2013-08-12, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Disasterbator
AJ och hans relationer till kvinnor får mig att tänka på våldtäkten som inträffade vid kungsporten i Trollhättan i november förra året.
https://www.flashback.org/t2001175
En brutal våldtäkt där tillhygge användes (kniv eller glasflaska?). AJs morsa bor ju bara ett litet stycke därifrån. Hoppas dna jämförs med detta och andra liknande fall nu när man tar in honom som misstänkt för mord. Skulle inte förvåna mig om han även är en sadistisk våldtäktsman.
Du tror inte AJ är daktad redan? Topsad och allt som hör en pundarkriminell till.
Konstigt vore annars.
Citera
2013-08-12, 23:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Jag har läst om dessa boots när fyndet gjordes, inget snack om saken att detta nämnts i pressen.
Konstigt att INGEN kan visa det.
Började som ett rykte, nu efter några dagar så är det en sanning.
Citera
2013-08-12, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Orsa
Jag håller med, det får inte försvinna. Vi är väl tillräckligt många på FB för att kunna väcka opinion. Uppenbarligen följer media denna tråd.
Hur är det uppenbart att media följer tråden?
Citera
2013-08-12, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Konstigt att INGEN kan visa det.
Började som ett rykte, nu efter några dagar så är det en sanning.
Trodde aldrig att jag skulle hålla med dig men nu får man nog anta att grisarna börjat flyga runt utanför fönstret. Det var en som skrev i tråden att kvinnan som hittades hade haft på sig boots och haft rött hår. Jag har läst tidningen varje dag och inte ett ord om detta har jag sett. Varför skulle detta i så fall vara hemligt? För helvete, AJ och de andra kräken vet väl mycket väl vad I hade på sig när dom gjorde sig av med henne.
Senast redigerad av stros 2013-08-12 kl. 23:52. Anledning: Lät lite vulgärt
Citera
2013-08-12, 23:50
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Inte så dum så jag åkte dit. Vill heller inte outa mig.
Du tycker uppenbarligen det är tufft och häftigt. Nog snackat om det.

Tror du på fullaste allvar att han svarade för att han tyckte du var cool med din pojkvän?
Han skiter fullständigt i dig.
Har ni haft mer kontakt?
Vilken dag svarade han på ditt meddelande?

Poängen med Blaslampa006's inlägg var att AJ fortsätter sin taktik med att vara såphal. För hans skull hoppas jag att han är lika "hal" i fängelset sen..
Det står att meddelandet är mottaget 9/7 kl 21 nånting. Och hen skriver att AJ sedan blev avstängd utan att hen fått fler svar. Påhopp på Blaslampa006 och dennes privatliv är onödigt.
Citera
2013-08-12, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Jaaaaa nuu förstod jag! Jag har läst detta inlägg flera gånger utan att riktigt förstå vad du ville ha sagt.. Efter ditt meddelande till AJ borde naturligtvis hans svar vara typ: "Vad då?! Jag är ingen mördare!!" Eller: "sök då vidare för du har kommit fel.." Men hans enda svar är:"Vart vill du komma?" Jag tror de flesta, i alla fall jag, fastnar lite på vad du har skrivit längst ner. Jaja, synd att du inte hann få ett erkännande av något slag. Eller något medgivande från den hale..
Tror du att han skulle erkänna nåt på en internet sida?
Om nån hade frågat mig den frågan så skulle jag svarat med nåt spydigt.
Skulle inte bry mig om att vara ärlig oavsett skuld eller inte.
Tror inte AJ bryr sig mycket mer när den där tjejen med vad som skulle kunna ses som förtäckta hot skriver sin fängslade så kallade pojkväns namn.
Bara löjligt. Nåt så otroligt.
AJ kör sitt eget race. Bryr sig föga om nåt annat än vad som gynnar honom själv. (mina spekulationer)
Citera
2013-08-12, 23:55
Medlem
Citat:
AJ och hans relationer till kvinnor får mig att tänka på våldtäkten som inträffade vid kungsporten i Trollhättan i november förra året.
En brutal våldtäkt där tillhygge användes (kniv eller glasflaska?). AJs morsa bor ju bara ett litet stycke därifrån. Hoppas dna jämförs med detta och andra liknande fall nu när man tar in honom som misstänkt för mord. Skulle inte förvåna mig om han även är en sadistisk våldtäktsman.

Det finns dna från den gärningsmannen och det gav ingen träff. Tråden är tillräckligt lång så undvik att posta skit.
Citera
2013-08-12, 23:58
Medlem
Peaceans avatar
Citat:

Samma sak har jag funderat på. Finns flera ouppklarade våldtäker i området. Man vill kanske inte tro det men det finns fler knäppgökar som går lösa. Förhoppningsvis har man koll på AJs DNA, om inte förr så lär man ha det nu. Någon påstod tidigare i tråden att AJ inte är en våldtäktsman, varför skulle han inte vara det? Han är vad jag vet inte dömd för det men det säger ju ingenting, tjejerna är väl rädda för att anmäla honom. Inte att undra på...
Citera
2013-08-13, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purplegirl78
Poängen med Blaslampa006's inlägg var att AJ fortsätter sin taktik med att vara såphal. För hans skull hoppas jag att han är lika "hal" i fängelset sen..
Det står att meddelandet är mottaget 9/7 kl 21 nånting. Och hen skriver att AJ sedan blev avstängd utan att hen fått fler svar. Påhopp på Blaslampa006 och dennes privatliv är onödigt.
Så du tycker han borde erkänt mordet på Happypancake till en häftig brud som har en pojkvän på kåken?
Citera
2013-08-13, 00:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peacean
Samma sak har jag funderat på. Finns flera ouppklarade våldtäker i området. Man vill kanske inte tro det men det finns fler knäppgökar som går lösa. Förhoppningsvis har man koll på AJs DNA, om inte förr så lär man ha det nu. Någon påstod tidigare i tråden att AJ inte är en våldtäktsman, varför skulle han inte vara det? Han är vad jag vet inte dömd för det men det säger ju ingenting, tjejerna är väl rädda för att anmäla honom. Inte att undra på...
Seriöst nu, lägg ner den diskussionen.
Det där handlar inte om AJ.
Citera
2013-08-13, 00:04
Bannlyst
Citat:
Så du tycker han borde erkänt mordet på Happypancake till en häftig brud som har en pojkvän på kåken?
Huvudsaken är väl att han erkänner, vart och när spelar ingen roll. Eller hur tänker du Panel-kalle?
Citera
2013-08-13, 00:08
Medlem
purplegirl78s avatar
Citat:
Läs ordentligt innan du vräker ur dig lite halvtrevliga kommentarer. Med tanke på din fråga du ställer nu så ja! Det hade väl varit suveränt om han erkänt det. Ännu bättre om han dessutom berättat exakt va det va som hände den natten. Och med tanke på att det va innan id@ hittades så hade han ju då kunnat berätta var hon fanns också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in