Citat:
Ursprungligen postat av
Breezer
Men hur gammal är du egentligen? Det är väl klart som fan att man blir arg om någon man trodde älskade en hade lurat en. Så totalt! Man skulle känna sig sårad och tänka "hur kunde jag vara så dum?" Självklart skulle man reagera med att börja bråka då.
Ibland undrar jag om du har en aning om vad det är som hänt här? Men sen tänker jag att du nog inte har så mycket livserfarenhet, att du är fjorton eller nåt.
Men någonstans borde ni som hela tiden förespråkar "blind kärlek" kunna bestämma er.
Antingen är man helt blind och tro på allt vad någon för en vilt främmande människa påstår. Man gör detta i kärlekens namn.
Eller sen är man på sin vakt, tror inte på allt och kollar det som går.
i båda fallen borde man vara beredd att ta de konsekvenserna som kommer. Huvudet högt. Och inte skylla på någon annan.
Men alltid i dessa sol-och-vår -storysar finns det det bekanta inslaget om "en bättre framtid tillsammans". Bara DU betalar NU - så blir det bättre SEN..
Det konstiga för mig i mångas inslag här är att i början ska den andres ekonomiska situation inte betyda något - men sen gör det det i alla fall - och då kommer besvikelsen.
Om man nu ändå bryr sig - varför inte göra det från första början?
På FB-sidan kan man läsa hur JJ "andas och lever sitt liv genom SN".
Det är aldrig bra att andas via en annan människa.