Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-06, 18:50
  #1
Medlem
Sammanfattning 2013-08-23: https://www.flashback.org/sp44911954

//Moderator

--------------------------------------------------------------------------------------------------

https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Citat:
Jens sågs senast när han lämnade sin mor i Forshaga Fredagen Den 26/7. Skulle då resa till Cypern men dom kom aldrig iväg.

I länken står det också att Jens kan finnas i trakterna kring Hudiksvall...

Är pojkvännen också försvunnen?
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2013-08-23 kl. 17:18.
Citera
2013-08-06, 19:07
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater



I länken står det också att Jens kan finnas i trakterna kring Hudiksvall...

Är pojkvännen också försvunnen?

Mycket verkar riktigt skumt i detta fall. Pojkvännen lägger ut inlägg på FB, där han taggar Jens, och påstår att de är på Cypern. Missing People, och vänner, säger sig veta säkert att de aldrig ens kom dit. Pojkvännen påstår dessutom, i sina inlägg, att de båda blivit av med sina mobiler och därför inte kan nås. Dessa inlägg är dock skrivna från just en mobil.......
Citera
2013-08-06, 19:07
  #3
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater



I länken står det också att Jens kan finnas i trakterna kring Hudiksvall...

Är pojkvännen också försvunnen?

Där finns en kommentar från den sidan

Stef*n Nilss*n
den 2 augusti via mobil
Våra väskor med mobiler kommer ikväll... Så messar våra familjer då.. Vi har det kanon, så oroa er inte kram med Jens Janzon
__________________
Senast redigerad av Yoga-Millan 2013-08-06 kl. 19:16.
Citera
2013-08-06, 19:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PIL
Pojkvännen lägger ut inlägg på FB, där han taggar Jens, och påstår att de är på Cypern.
Ja eller någon annan använder pojkvännens mobil och skriver på hans facebook...

Om anhöriga/polis/MPS är stensäkra på att de INTE är på Cypern torde det innebära att de fått bekräftat att de aldrig checkade in på flyget dit.

Märkligt att inte MPS efterlyser pojkvännen.. (iofs så har hans anhöriga kanske inte begärt det)

(f.ö. så kan jag inte se några inlägg gjorda nyligen på pojkvännens FB)
__________________
Senast redigerad av rhdf 2013-08-06 kl. 19:35.
Citera
2013-08-06, 19:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhdf
Ja eller någon annan använder pojkvännens mobil och skriver på hans facebook...

Om anhöriga/polis/MPS är stensäkra på att de INTE är på Cypern torde det innebära att de fått bekräftat att de aldrig checkade in på flyget dit.

Märkligt att inte MPS efterlyser pojkvännen.. (iofs så har hans anhöriga kanske inte begärt det)

(f.ö. så kan jag inte se några inlägg gjorda nyligen på pojkvännens FB)

Kanske har du inga gemensamma vänner med varken J*ns eller St*fan, och ser därför inga av inläggen?? Jag ser dem i alla fall.

Känns konstigt om någon annan använder pojkvännens fb.. Tror att det är han (och att han inte är särskilt smart..)
Citera
2013-08-06, 19:40
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel

I länken står det också att Jens kan finnas i trakterna kring Hudiksvall...

Är pojkvännen också försvunnen?

Tittar man på pojkvännens fejja så verkar han vara från Hudik.

Frågan är varför man struntar i en utlandsresa, drar till Hudik (?) och sedan utger sig för att vara på Cypern...
Citera
2013-08-06, 20:00
  #7
Medlem
Pojkvännen hade inte ens ett giltigt pass, hade han aldrig tänkt att åka? J*ns är en vän till mig och St*fan är inte att lita på öht!! Arg, uppriven och fruktansvärt orolig är jag!! Väntar på nyheter med magont och panik!!
Citera
2013-08-06, 20:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeStina
Pojkvännen hade inte ens ett giltigt pass, hade han aldrig tänkt att åka? J*ns är en vän till mig och St*fan är inte att lita på öht!! Arg, uppriven och fruktansvärt orolig är jag!! Väntar på nyheter med magont och panik!!


hur är denna stefan som person då?
Citera
2013-08-06, 20:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeStina
Pojkvännen hade inte ens ett giltigt pass, hade han aldrig tänkt att åka? J*ns är en vän till mig och St*fan är inte att lita på öht!! Arg, uppriven och fruktansvärt orolig är jag!! Väntar på nyheter med magont och panik!!

Jag hoppas att han snart hittas, välbehållen. Tyvärr får man ingen bra känsla kring detta...
Citera
2013-08-06, 20:03
  #10
Medlem
Yoga-Millans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeStina
Pojkvännen hade inte ens ett giltigt pass, hade han aldrig tänkt att åka? J*ns är en vän till mig och St*fan är inte att lita på öht!! Arg, uppriven och fruktansvärt orolig är jag!! Väntar på nyheter med magont och panik!!

Det där låter alarmerande, läser även på FB, oroväckande där med. Vet du mer om den där Stef*an?
Citera
2013-08-06, 20:10
  #11
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Mycket mystiskt.

Kan/Vill någon lägga upp länkar till deras fejsböcker?
Citera
2013-08-06, 20:10
  #12
Medlem
Jens verkar super lycklig med honom men han har ljugit om saker upprepade ggr för Jens (otrohet osv)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback