2013-08-11, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merlinus
Fast risken att det blir slutsålt måste väl vara stor i detta fallet?
Möjligt, men de flesta stora "spelbutikerna" brukar bunkra upp med många spel för de vet att alla inte bokar.
2013-08-11, 21:08
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Ifall man ska köpa spelet på realease dagen på Gamestop, Webhallen måste man förbeställa det först?

Du kan gå bort till gamestop och betala 50kr så du har förbokat spelet, sen så hämtar och betalar du bara resten den 17:e eller inom 48timmar efter den 17:e.
2013-08-11, 21:10
Medlem
TMac1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Möjligt, men de flesta stora "spelbutikerna" brukar bunkra upp med många spel för de vet att alla inte bokar.

Om man förbokar så får man förmågan att flyga luftskepp..
2013-08-11, 22:16
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av messiasibid
För att de har gjort så och därav är det ett krav för att kunna spela.

Gta V pressar konsolen till Max Troligtvis därav det krävs att man måste installera spelet.

hade ingen aning om det
tycker själv det är värdelöst man måste instalera spelet.
Hur stor plats ta spelet då på hårddisken?
2013-08-11, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TMac1
varför hatar du honom då han inte sagt något negativt, allt han gjorde var att ställa en fråga..

Förmodligen påminnde jag honom om något väldigt otrevligt, 4an var ju KonsolPort rakt av... hoppas inte de gör samma sak med 5an.
2013-08-11, 23:05
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
En udda förhoppning kanske men jag hoppas att man kan ringa en taxi. Vet att många är emot fast travel men då är det bara att skippa det.
Taxi-bilar spawna hela tiden på gatorna i GTA IV. Lär vara likadant i V så tror inte den funktionen behövs. Något Roman-liknande nummer man kan ringa kanske man däremot får igen.
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Kan en privatperson möjligen porta spelet till PC?
Kan du möjligen ta warez-snacket till en annan tråd?
2013-08-11, 23:09
Moderator
Snuffelbutts avatar
Ni vet vad som gäller vid det här laget.
//Mod
Senast redigerad av Snuffelbutt 2013-08-12 kl. 22:06.
2013-08-12, 22:33
Medlem
Vad är det för snack om ett fb-crew? Om ni menar att ni vill bilda ett crew i gta v när det släpps så är jag på!

P.S. En ny gameplay och gta online video kommer nu på torsdag.
2013-08-12, 22:46
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
hade ingen aning om det
tycker själv det är värdelöst man måste instalera spelet.
Hur stor plats ta spelet då på hårddisken?
8gb ska installationsdisken ta, sen får du en disk till som sitter i medan du spelar.

Hade du trott att hela kartan plus allt krimskrams skulle rymmas på en cd? Eller hade du velat byta cd lite då och då?
2013-08-12, 22:48
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Om någon råkat missa det, GTA Online gameplay video och previews släpps på torsdag.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/51211/grand-theft-auto-online-gameplay-video-previews-coming-this-thur.html

Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Taxi-bilar spawna hela tiden på gatorna i GTA IV. Lär vara likadant i V så tror inte den funktionen behövs. Något Roman-liknande nummer man kan ringa kanske man däremot får igen.

Ändå ganska enkel funktion att implementera, speciellt då de gjort det tidigare. Spelar TBOGT just nu och det händer ändå ganska ofta att jag blir av med bilen någonstans lite off och sen spawnar det inga nya. Då hade det varit soft att kunna ringa ett nummer precis som i IV. Fast nu kom jag på att jag borde ringa 911 och haffa ett utryckningsfordon
2013-08-12, 22:48
Medlem
fearreapers avatar
15 augusti släpps mulitplayer trailern
2013-08-13, 00:52
Medlem
downbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
8gb ska installationsdisken ta, sen får du en disk till som sitter i medan du spelar.

Hade du trott att hela kartan plus allt krimskrams skulle rymmas på en cd? Eller hade du velat byta cd lite då och då?

jag förväntade mig att det skulle vara som vanligt, ingen instalation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in