berätta ganska mycket om den tidningen...
De träffar förvånansvärt många älgar när det gäller Bayern isf.
2013-08-14, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckott
Hur kan du vara så arg om du inte är Arsenalfan?
Hahaha jag vet faktiskt inte, det är något med gubben som irriterar mig till tusen. Tycker dessutom inte att man ska få leva på gamla meriter från förra decenniumet så länge. Han hade fått kicken i vilken annan toppklubb som helst för länge sen, han borde sadla om till ekonomichef för som tränare tycker jag han tappat stinget helt.

Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Tagga ner nu. Klart som fan Wenger vill vinna titlar, det är ju det alla tränare jobbar för och Wenger är inget undantag. Jag är säker på att Arsenal hade fått Higuain om inte RM höjde priset när Napoli visade intresse, Napoli betalade f.ö ett sjukt överpris för Higuain. Helt rätt av Wenger att inte betala 320 miljoner för en spelare som är värd max 250 milj imo. Jag kan garantera dej att Wenger vet vad han gör och att värvningarna kommer. Och alla skriker om en världsklass anfallare, jag tror att Giroud kommer göra succé kommande säsong med 20-25 mål i ligan. Det jag vill att vi förstärker är en DM, där vi förhandlar med Gustavo. Skulle även vilja ha in en mittback. Ryktas lite löst om Dzeko nu. Nyförvärv kommer, det kan jag lova dej! Om dom kommer ikväll eller sista transfer dagen skiter jag i.

Ni kommer varken få Dzeko eller Gustavo, det kan jag lova dig. Tyvärr. Giroud är bra på att delta i spelet, men tycker inte han är tillräckligt vass för att spela som #9 i en toppklubb. Ett par mål mot lag från katmandu får mig inte att ändra åsikt, men den som lever får se antar jag.
Senast redigerad av kharabam 2013-08-14 kl. 16:15.
2013-08-14, 16:30
Medlem
kratans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Det skulle bli svårt att få loss honom om Barca nu skulle få för sig att försöka, men helt omöjligt är det nog inte. Har ingen aning på vad klausulen ligger på, men Barcelona har dragit lite i Luiz de senaste dagarna och har lagt ett bud på 30-35m euro och det är där deras gräns går, och det bör räcka för Subotic tycker jag. Kanske man även skulle kunna inkludera nån spelare i köpet som t.ex. Afellay eller Bartra.
Har fan helt glömt Afellay är/var inte han skadad nyligen? Han omgärdades väl av rykten i början av fönstret att han skulle flytta?
2013-08-14, 16:33
Medlem
gurka5OOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kharabam
Hahaha jag vet faktiskt inte, det är något med gubben som irriterar mig till tusen. Tycker dessutom inte att man ska få leva på gamla meriter från förra decenniumet så länge. Han hade fått kicken i vilken annan toppklubb som helst för länge sen, han borde sadla om till ekonomichef för som tränare tycker jag han tappat stinget helt.
Det är just det som är charmen tycker jag. Vilken annan tränare hade kunnat få sin mediokra trupp till top 4 varje år då man samtidigt säljer sina bästa spelare? Arsenal är inget köpelag ala City, chelsea, psg osv. Wengers förståelse för spelet är makabert och gör han till en av värdens bästa tränare
2013-08-14, 16:40
Medlem
Jkrokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Cesc var ju knappast tänkt att spela i någon "#10-position" heller. Willian skulle således inte lösa speciellt många problem, även om han är en duktig spelare. Sen hur du har fått för dig att Giggs "ska" spela på #10.positionen vet jag heller inte. Han kommer på sin höjd spela i hälften av lagets matcher, där merparten av dom förmodligen kommer att vara på kanten. Vad han har med laguttagningen att göra vet jag heller inte riktigt.

Slutligen kanske man ska ge Kagawa mer än en säsong innan man dömer ut honom.
Om man kollar på Community Shield startade Giggs i en slags "fri" roll på mittfältet, en liknande #10-roll. Jag har en svag känsla att han inte hade gjort det om han inte ingick i ledarstaben i United
Nu kanske man inte ska dra för stora växlar på en Community Shield-match, men det är ändå en titel som står på spel.

Var var Fabregas tänkt att spela på för position om inte #10? Han var väl knappas tänkt att spela som forward eller DM/yttermittfältare?
2013-08-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Det är just det som är charmen tycker jag. Vilken annan tränare hade kunnat få sin mediokra trupp till top 4 varje år då man samtidigt säljer sina bästa spelare? Arsenal är inget köpelag ala City, chelsea, psg osv. Wengers förståelse för spelet är makabert och gör han till en av värdens bästa tränare

Hur menar du där?
2013-08-14, 16:53
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka5OO
Wengers förståelse för spelet är makabert och gör han till en av värdens bästa tränare
Really?
2013-08-14, 16:58
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jkroken
Om man kollar på Community Shield startade Giggs i en slags "fri" roll på mittfältet, en liknande #10-roll. Jag har en svag känsla att han inte hade gjort det om han inte ingick i ledarstaben i United
Nu kanske man inte ska dra för stora växlar på en Community Shield-match, men det är ändå en titel som står på spel.

Var var Fabregas tänkt att spela på för position om inte #10? Han var väl knappas tänkt att spela som forward eller DM/yttermittfältare?

Jag antar att det var Giggs starka inflytande som fick honom att spela central mittfältare för Fergie i många år innan det. Allt som oftast som en av 2 centrala men även i den s.k #10-rollen. Saknas ju fortfarande en innermittfältare så Phil Neville kanske snörar på sig skorna och tar ut sig själv på den positionen. Det verkar ju som att det är så det funkar i United.

Cesc skulle givetvis spelat som central mittfältare bredvid Carrick.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in