2013-07-29, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nutte59
Är inte så säker på att någon av dom är skyldiga, är själv inne på ett helt annat spår.

Jag har också fortfarande funderingar åt ett annat håll.
Citera
2013-07-29, 21:50
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chirpa
OnT: Vet vi något om vilka typer som AJ har gömt sig hos i Polen?

OffT: Är det inte lite ironi att stjäla skylten till Auschwitz och sedan böla om hur hemskt det var i fängelset?
Det fetade.

Inget som framkommit, men det är två polacker som "gillat" AJs "berömda" inlägg på Fejjan från inatt.

Kanske hos denne ?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000400588945&sk=about
Citera
2013-07-29, 22:03
Medlem
bokfodrals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosihuset
De första rapporten i de lokala tidningarna gjorde gällande att FH misstänktes för människorov samt skyddande medans DB "endast" misstänktes för skyddande.
Det extra krysset kan bero på tidigare domar, då FH väl är ostraffad.

Aaah, så kan det ju förstås vara, det har du rätt i.
Citera
2013-07-29, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fiskarna
Jag har också fortfarande funderingar åt ett annat håll.

Samma här. Jag tror med all sannolik att det är AJ som är GM i detta fallet men jag kan inte sluta fundera på, om han inte är det, om dom alla 3 är oskyldiga. Vilka finns det då som skulle kunna vara GM? PT och SB hade väl alibi om jag minns rätt.

Något annat tidigare ex?
Om man tror AJ:s ord på att I*a var orolig den kvällen, kan hon t.ex träffat nån ny kille som hade en riktigt svartsjuk tjej/ex som skulle kunna hysa agg mot I*a?

Med tanke på att det inte är några brytmärken på dörren så bör det varit någon hon känner och öppnade dörren för isf. Och med tanke på tidpunkten, mitt i natten eller tidig morgon så lär det besöket inte varit ett spontant besök utan ett planerat sådant för att diskutera något specifikt och som sedan kanske råkade bli bråk alt att GM hade för avsikt att döda I*a från början.

Har försökt följa tråden i den mån jag kunnat så har detta avhandlats tidigare ber jag om ursäkt.
Citera
2013-07-29, 22:10
Medlem
Disasterbators avatar
AJ har redan dragit sin historia en gång. Han kan ju inte gärna ändra den nu om han ska verka trovärdig. Det kommer alltså att vara som att prata med en papegoja att förhöra honom.

Hoppas att dem har fått fram någon form av teknisk bevisning mot honom. Några erkännanden från den mannen har aldrig skett och kommer aldrig att ske.

Att det har gått så lång tid som det har gjort nu får mig att börja undra om kroppen är förstörd snarare än gömd. Med förstörd menar jag uppeldad och spridd med vinden.

Har ni några tips eller platser som ni anser intressanta att genomsöka får ni gärna PM:a. Jag står till förfogande för sökuppdrag. Kan även tänka mig att genomföra enklare dyk (snorkel) om det skulle behövas. Platser med bra motiveringar och belägg har förtur.
Citera
2013-07-29, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disasterbator
AJ har redan dragit sin historia en gång. Han kan ju inte gärna ändra den nu om han ska verka trovärdig. Det kommer alltså att vara som att prata med en papegoja att förhöra honom.

Hoppas att dem har fått fram någon form av teknisk bevisning mot honom. Några erkännanden från den mannen har aldrig skett och kommer aldrig att ske.

Att det har gått så lång tid som det har gjort nu får mig att börja undra om kroppen är förstörd snarare än gömd. Med förstörd menar jag uppeldad och spridd med vinden.

Har ni några tips eller platser som ni anser intressanta att genomsöka får ni gärna PM:a. Jag står till förfogande för sökuppdrag. Kan även tänka mig att genomföra enklare dyk (snorkel) om det skulle behövas. Platser med bra motiveringar och belägg har förtur.

Här har du förslag på platser att söka av.
https://www.flashback.org/p44290512#p44290512
Senast redigerad av mypenisatrap 2013-07-29 kl. 22:16.
Citera
2013-07-29, 22:16
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Failet
Se på fan, AJ är inte känslokall trots allt! <3

http://imageshack.us/f/28/uue.png/
När skrev AJ den kommentaren?
Citera
2013-07-29, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Snabb analys.
"Jag älskar dig min broder. Du är viktig för mig."

Inte ett spår av ånger eller empati för DBs situation, häktningen, Stellan och allt.
Tex. "fyfan vilken soppa, jag tycker det är för jävligt, du är ju oskyldig och skall göra allt för att rentvå dig ur detta och få ut dig ur häktet". Nix.

Inte ens när AJ klämmer i från tårna klarar han av att hitta empati. Utan det blir jag & mig.
Hela citatet andas ägandeform dessutom.

du glömde också "min"

Och inget utropstecken för att styrka texten heller, nästan lite krävande, att gör inte bort dig.

Men sen kör han pensionärsmotorcykel och slår tjejer, så han hans uttryck i text är nog åt helvete rent av.
Citera
2013-07-29, 22:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
du glömde också "min"

Och inget utropstecken för att styrka texten heller, nästan lite krävande, att gör inte bort dig.

Men sen kör han pensionärsmotorcykel och slår tjejer, så han hans uttryck i text är nog åt helvete rent av.
Det är fantastiskt hur vissa försöker tolka allt som de vill. En person har svårt att uttrycka sig i skrift, gör det honom till mördare?

Jag säger inte att det inte finns mycket som pekar mot honom, men hans skrivsätt och motorcykel hör inte dit.
Citera
2013-07-29, 22:26
Medlem
Kurridutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallix
Det fetade.

Inget som framkommit, men det är två polacker som "gillat" AJs "berömda" inlägg på Fejjan från inatt.

Kanske hos denne ?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100000400588945&sk=about

Passande profilbild hen har valt. Är kistan inköpt på samma ställe som DB:s eller är det massproduktion hemma i garaget? Tittar man på vänlistan så hittar vi de flesta där. Tror du antar rätt när du pekar åt den här profilen.
Citera
2013-07-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Snabb analys.

Inte ett spår av ånger eller empati för DBs situation, häktningen, Stellan och allt.
Tex. "fyfan vilken soppa, jag tycker det är för jävligt, du är ju oskyldig och skall göra allt för att rentvå dig ur detta och få ut dig ur häktet". Nix.

Inte ens när AJ klämmer i från tårna klarar han av att hitta empati. Utan det blir jag & mig.
Hela citatet andas ägandeform dessutom.
Jag tycker att det var fint skrivet. Varför analysera sönder saker ?
Citera
2013-07-29, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är fantastiskt hur vissa försöker tolka allt som de vill. En person har svårt att uttrycka sig i skrift, gör det honom till mördare?

Jag säger inte att det inte finns mycket som pekar mot honom, men hans skrivsätt och motorcykel hör inte dit.

Ja visst är det fantastiskt att du tolkar mitt inlägg som att jag är ute efter om han är mördare eller inte.
Så du menar att sättet man uttrycker sig, vad man gör och hur man gör det, inte är intressant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in