Citat:
Ursprungligen postat av
cyberkalle
Breno verkar bli frisläppt i förtid och kommer troligtvis erbjudas jobb som assisterande tränare åt FCB II.
Nu är han hindrad av att inte kunna resa omkring till en början, men är spelarkarriären verkligen över? Han är trots allt inte så gammal och det finns ju spelare som varit borta en liknande tid (nåja) pga av skadebekymmer.
Citat:
Ursprungligen postat av
HerrWarum
Måste säga att Eurosportplayer är oerhört prisvärt för den fotboll man får se. 49/69 kr mån jämte CMore 499 mån. Jag såg tre matcher i helgen, alla med riktigt bra fotboll.
Har alltid tidigare följt huvudsakligen Serie A. Förutom något år när kanal 5 sände Bundesliga har den ligan aldrig varit ett reelt alternativ på grund av streamingen, även fast jag velat följa Bundesliga i ett par år nu. Men nu gick det tydligen bra att streama för mig ändå.
Förhoppningsvis får Eurosport behålla rättigheterna ett bra tag framöver.
Eurosportplayer är klart bättre än Cmore sport men jag tycker fortfarande inte att tjänsten är klockren, trots nätverkskabel och bra hastighet på internet så är det microlagg i bilden och rätt grynig bild när man kopplar upp datorn mot TVn.