Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Det är ändå ingen som bryr sig om dig och dina åsikter här. Allt du gör är bara att hata på Bundesliga och dess lag sedan Juve åkte på pisk.
MFF-IFK är ju ett hetare möte enligt dig, gå och titta på det istället.
Är det någon som har koll på anledningen till att alla matcher spelas på samma dag och klockslag nu i slutet? Är det för att vissa lag inte ska spela på tidigare resultat eller? Kasst för TV-tittarna som blir av med matcher dock.
Tvärtemot är det du som "hatar" (vad det nu innebär)
Du har fått allt om bakfoten, Jag gillar Tyskland, ett praktexempel på hur det mesta ska skötas, och en liga som inte styrs av pengar och oljeshejker.
Där talanger produceras på löpande band, en nation att se upp till helt enkelt.
Anledningen till att jag skriver här är när jag har frågor om ligan, eftersom jag inte kan något om den.
Jag är absolut inte "butthurt" för att Juventus blev utslaget av världens just nu bästa klubblag.
Är det nu förbjudet och "hatande" att fråga de som är intresserade och kan någonting om ligan?
Sen är det bara en personlig åsikt att det här blir den (för mig) tråkigaste CL finalen sen mannaminne, då jag inte alls följer ligan eller något av lagen eller har minsta sympati för något Bundesliga lag, blir ju för neutral för att jag ska tycka det är kul.