Citat:
Ursprungligen postat av
Sebastard2
Ska du då tvinga fram ett intresse eller vad? Att de berörda inte är intresserade att delta i diskussionen är ju en indikation på att det inte finns ett diskussionsunderlag. I vilket fall som helst så är den typen av diskussioner inte passande till en tråd som handlar om aktiviteter för fotbollsfirmor i Sverige.
Du får helt enkelt acceptera att den här tråden inte kommer att ge dig svar på de moraliska frågetecken som finns kring huliganismen i Sverige.
Ja, det du säger stämmer säkert....hade kanske lite för höga förhoppningar och kan samtidigt tycka att det är lite dåligt att man inte man försvara scenen på bättre sätt än med personliga påhopp på h-u-r jag argumenterar.
Det grabbar sysslar med måste väl få ifrågasättas och diskuteras eftersom de tar sig friheten att lägga sig i hur min älskade klubb styrs samt boxar på varandra på allmänna platser där vi Svenssons är? Det vill synas, skryta och styra men samtidigt får man inta klaga, veta för mycket eller lägga sig i?
Ser dock din poäng med tråden kontra mitt gnäll men, som sagt, det finns ju inget annat ställe och ingen är ju intresserad av att våga se lite självkritiskt på det hela.
Jag tackar för dina schyssta ord och det är ju, som du säger, meningslöst. Försöker lite vart tredje år dock.....får se vad som sker i framtiden.
Fridens,
M