2013-08-13, 20:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sz1a
Din påse med grönt ser inte särskilt prima ut, hade inte blandat med tobak. De jag känner som inte får effekt tar faktiskt inte korrekta bloss Prova att röka från en bong eller ett äpple, hostar du ordentligt har du gjort rätt

Har annat röka nu. Hostar ganska mycket. Känns väldigt obehagligt att röka faktiskt. Bränner i halsen, är de för jag e ovan?

Ska fan försöka göra en såndär äpple pipa
Citera
2013-08-13, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Har annat röka nu. Hostar ganska mycket. Känns väldigt obehagligt att röka faktiskt. Bränner i halsen, är de för jag e ovan?

Ska fan försöka göra en såndär äpple pipa

Släng upp en bild på ditt röka nu, det förra du hade tagit bild på så förstår jag att du inte kände något! Till och med svårt att se om de ens var weeeeeeeeeeeeeed.
Citera
2013-08-14, 02:48
Medlem
cbos avatar
om inte någon tagit upp det innan - hört att om man har ADHD/ADD så kan det vara svårare(omöjligt ibland?) att bli bäng.
Citera
2013-08-14, 03:21
Medlem
Lukasohais avatar
Blev du bäng då?
Citera
2013-08-14, 07:54
Bannlyst
Kan återkomma med bild ikväll? Jag tror inte jag har adhd eller något mwn blir sjuklt lätt irriterad. Haha
Citera
2013-08-14, 08:13
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Kan återkomma med bild ikväll? Jag tror inte jag har adhd eller något mwn blir sjuklt lätt irriterad. Haha
Om du verkligen vill bli bäng så kan du göra hasch oboy av ditt hasch, smula ner haschet och smält det i smör, blanda i sörjan i ett glas oboy och mjölk, för mer detaljerade instruktioner kan du kolla den stora tråden om att äta cannabis, eller google.
Citera
2013-08-14, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Om du verkligen vill bli bäng så kan du göra hasch oboy av ditt hasch, smula ner haschet och smält det i smör, blanda i sörjan i ett glas oboy och mjölk, för mer detaljerade instruktioner kan du kolla den stora tråden om att äta cannabis, eller google.

Kan jag inte bara svälja det i vatten eller mjölk eller något? Om jag äter det, blir man 100% hög då?
Citera
2013-08-14, 08:53
Medlem
Brb-Toas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbE-
jag har kört på 2a ggn nu och fortfarande inte känt något .. vet dock inte om det kan bero pga dålig meckning (helt nybörjare i de hela) eller att man råkat lämna påsen öppen under en längre tid så att lukten försvunnit men det bör väl inte påverka röket/effekten?

Hur fan gick det till?
Har då aldrig hänt mig.
Citera
2013-08-14, 10:21
Medlem
Hej!

Hade samma problem när jag började. Rökte säkert 20 gånger utan att känna något. Sen testade jag att äta det. Steckte upp det på låg värme i lite smör. Sedan rörde jag ut det i lite yoghurt, och sen ner i magen. Och satan i gatan vilken resa. Käkade sedan ett par gånger för att sedan testa att röka, och visst funkade det.
Sen skall det sägas att det gräset som syns på bilden ser ut som skit bush weed. Skulle skaffa nytt innan jag testade igen.
Citera
2013-08-14, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bakom-galler
Hej!

Hade samma problem när jag började. Rökte säkert 20 gånger utan att känna något. Sen testade jag att äta det. Steckte upp det på låg värme i lite smör. Sedan rörde jag ut det i lite yoghurt, och sen ner i magen. Och satan i gatan vilken resa. Käkade sedan ett par gånger för att sedan testa att röka, och visst funkade det.
Sen skall det sägas att det gräset som syns på bilden ser ut som skit bush weed. Skulle skaffa nytt innan jag testade igen.

Hur lång tid tog de för dig att få effekt när du ätit den? Sväljer du eller tuggar du? Hur mycket tog du?
Citera
2013-08-14, 12:51
Bannlyst
Borde jag köpa en vattenpipa? Kommer de hjälpa mig att göra halsbloss?
Citera
2013-08-14, 12:55
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
Borde jag köpa en vattenpipa? Kommer de hjälpa mig att göra halsbloss?
Från vad jag hört är det dåligt att röka cannabis i vattenpipa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in