Resultat: .
0%
röster
2013-08-12, 08:27
Medlem
fchansas avatar
Tidig toppmatch i Zweite ikväll mellan tvåan Greuther Fürth och trean Kaiserslautern. Oavsett hur matchen slutar så tappar överraskningen KSC sin serieledning
Citera
2013-08-12, 12:47
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Du ska vara glad över att ni har en legend i målet.

Bra var han under sin tid i Stuttgart men måste hålla med dem flesta, Schalke måste leta efter en ny målvakt om man vill slåss i CL

Simsonite, helt klart en av dem vi är gladast att se i HSV. Tyvärr spelar han på samma position som Van der Vaart så verkar få gå ut på kanten. Får se om han kan spela där.
Citera
2013-08-12, 14:17
Medlem
cyberkalles avatar
Draxler tackar nej till dom kommande landskamperna pga sin skada han ådrog sig igår.

Breno verkar bli frisläppt i förtid och kommer troligtvis erbjudas jobb som assisterande tränare åt FCB II.

Det ryktas om att Arsenal skall ha bjudit på Gustavo det blir spännande att se var han hamnar för att han lämnar verkar ju rätt troligt i alla fall.

Alexander Merkel ryktas till Hoffenheim är inte han en rätt medioker spelare?
Citera
2013-08-12, 15:07
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Draxler tackar nej till dom kommande landskamperna pga sin skada han ådrog sig igår.

Breno verkar bli frisläppt i förtid och kommer troligtvis erbjudas jobb som assisterande tränare åt FCB II.

Det ryktas om att Arsenal skall ha bjudit på Gustavo det blir spännande att se var han hamnar för att han lämnar verkar ju rätt troligt i alla fall.

Alexander Merkel ryktas till Hoffenheim är inte han en rätt medioker spelare?

Är inte Hoffenheim en rätt medioker klubb?
Citera
2013-08-12, 15:12
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fchansa
Är inte Hoffenheim en rätt medioker klubb?
Jo så det skulle passa dom perfekt.
Citera
2013-08-12, 15:38
Medlem
Måste säga att Eurosportplayer är oerhört prisvärt för den fotboll man får se. 49/69 kr mån jämte CMore 499 mån. Jag såg tre matcher i helgen, alla med riktigt bra fotboll.

Har alltid tidigare följt huvudsakligen Serie A. Förutom något år när kanal 5 sände Bundesliga har den ligan aldrig varit ett reelt alternativ på grund av streamingen, även fast jag velat följa Bundesliga i ett par år nu. Men nu gick det tydligen bra att streama för mig ändå.

Förhoppningsvis får Eurosport behålla rättigheterna ett bra tag framöver.
Citera
2013-08-12, 15:40
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum
Måste säga att Eurosportplayer är oerhört prisvärt för den fotboll man får se. 49/69 kr mån jämte CMore 499 mån. Jag såg tre matcher i helgen, alla med riktigt bra fotboll.

Har alltid tidigare följt huvudsakligen Serie A. Förutom något år när kanal 5 sände Bundesliga har den ligan aldrig varit ett reelt alternativ på grund av streamingen, även fast jag velat följa Bundesliga i ett par år nu. Men nu gick det tydligen bra att streama för mig ändå.

Vette fan vad som hänt med mitt player abonnemang tänkte precis logga in då säger den att någon annan använder sig av mitt abonnemang.
Citera
2013-08-12, 15:55
Medlem
fchansas avatar
Citat:
Vette fan vad som hänt med mitt player abonnemang tänkte precis logga in då säger den att någon annan använder sig av mitt abonnemang.

jaja, jag ska strax logga ur

Förutom att Viasat sänder Tyskland - Paraguay på onsdag så sänder Eurosport U21-matchen Tyskland - Frankrike imorgon,
Citera
2013-08-12, 15:56
Medlem
Citat:

Stod samma på mitt. Men jag bara tryckte ner det fönstret och loggade in som vanligt. Fungerade bra för mig.

Beror förmodligen på att man inte loggat ut på rätt sätt utan bara låtit det stå.
Citera
2013-08-12, 15:59
Medlem
csts avatar
Citat:
Nu är han hindrad av att inte kunna resa omkring till en början, men är spelarkarriären verkligen över? Han är trots allt inte så gammal och det finns ju spelare som varit borta en liknande tid (nåja) pga av skadebekymmer.
Citat:
Ursprungligen postat av HerrWarum

Eurosportplayer är klart bättre än Cmore sport men jag tycker fortfarande inte att tjänsten är klockren, trots nätverkskabel och bra hastighet på internet så är det microlagg i bilden och rätt grynig bild när man kopplar upp datorn mot TVn.
Citera
2013-08-12, 16:15
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Eurosportplayer är klart bättre än Cmore sport men jag tycker fortfarande inte att tjänsten är klockren, trots nätverkskabel och bra hastighet på internet så är det microlagg i bilden och rätt grynig bild när man kopplar upp datorn mot TVn.

Funderade också över det här. Har nyligen skaffat Eurosport Player, har tidigare inte använt det. Till och från varierar kvaliteten på bilden rejält, går från att vara helt rent till att bli pixligt ett par minuter och sedan tillbaka. Får ibland bättre kvalité via fulstreams så visst måste det vara något med Eurosport Player som är problemet?
Citera
2013-08-12, 17:12
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Var det bara för mig som matcherna som det stod att det skulle vara, inte överenstämde i lördags? Herthas match, där stod det att det var Frankfurt - Bayern från omgång 2, Leverkusen-kanalen var det ingenting på, men Leverkusen-matchen visades där det stod att Dortmunds match var?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in