2013-08-13, 00:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Trodde aldrig att jag skulle hålla me dig men nu får man nog anta att grisarna börjat flyga runt utanför fönstret. Det var en som skrev i tråden att kvinnan som hittades hade haft på sig boots och haft rött hår. Jag har läst tidningen varje dag och inte ett ord om detta har jag sett. Varför skulle detta i så fall vara hemligt? För helvete, AJ och de andra kräken vet väl mycket väl vad I hade på sig när dom gjorde sig av med henne.
Om det stått i någon tidning så skulle många fler än två ha hunnit läst det.
Det har inte stått i tidningen.
Inte i någon tidning.
Det kan vi komma överens om.
Det är såhär det går till när vittnen berättar om saker de aldrig varit med om.
Därför vill man förhöra vittnet så snabbt som möjligt efter en incident, så vittnet inte får för många speglingar utifrån. Typ.
Citera
2013-08-13, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Läs ordentligt innan du vräker ur dig lite halvtrevliga kommentarer. Med tanke på din fråga du ställer nu så ja! Det hade väl varit suveränt om han erkänt det. Ännu bättre om han dessutom berättat exakt va det va som hände den natten. Och med tanke på att det va innan id@ hittades så hade han ju då kunnat berätta var hon fanns också.
Ja, vi säger så.
Han skulle erkänt mordet (som vi inte ens vet om han begått)
Och berättat allt.
Polisen kan lägga ner sin verksamhet, vi har ju en tjej med backup som inte är rädd för mördare som fixar biffen.

Kommer vara intressant att läsa fupen, sms, Facebook osv med ALLA inblandade och till exempel TB.
Kommer bli kul.
Skynda på nu åklagare!
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2013-08-13 kl. 00:27.
Citera
2013-08-13, 07:08
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Konstigt att INGEN kan visa det.
Började som ett rykte, nu efter några dagar så är det en sanning.

Jo Kalle, nog stod det alltid och bl.a i TTela. Blev tvungen att prata med en av skribenterna jag känner på nämnda tidning och mycket riktigt, det har redigerats bort. Bootsen var dock inte boots utan kropp i förruttning.

Du är lika pinsamt tvärsäker i denna sak som du var med användandet av syra. Du får hålla dig nykter på kvällarna, det främjar både hälsa, välstånd och god meningsbyggnad.
Citera
2013-08-13, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Jo Kalle, nog stod det alltid och bl.a i TTela. Blev tvungen att prata med en av skribenterna jag känner på nämnda tidning och mycket riktigt, det har redigerats bort. Bootsen var dock inte boots utan kropp i förruttning.

Du är lika pinsamt tvärsäker i denna sak som du var med användandet av syra. Du får hålla dig nykter på kvällarna, det främjar både hälsa, välstånd och god meningsbyggnad.

Bra med info, tackar, då lägger vi bootsen på hyllan så länge.
Kan bara instämma i övrig analys om KKs beteende.
Citera
2013-08-13, 07:32
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Trodde aldrig att jag skulle hålla med dig men nu får man nog anta att grisarna börjat flyga runt utanför fönstret. Det var en som skrev i tråden att kvinnan som hittades hade haft på sig boots och haft rött hår. Jag har läst tidningen varje dag och inte ett ord om detta har jag sett. Varför skulle detta i så fall vara hemligt? För helvete, AJ och de andra kräken vet väl mycket väl vad I hade på sig när dom gjorde sig av med henne.
I den första upplagan om att Id* hittats stod det att hon var klädd i boots och hade rött hår. Detta ändrades snart och togs bort ur artikeln, varför vet jag ej.
Citera
2013-08-13, 07:34
Medlem
Citat:
Inte i någon tidning.
Därför vill man förhöra vittnet så snabbt som möjligt efter en incident, så vittnet inte får för många speglingar utifrån. Typ.

Jo, det HAR stått i tidningen, men tagit bort. Det var kommunalrådet som citerades.
Citera
2013-08-13, 07:36
Medlem
123komoses avatar
Citat:
Inte i någon tidning.

Du har så jävla dunderfel. Uppgifterna om boots och rött hår stod i den första artikeln, senare redigerad.
Citera
2013-08-13, 07:36
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123komose
I den första upplagan om att Id* hittats stod det att hon var klädd i boots och hade rött hår. Detta ändrades snart och togs bort ur artikeln, varför vet jag ej.

Sådant händer när det direktrapporteras och tidningarna skall fyllas med något eller "vadsomhelst" värt att läsa. Direktrapporterna kokar till slut ned till redigerade artiklar utan de inledande fragmentariska rapporterna.
Citera
2013-08-13, 07:37
Medlem
Citat:

Helt riktigt!
Citera
2013-08-13, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel

Säker på syra? Visa mig gärna.
Alla spikulerade.
Jag sa en möjlighet.
Ljug inte din idiot.
Pratat med en av skribenterna, pfft.
Ringde du denne på natten eller nu på morgonen?
Eller tog ni en nattlig middag som AJ och I?
Citera
2013-08-13, 09:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTXn666
Jo, det HAR stått i tidningen, men tagit bort. Det var kommunalrådet som citerades.

Citat:
Du har så jävla dunderfel. Uppgifterna om boots och rött hår stod i den första artikeln, senare redigerad.
såvitt jag vet så har det inte stått.
Fult å ljuga.
Men tro det ni, så vet vi andra lite bättre.

Killen som hittade henne stod ett par meter ifrån, 2-3 meter enligt egen utsago.
Att då inte kunna urskilja boots mot förruttning är helt galet.
Så boots hade denne inte, det finns ingen anledning redigera bort OM id* hade haft boots, men är det ruttna ben så skulle jag förstå att det redigerats bort.
Men att hon haft boots, NEJ.
Glöm det.
Tänk med hjärnan.
Har benen ruttnat exakt likadant, hade benen skosnören också?
Citera
2013-08-13, 09:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SAR-skrift
Tidigare har du sagt: "Uppgiften kan väl komma direkt från den person som hittade id@? Denne stannade på två meters avstånd och att liket hade rött hår och boots är saker denne kunnat se på det avståndet." Nej, uppgiften kom förmodligen inte direkt från kommunalrådet Kent Larsson. Uppgiften är förmedlad av 'blackisback', och således en andrahandsutsaga. Vilka andra som du nu tror inte tror att Id@ hade någonting alls på fötterna när kroppen upphittades vet jag inte, däremot vet jag helt säkert att kommunalrådet Kent Larssons eventuella "boots" raskt har förvandlats till "kängor:" https://www.flashback.org/sp44712418

Här gäller det tydligen att ha väldigt bra på fötterna...

Citerar här en, enligt mig, sanning om "bootsen".
Lustigt att ingen tjatade då, om dessa "boots".
Men när Jag uttalar mig om det, så hugger alla på lilla chanel-kalle
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in