2013-08-03, 19:34
Medlem
Är det någon som kör på feenixs TBC-realm eller kan rekommendera någon anan tbc/pre tbc servrer som inte ligger nere allt för ofta?
Citera
2013-08-07, 18:03
Medlem
Jag lirar på Feenix TBC server och undrar om någon har fått Imorph, Tmorph eller Evermorph att fungerar på 32 bit win 7?

Står inte ut med UD male casting animation för Arcane blast.
Ser fan ut som man står och spammar polymorph. Ser vrickat ut.
Citera
2013-08-08, 10:32
Medlem
Känner någon till en aktiv 3.3.5 server som inte är för buggig och inte har överdrivna donation-rewards. Leveling gear, blå gear, kassa epics stör mig inte. Jag vill bara inte se Shadowmournes och full wrathful överallt. Jag spelar just nu på twinstars men språket är störande.
Citera
2013-08-08, 17:27
Medlem
Någon från Molten-wow?

Kör en horde rogue på Deathwing ( wotlk ) och en alliance DK samt spriest på saeragas ( cata ), så om någon vill lira så är det bara att hojta!
Citera
2013-08-10, 10:37
Medlem
Har just börjat spela på feenix 1.12 warsong(för 50:e gången?) och rerollat. Är dock ganska ensam denna gång, och undrar om någon annan är sugen på att rerolla och lira litet? Jag är för tillfället lvl 40, alliance, nickar foxmulder
Citera
2013-08-12, 20:48
Medlem
Sitter själv på feenix servers, men lider av deras galna servercrasher, dcar för jämnan. Någon som vet en annan server som är mer stabil?
Citera
2013-08-12, 23:49
Medlem
Rekommenderar alla som är sugna på TBC att vänta en månad eller två tills corecraft släpps.
Deras hemsida har redan tusentals poster i forumen och server staff'et verkar väldigt seriöst. Allting kommer vara bra scriptat. Inte några halvdana boss-script och talents som inte funkar här inte.
Citera
2013-08-13, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Authoritey
Rekommenderar alla som är sugna på TBC att vänta en månad eller två tills corecraft släpps.
Deras hemsida har redan tusentals poster i forumen och server staff'et verkar väldigt seriöst. Allting kommer vara bra scriptat. Inte några halvdana boss-script och talents som inte funkar här inte.

Så du tror inte att denna servern blir som tusentals andra och bara kommer dö iväg efter en vecka eller två?
Citera
2013-08-15, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibby
Så du tror inte att denna servern blir som tusentals andra och bara kommer dö iväg efter en vecka eller två?

Faktiskt inte. Jag har följt utvecklingen på corecraft ganska länge och det verkar inget annat än lovande. Du kan själv läsa på https://www.worldofcorecraft.com/
Citera
2013-08-16, 11:23
Medlem
Citat:

Precis vad jag letat efter!
Citera
2013-09-04, 21:35
Medlem
.ANDERSs avatar
Tänkte levela en ny på Feenix, någon som är på?
Citera
2013-09-05, 21:47
Medlem
.Akos.s avatar
Citat:
Någon från Molten-wow?

Kör en horde rogue på Deathwing ( wotlk ) och en alliance DK samt spriest på saeragas ( cata ), så om någon vill lira så är det bara att hojta!

Kör molten, fast har en Alliance paladin på Deathwing wotlk..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in