2013-03-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinXseXmilla
Men håll käften och sug på nappflaskan, fan gör du på denna forum överhuvudtaget pöjk.
Du har rökt på en del i dina dar va? Det märks, det heter vad fan gör du på detta forum
överhuvudtaget?
Citera
2013-04-02, 09:38
Medlem
Helvete va dåligt weed
Citera
2013-04-02, 13:32
Medlem
Ser ut att vara riktigt skitröka faktiskt

Jag kände redan efter andra gången! Jag feströkte Cigg då, så jag inhalerade rätt från början.

Prova att köpa ditt röka från någon annan och jag lovar att du kommer bli überbäng
Citera
2013-04-02, 16:55
Medlem
erkfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilllw00kan
Haha är jag den enda som blev genomstekt första gången?

Ser förövrigt riktigt kasst ut, det kallas ju grönt för att det är just grönt (vet att det inte behöver vara knallgrönt men det ser ju ut som att det är blandat med bark )

Tappade kraften i benen och föll bakåt, slog huvudet i golvet. Men efter det var allt jävligt chill!
Citera
2013-04-02, 17:26
Medlem
YoungCeasars avatar
Tog 2 gånger för mig, 5 för en polare. Förövrigt så ser det där rökat kefft ut.
Citera
2013-04-04, 00:17
Medlem
AbE-s avatar
jag har kört på 2a ggn nu och fortfarande inte känt något .. vet dock inte om det kan bero pga dålig meckning (helt nybörjare i de hela) eller att man råkat lämna påsen öppen under en längre tid så att lukten försvunnit men det bör väl inte påverka röket/effekten?
Citera
2013-04-04, 00:46
Medlem
Eric508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kassapose
Känns bara så trist att röka upp massa pengar utan att få något för det..

VILL BLI BÄNG

Köp dej en biljett ner till Danmark å gå till Christiania, där hittar du bra weed å då tro jag du säker kommer bli stukad

Good luck
Citera
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Detta är fel metod.. Vafan ska man kväva sig själv för? Ganska idiotisk faktiskt när man tänker på det.

Vanliga halsbloss fungerar utmärkt.

Du blir mer bäng om du håller inne såklart. Vanliga halsbloss fungerar också så klart men eftermm att ts inte får effekt kanske han ska prova att hålla in röken...
Citera
Medlem
WoWarn91s avatar
För mig tog det flera gånger innan jag kännde av något ordenkligt.
Testa håll inne röken längre och se om det hjälper
Citera
2013-04-04, 00:58
Medlem
garnierfructiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Du har rökt på en del i dina dar va? Det märks, det heter vad fan gör du på detta forum
överhuvudtaget?

Vad duktig du är. Tyvärr så framstår du inte så intelligent som jag tror att du vill...

Förresten så heter det "dagar" inte "dar".
Senast redigerad av garnierfructis 2013-04-04 kl. 01:02.
Citera
2013-04-04, 14:11
Medlem
BlackMetals avatar
Tog även ett par gånger för mig att känna någon riktig effekt. I mitt fall kan det mycket väl ha varit så att jag bara var dålig på att ta halsbloss eftersom jag aldrig varit en rökare heller. När det väl blev bekvämt att ta ner röken i lungorna så blev jag genast mycket mer hög än tidigare.
Citera
2013-04-04, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jabbadabbadoo
Detta är fel metod.. Vafan ska man kväva sig själv för? Ganska idiotisk faktiskt när man tänker på det.

Vanliga halsbloss fungerar utmärkt.

Funkar ja, men själv brukar jag hålla inne röken i cirka 5 sekunder och jag blir alltid bängare än de som röker gås som om de rökte cigg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in